Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12471)
Dolores Redondon Sydämen pohjoispuolen luin jo kesällä, nyt työn alla Baskimaan murhat -trilogia.
Salme Blomster: Palasista koottu Jumalan kuvaksi
Katja Kaukonen: Saari, jonne linnut lentävät kuolemaan
Valtavan kaunista, runollista kieltä.
Johanna Sinisalo: Vieraat
Ajatuksia herättävä...osittain pidin kovastikin,osittain ärsytti tietyt asiat.
Pintaremontti(Miika Nousiainen)
Sofie Sarenbrant, Syntipukki
Ahmittavan nopealukuinen, ajankohtainen dekkari. Jo 4. osa Emma Sköld -sarjasta. Kyllä ruotsalaiset naiset osaavat!
Robert Galbraithin Levoton veri. Olen rakastanut kaikkia sarjan dekkareita. Luen tätä hyvin hitaasti, nauttien, ja vähän itkettää että olen kohta jo lukenut sen loppuun.
Charles Dickens: Christmas Carole
Leena Malkki: Mitä tiedämme terrorismista
Waltarin Turms, kuolematon. Olen vasta vähän matkaa lukenut, enkä vielä oikein tiedä. Siitä on monta vuotta, kun viimeksi olen lukenut Waltaria, mutta olen pitänyt kyllä aikaisemmin kaikista hänen kirjoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Robert Galbraithin Levoton veri. Olen rakastanut kaikkia sarjan dekkareita. Luen tätä hyvin hitaasti, nauttien, ja vähän itkettää että olen kohta jo lukenut sen loppuun.
Ihanaa, tuon ostan itselleni joululahjaksi❤️ Galbraithit kannattaa lukea järjestyksessä!
Vierailija kirjoitti:
Venäjän historia.
Se onkin mielenkiintoista luettavaa, juonenkulku ja keskeiset henkilöt muuttuvat aina uudessa painoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Johanna Sinisalo: Vieraat
Ajatuksia herättävä...osittain pidin kovastikin,osittain ärsytti tietyt asiat.
Luin tuon kesällä ja oma kokemus oli sama. Tykkäsin mutta samalla ärsytti. Mitkä asiat sinua ärsytti?
Matt Haig (2020): Keskiyön kirjasto
Kierkegaardin Päättävä epätieteellinen jälkikirjoitus. Ja jos jatkan kauankin tällä palstalla hengailua niin kesken taitaa jäädä.
Laura Lähteenmäki: Ilkunat yöhön.
Olen ehtinyt noin puoleen väliin ja täytyy sanoa, että tykkään kovasti. Mielenkiintoisia ja todentuntuisia henkilöhahmoja ja paljon samaistuttavissa olevia tunteita ja ajatuksia. Joku voi kokea kirjan teemat (esim synnytyksenjälkeinen masennus) ahdistavina, mutta itse koen että kirjassa ei kuitenkaan mässäillä kurjuudella ja kauheuksilla.
En ole aiemmin Lähteenmäen kirjoja lukenut, tämäkin tarttui ihan vahingossa mukaan kirjastosta. Positiivinen yllätys.
Marko Hautala: Pimeän arkkitehti.
Kerrostalon asukkaana olen joskus miettinyt, miten monta erilaista ihmiskohtaloa niihin mahtuu. Öisin seinän, katon ja lattian takaa kantautuvat äänet yms. Kuinka moni on kuollutkin kotiinsa ja mitä muuta on koettu. Moni on saanut alkunsakin.