Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuparikierukka ja langat

Vierailija
07.08.2018 |

Kävin tänään aamulla laitattamassa kuparikierukan (teki muuten saakelin kipeää, onneksi olo nyt edes vähän parempi). Lääkäri jätti langan pitkäksi, sillä sanoi sen etsivän oman paikkansa ja kiertyvän niin, ettei se osu esimerkiksi penikseen. Kauanko teillä kesti, että lanka pehmeni ja asettui?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla laitettiin lanka heti sellaiseksi ettei siitä ole huolta. Ja ei ole ollut. Minulla on ollut kuparikierukka jo 3 vuotta:)

Laitto ei ollut kovin paha, koska lääkäri ja terveydenhoitaja olivat molemmat niin ihania ja hauskoja, että kokemus oli kokonaisuudessaan mukava vaikka se sattuikin kauheasti. aion käyttää kuparikierukkaa ehkäisynä lopun elämäni. Tämä on flexi-t :)

Olen 22v nainen.

Vierailija
2/50 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla laitettiin lanka heti sellaiseksi ettei siitä ole huolta. Ja ei ole ollut. Minulla on ollut kuparikierukka jo 3 vuotta:)

Laitto ei ollut kovin paha, koska lääkäri ja terveydenhoitaja olivat molemmat niin ihania ja hauskoja, että kokemus oli kokonaisuudessaan mukava vaikka se sattuikin kauheasti. aion käyttää kuparikierukkaa ehkäisynä lopun elämäni. Tämä on flexi-t :)

Olen 22v nainen.

Okei. Itse kävin terveyskeskuksessa, jossa on kierukoihin erikoistuneita lääkäreitä (laittavat niitä päivittäin). Lääkäri oli ihana ja mukava. :) Mutta sattui silti samperisti! Vieläkin sattuu vatsaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 22v nainen.

Okei. Itse kävin terveyskeskuksessa, jossa on kierukoihin erikoistuneita lääkäreitä (laittavat niitä päivittäin). Lääkäri oli ihana ja mukava. :) Mutta sattui silti samperisti! Vieläkin sattuu vatsaan.

Mä muistan kun mulla oli alkuun tosi outo olo. Mietin että voiko se kierukka "tippua" pois ja vaikka mitä 😂😂 ja tosiaan tiputtelua ja mahakipua oli, tuntui kun menkat olisi ollut. Mutta ei mee kauaa kun unohdat koko kierukan olemassaolon! Itsekin oikeasti en huomaa en sitten millään tavalla sitä, että minulla on kierukka.

Se on varmaan ihan totta,että se lanka asettuu sinne itsestään ja jos ei asetu niin menet sitten lyhennyttämään sitä :). Todennäköisesti kuitenkin asettuu ajan kanssa.

Vierailija
4/50 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/50 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa :D

Jos mies tuntee langan niin sitten lyhennetään

Vierailija
6/50 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui?? Minä en tuntenut mitään!

Vierailija
7/50 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattui?? Minä en tuntenut mitään!

Olen synnyttämätön ja menettänyt neitsyyteni vasta n. 3kk sitten. :D Voi vaikuttaa.

Ap

Vierailija
8/50 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. :) Aion kyllä sanoa, että ensimmäiset työnnöt hitaasti ja rauhallisesti, ettei tule ikävää yllätystä.

Ap

Vierailija
9/50 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/50 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/50 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies valitteli aluksi, että langat sattuu, mutta kyllä ne kuukauden sisällä oli painunut tuntemattomiin. Mullakin muuten laitto sattui hitosti ja pari päivää oli tosi kipeä kohdun alue, vaikka olen pari lasta synnyttänyt.

Vierailija
12/50 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti lankoja, ei miestä!

Vierailija
13/50 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies valitteli aluksi, että langat sattuu, mutta kyllä ne kuukauden sisällä oli painunut tuntemattomiin. Mullakin muuten laitto sattui hitosti ja pari päivää oli tosi kipeä kohdun alue, vaikka olen pari lasta synnyttänyt.

No hyvä. :)

Ap

Vierailija
14/50 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/50 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo totta kai se tunttu ikävältä kun kohdusta otetaan niillä pihdeillä kiinni ja sitten se vekotin ujutetaan paikalleen. Mutta toimenpidehän ei kestä kovin kauaa ja kipu loppuu siihen. Herkimmillä voi toki olla jotain jälkituntemuksia. Jos lankoja lyhennetään niin sitten ne saattaa jäädä sojottamaan niin että varmasti tökkii ja pistelee penistä. Mun mielestä pidemmät langat taipuu paemmin piilloon kohdun taakse eikä näin ollen tunnu.

Vierailija
16/50 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo totta kai se tunttu ikävältä kun kohdusta otetaan niillä pihdeillä kiinni ja sitten se vekotin ujutetaan paikalleen. Mutta toimenpidehän ei kestä kovin kauaa ja kipu loppuu siihen. Herkimmillä voi toki olla jotain jälkituntemuksia. Jos lankoja lyhennetään niin sitten ne saattaa jäädä sojottamaan niin että varmasti tökkii ja pistelee penistä. Mun mielestä pidemmät langat taipuu paemmin piilloon kohdun taakse eikä näin ollen tunnu.

Ei ne langat kohdun taakse sentään taivu. Kohdunsuun taakse kylläkin.

Vierailija
17/50 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihmisestä. Minua on sattunut koko päivän sen laitosta asti (lääkäri vielä katsoi, että on paikoillaan). Kun lähdin kotiin, pyörrytti ja oli todella hämärä sekä huono olo. Istuminen sattui, vaikkakin meinasin pyörtyä joka askeleella mikäli kävelin.

Kotona sitten nukuin, helpotti. Nyt on taas sattunut illalla, kun kävin kaupoilla. Toivottavasti tämä tästä taas. Mutta eiköhän nukkuminen auta.

Ap

Vierailija
18/50 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihmisestä. Minua on sattunut koko päivän sen laitosta asti (lääkäri vielä katsoi, että on paikoillaan). Kun lähdin kotiin, pyörrytti ja oli todella hämärä sekä huono olo. Istuminen sattui, vaikkakin meinasin pyörtyä joka askeleella mikäli kävelin.

Kotona sitten nukuin, helpotti. Nyt on taas sattunut illalla, kun kävin kaupoilla. Toivottavasti tämä tästä taas. Mutta eiköhän nukkuminen auta.

Ap

Vierailija
19/50 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/50 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyylös

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä