Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12471)
Juuri lopettelin Sofi Oksasen Stalinin lehmät.
Seuraavaksi aloitan Kari Häkämiehen Kaksoiselämää-dekkarin. Olen lukenut viime aikoina paljon Oksasen tuotantoa ja yhteiskunnallisia aiheita, niin nyt tarvitaan välillä murhia ja poliiseja.
Taru sormusten herrasta sormuksen ritarit, suht puuduttavaa lukemista mutta välillä kivoja kohtia sitte luen romanttista fantasiaa. Tykkään kevyestä fantasiaromantiikasta. Vastapainoksi arjelle.
Unorthodox - Näin hylkäsin hasidijuutalaiset juureni
Deborah Feldman
Alice Munron novellikokoelma
Mästaren och Margarita. Suomeksi se olisi "saatana saapui Moskovaan", vaan luen ruotsiksi.
Khaled Hosseini: Ja vuoret kaikuvat
Mieletön, pakahduttava teos
Vierailija kirjoitti:
Taru sormusten herrasta sormuksen ritarit, suht puuduttavaa lukemista mutta välillä kivoja kohtia sitte luen romanttista fantasiaa. Tykkään kevyestä fantasiaromantiikasta. Vastapainoksi arjelle.
Heh, luen tätä lapselleni. Aika puuduttavaa :), aloitimme melkein kaksi vuotta sitten. Meillä on samassa niteessä kaikki kolme osaa ja juuri olemme pääsemässä ekan osan loppuun.. Ehkä ehdin lukea sen kokonaan, ennen kuin hän muuttaa kotoa :D
Ken Follett: Tuli ilta ja tuli aamu
Esa Soppi: Rauta on kova aine.
William Blatty: The Exorcist
Jussi Valtonen: He eivät tiedä mitä tekevät
Vähän raskasta, mutta taidokkaasti kirjoitettua.
Veronica Sjöstrand: Kuolleet enkelit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, luen tätä lapselleni. Aika puuduttavaa :), aloitimme melkein kaksi vuotta sitten. Meillä on samassa niteessä kaikki kolme osaa ja juuri olemme pääsemässä ekan osan loppuun.. Ehkä ehdin lukea sen kokonaan, ennen kuin hän muuttaa kotoa :D
Kerro minulle, miksi ihminen lukee jotain PUUDUTTAVAA kirjaa, kun maailma on täynnä mukavia ja mielenkiintoisia kirjoja. Itse hipaisen saman tien pois tylsän kirjan . Se on tuiki helppoa näin e-kirjojen aikana.
R.f. Kuang'in the Burning G