Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12471)
P.G. Wodehouse: Carry on, Jeeves
Vierailija kirjoitti:
Paikka kaikelle
kotona kehossa
löydä oma ikigai
onni asuu jo sinussa
kiltin tytön voimakirja
Self-helpiä uuden vuoden alkajaisiksi
Elena Ferrante: Uuden nimen tarina
Helen Monks Takhar, Kaikki mitä halusit
Kaksi narsistinaista yrittää tuhota toisensa. Psykologissosiaalinen jännityskirja lehtimaailmasta. Keskitasoinen.
Ruth Ware, Lumimyrsky
Musiikkisovellustiimi jää Alpeille lumimyrskyn vangiksi. Neljä kuolemaa, kuka on syyllinen. Todella vetävä, en malttanut jättää kesken.
Matt Haig, Keskiyön kirjasto.
Suosittelen, oon melkein lopussa. Hyvä kirja, on saanut miettimään kuinka pienestä elämän kulku voi välillä olla kiinni. Kirjan päähenkilö siis yrittää itsemurhaa, mutta päätyy jonkinlaiseen välitilaan, keskiyön kirjastoon. Kaikki kirjat ovat vaihtoehtoisia versioita hänen elämästään, ja lukemalla kirjaa hän siirtyy siihen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, oon melkein lopussa. Hyvä kirja, on saanut miettimään kuinka pienestä elämän kulku voi välillä olla kiinni. Kirjan päähenkilö siis yrittää itsemurhaa, mutta päätyy jonkinlaiseen välitilaan, keskiyön kirjastoon. Kaikki kirjat ovat vaihtoehtoisia versioita hänen elämästään, ja lukemalla kirjaa hän siirtyy siihen elämään.
Tulin just sanomaan että luen parhaillaan tätä kirjaa! Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Ruth Ware, Lumimyrsky
Musiikkisovellustiimi jää Alpeille lumimyrskyn vangiksi. Neljä kuolemaa, kuka on syyllinen. Todella vetävä, en malttanut jättää kesken.
Myös Lucy Foleyn "Jahti" on hyvä. Ystäväporukka jää lumimyrskyn vangiksi skotlantilaiseen hotelliin. Yksi kuolema, kuka on syyllinen.
Päättymätön riemu. Voi olla kesken vielä jonkun aikaa. Yli tuhat sivua tekstiä.
Agustina Bazterrica
Rotukarja
Armoton dystopia yhteiskunnasta, jossa ihmiset syövät toisiaan.
Mia Kankimäki: Naiset joita ajattelen öisin
Kiinnostavaa luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Luin tuossa jokin aika sitten. Aihe on kyllä kiinnostava, mutta käsittely jää jotenkin pinnalliseksi, ja kiiltokuvalopetus lähentelee harlekiinityyliä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin just sanomaan että luen parhaillaan tätä kirjaa! Suosittelen.
Luin viime vuonna 105 kirjaa ja tämä oli parhaimmistoa. Suosittelen siis minäkin.
John Irving: Ystäväni Owen Meany
Kävin ostamassa pari Jack Higginsin pokkaria,oikein hyviä ja jänniä pakkaspäivän kirjoja.Mielestäni paras jännärien kirjoittaja,hyvät henkilökuvaukset ja tulee tunne kuin olisi itse tapahtumissa mukana.Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Täällä pohjantähden alla osa 2.
Ei ole kyllä oikein kesällä edistynyt. Helteillä olis kaivannut hieman kevyempää lukemista, mutta jäi hankkimatta.
"Saako olla kevyttä luvettavaa? -Olen autolla, ihan sama."
Joel Lehtonen: Kerran kesällä