Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12467)
Matkaystävä. Suvi Ratinen. Lestadiolaisuudesta eroaminen aiheena.
Steinbeck: Matka Charlien kanssa. Mielenkiintoinen, viisas ja hauska kertomus matkasta ympäri USA:n 60-luvulla.
Petteri Pietikäinen: Hulluuden historia
Olen tätä pitkään katsellut, ja nyt tuli hankittua, kun käytiin lomalla Suomessa. Todella kiinnostavaa! Välillä myös ahdistavaa ja järkyttävää, esim. kuvaukset erilaisista hoitokeinoista ja niiden kehittelystä sekä näihin liittyvästä tieteellisestä vilpistä.
Ja no, Bolañon Kesyttömät etsivät on edelleen kesyttämättä. Alan ymmärtää puolisoa, jonka mukaan kirja on "hyvä, mutta jotenkin vastenmielinen".
Vierailija kirjoitti:
Raamattu 😇❤
Ihanaa! Mitkä ovat sinun lempikohtiasi?
Rakkaudenhirviö, Helsingin sanomien kirjallisuuspalkinnon voittaja 2015
Suosittelen. Kepää ja haustkaa ,mutta syvällisesti koskettavaa
https://www.tammi.fi/kirja/saara-turunen/rakkaudenhirvio/9789513182731
Kaari Utrio: Uhritulet.
Ei ole Utrion parhaimmistoa. 1300-luvun Turku ja naisen asema vahvana teemana. Tuttua ja turvallista iltalukemista.
Raamattujankkaajat, menkää muualle!
Tosi. Ei tämä ole tarkoitettu uskovaisten julistuksille ja "piilomainontaan". Kas kun ei huudeta vartiotornia ym.
Susann: Nukkelaakso. Nimi jäänyt jostain mieleen ja pikaselailun perusteella luulin lähinnä satiiriksi kauniiden, rikkaiden ja menestyvien New Yorkista. Mutta taitaa kirjailija ollakin aivan tosissaan. Taitaa jäädä kesken.
Oksasen Normaa en saanut luetuksi loppuun.
Olen aloitellut Heidi Könkään Mirjamia. Vaikuttaa mielenkiintoiselta ja hyvältä lukea. Sujuvaa.
Sirpa Kähkösen Muisto ruoho, tämä on kuopio sarja viimeinen osa. Oon tykännyt kyllä tosi paljon tästä sarjasta, lisä mielenkiinnon tuo kuopiolaisena se, että tapahtumat sijoittuvat (vanhaan) Kuopioon.
400 kauneinta lastenrunoa, eli PIKKU PEGASOS
Toivon, että pikkuinen tytön tyllerö kiinnostuisi.
Lukemista pitkäksi ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Raamattujankkaajat, menkää muualle!
Mikä siinä raamatussa noin ahdistaa? Täällähän kysyttiin, että mikä kirja on kesken. Muuten, mullakin on raamattu kesken.Ja Dostojevskin, Proustin sekä Tesleffin elämänkerrat. Kaikki ovat työn ja tutkinnan alla.
Adam Kay Kohta voi vähän kirpaista
Dostojevskin Köyhää väkeä olen lueskellut iltaisin kun uni ei muuten tule.
Valikoitui sattumalta ilmaiskirjojen joukosta.