Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

todella outoa, olin nollannu eilen kannyn puhelulaskimen ja koavin asken telefinlandin sivuilta katsoo saldon ja se oli enemman kuin olen puhunut!

Vierailija
01.05.2006 |

olen puhunu tänään alle 8 minuuttia ja siellä sivuilla olen puhunu yli 11 min. huijataanko joka päivä minuutteja? en tajua

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksanu kuiteskaan nostaa älämölöä, koska puhepakettiminuutit eivät kuitenkaan koskaan täyty kohdallani. pitää varmaan alkaa tarkkaillemaan tarkemmin, etteivät pääse pahemmin huijaamaan.

Vierailija
2/2 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


olen puhunu tänään alle 8 minuuttia ja siellä sivuilla olen puhunu yli 11 min. huijataanko joka päivä minuutteja? en tajua

kun taas puheluista yleensä veloitetaan (varsinkin saldopaketeissa) oikeasti " jokaiselta alkavalta 30 sekunnilta" tai siihen tyyliin, siksi TeleFinlandin sivuilla näyttää eri kuin puhelimessa. Tarkista sopimusehdoista miten puhelut veloitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla