Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12201)
Karin Slaughter: Siksi valehtelimme. Will ja Sara ovat Georgian vuoristossa häämatkalla ja hieman ehkä liikaa tuota heidän intohimoaan korostetaan minun makuuni, mutta muutoin tämä tuntuu paremmalta kuin monet sarjan kirjat aiemmin. Murha heti alkuun, kaikilla on jotain salattavaa jne. Sinänsä tämä sarja on minusta jokseenkin inhottava ja hahmoissa ja kaikessa on jotain niin vastenmielistä! Silti aina luettava uusin osa. Kirja on pitkä (noin 550 sivua). Tykkäisin napakammista, esim. 400 sivua olisi parempi.
Markku Ropposen Kuhala ja kuoleman kurkkupurkit.
Kuhalan varhaisemmista vaiheista. Ärsyttää taas nuo erikoiset nimet ihmisillä!
Aloittelen kans Jo Nesbon Suden hetkeä. Tuntuu vähän sekavalta. Joko joku tän?
...siis "lukenut" jäi pois edellisestä viestistä. Olen nyt päässyt kärryille Suden hetken juonesta mutta on tää pettymys... Kiinnostavimpia kohtia Minneapoliksen kuvaukset.
Vierailija kirjoitti:
Jo Nesbø Suden hetki
Vasta aloitettu.
Nyt luettu. Alku oli jotenkin sitkeä. Paranee loppua kohti.
Vierailija kirjoitti:
...siis "lukenut" jäi pois edellisestä viestistä. Olen nyt päässyt kärryille Suden hetken juonesta mutta on tää pettymys... Kiinnostavimpia kohtia Minneapoliksen kuvaukset.
Luin eilen loppuun. Jatka vaan, kyllä se siitä paranee. Ja samaa mieltä, kiinnostava tapahtumapaikka. En ollut esimerkiksi tiennyt, että Mississippi-joki alkaa Minnesotasta.
Grand hotellin ihanat naiset.
Juuri sellainen mukava kepeä kesäkirja, mitä olen kaivannutkin. Kun kesäsarjakseni katselen Rantahotellia, jauhan joka päivä miehelleni, että pitäisikö meidän perustaa majatalo.
Ja juu, tiedän. Romantisoin asiaa. Mutta se on ihan mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 60 v. mummu ja luen lapsuuteni Tiina kirja-sajaa.
Minulla on menossa Runotytöt. Siis ne ainoat oikeat, ensimmäisen kerran 52 vuotta sitten lukemani. Ei mitään uusiokäännöksiä! Luin ne yhtenä kesänä kirjastosta myös englanniksi, se riittää alkuperäistekstistä.
Robin Eggar: Tom Jones.
Teiniaikojeni superstaran elämäkerta kiinnostaa. Välillä pitää kuunnella niitä biisejä, joita tekstissä mainitaan. Ja ne on edelleenkin mielettömän hyviä. Jostakin syvältä nousee muistoja ja tunteita, kun niitä kuuntelee. Aikamoinen naisten mies oli tämä herra. Asiat on kerrottu aika suoraan.
Alistair MacLeanin Saattue Murmanskiin. Poimittu mukaan jostain kierrätyslaarista, pari vuotta sitten jo kertaalleen aloitettu, nyt aion lukea loppuun. Kirja on MacLeanin ensimmäinen menestysteos ja perustuu hänen omiin sotakokemuksiinsa.
Taisteluni ja platon valtio
Jukka Rislakki: Tiedustelu ja vakoilu
Lucy Diamontin Uusien alkujen talo
Kevyttä kesälukemista, hyvin kirjoitettu.
This house is haunted. Nimestä huolimatta ei ihan kauhua.
Olen 60 v. mummu ja luen lapsuuteni Tiina kirja-sajaa.