Kommentit (12647)
Mulla on kesken Aura Koiviston Lahottajat. Kertoo sienten ja ihmisten yhteiselosta. Hykerryttävää luettavaa, suosittelen!
Simona Ahrnstedt: Kaikki tai ei mitään.
Vaihteeksi kutkuttava rakkausromaani tuon polttariporukka trillerin"Yksi heistä" jälkeen.
Elizabeth George: Mielessä petos. Välilukemisena Maksim Gorki: Väärään aikaan ajateltua.
Juuri olen aloittamassa Tuomas Marjamäen kirjoittamaa 248Spede Pasasen elämäkertaa Spede, nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Juuri olen aloittamassa Tuomas Marjamäen kirjoittamaa 248Spede Pasasen elämäkertaa Spede, nimittäin.
Painovirhe! Tuo 248 ei pitänyt tulla tuonne!
Aloitin kuuntelemaan äänikirjana Sarag J Maasin Throne of glass sarjaa. Nyt toinen osa lopuillaan.
Lynn Messina: Jadetikarin arvoitus. Toinen osa Beatrice Hyde-Clare ratkaisee- sarjasta.
Sain juuri luettua Kaarina Griffithsin tuplakirjan, jossa on yksissä kansissa Suviyön surma ja Murha tunturissa. Tykkäsin ekasta enemmän. Tää oli aika iso pokkarina, joutui koko ajan venyttämään sivuja auki, mikä vähän vei lukuintoa.
Tuppeensahattu nuorisosäätiö. Ei v*ttu miten härskiä toimintaa.
Ennen tätä luin finlandia palkitun Pitkä vuoro.
Mua niin ärsyttää nyt kaikki mitä tässä maassa tapahtuu.
Tuntematon sotilas. Jäi kesken joskus 80-luvun alkupuolella, oli liian raskaslukuinen nide.
K. Hakaniemi: Hän kuuli lintujen laulavan
Loppusuoralla. Aloittaessa aattelin, viitsinkö oikeastaan loppuun asti lukeakaan. Kyseessä siis kertomus trauman aiheuttamista psyyk. vaikeuksista toipumisesta, tosipohjainen. Eli eräänlainen hoitokertomus.
No, näköjään luen kuitenkin viimeiseen sanaan asti. Vaikka en ihan koe tätä sisältöä erityisen tarpeelliseksi, yksilön hoitokertomus, hänen itsensä kirjaksi antamana. No, saapahan ainakin ansiotuloa kirjamyynnin kautta.
Amanda Reynoldsin Liian lähellä.
Aika hyvä psykologinen draama vaimosta joka menettää muistinsa edeltävän vuoden ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Tuppeensahattu nuorisosäätiö. Ei v*ttu miten härskiä toimintaa.
Ennen tätä luin finlandia palkitun Pitkä vuoro.
Mua niin ärsyttää nyt kaikki mitä tässä maassa tapahtuu.
Olemme banaanivaltio. Onneksi meillä ei ole öljyä.
Helene Gullbergin Suojatti.
Ei ainakaan alussa ihan nappaa, saa nähdä jatkossa.