Kommentit (12925)
Raamattu. On ollut jo vuosia kesken. En jaksa sukuselvitystä.
Löytyiskö sukuselvitystä raamatun henkilöistä vaikka joltain sivustolta netistä?
Menneen maailman maalari Kazuo Ishikuro.
Vähän tylsää kun naiset on kirjassa vain tyhmää ja pelokasta "hameväkeä" ja taiteilijat kaikki miehiä. Naimakauppoja solmitaan ja mietitään mitä hävettävää kukakin on elämässään tehnyt, ja haittaako se näitä kauppoja. Aikansa kuva tietysti, mutta odotin jotain syvällisempää.
Kuuntelin juuri Roope Lipastin : Porakonemies. Suosittelen, kyllä oli hyvä kirja. ( hän itse lukee)
Maria Petterssonin kirjoittama Anna Kontula - leipää ja ruusuja.
Erittäin mielenkiintoinen kirja, jota voi tpdellakin suositella.
Piia Leinon Aarteidesi aikakirjat
Kirja sijoittuu utooppiseen tulevaisuuteen, jossa ihmiskunta on ratkaissut monet nykypäivän ongelmista.
Mats Strandberg: Muusa.
Aloitin eilen, ehdin lukea vasta muutaman sivun, ja hyvältä vaikuttaa.
Olen lukenut herran tuotantoa aiemminkin, ja tykännyt. Tuskin joudun nytkään pettymään. Genre in siis kauhu/jännitys.
Sofka Zinovieffin Punainen ruhtinatar.
Mielenkiiintoinen elämän kaari kirjoittajan isoäidillä!
Vierailija kirjoitti:
Menneen maailman maalari Kazuo Ishikuro.
Vähän tylsää kun naiset on kirjassa vain tyhmää ja pelokasta "hameväkeä" ja taiteilijat kaikki miehiä. Naimakauppoja solmitaan ja mietitään mitä hävettävää kukakin on elämässään tehnyt, ja haittaako se näitä kauppoja. Aikansa kuva tietysti, mutta odotin jotain syvällisempää.
Minä pidin tuosta. Ei siinä ehkä samastuttavaa niin ollut, mutta joskus on virkistävä lukea jotain itselle vierasta. Tyylistä pidin.
Ostin Ilmarinen 1941, tapaus liittyy perheemme historiaan. Jo aika alussa yllättävää uutta tietoa tapahtumien kulussa.
Holly Jacksonin Vaikka henki menisi.
Jännä trilleri, erikoinen juoni!
Minullakin on se ikuisesti kesken.