kannattaako vaaleaverikön värjätä hiukset punaisiksi?
Oli siis värjätty hennalla mutta tulin kstumapäälle ja haaalistin väriä, nyt on sellainen vaalea punertava, mietin laitanko uudestaan hennaa vai en. Onko punatykkaiset wt, tai saako punatukkaisesta tyylikästä vaikutelmaa. On muuten pisamia, vain kylläkin naamassa.
Kommentit (14)
Lisäksi aloin juuri katsomaan pukumiehet sarjaa netflixistä ja siinä Donnalla upeat hiukset. ;)
ap
Kyllä, jos haluaa näyttää weeteeltä.
Oon siis sellainen kevät tyyppinen värien puolesta.
Jos itse tykkäät, niin värjää vaan. Mun mielestä hennapunainen on aika luonnollinen, muistuttaa aitoa punatukkaa, Wt-punainen on sellainen kylmä tai shokkipunainen.
Mitkä vaatevärit näyttää teistä hyvältä punatukkaisella, itsellä vaatekaappi täynnä sinistä ja mustaa.
ap
Minulla on hennalla värjätyt pitkät hiukset, luonnostani olen vaalea. Vaaleana olen todella valju näky, henna antaa kasvoilleni ikäänkuin kehykset. Lisäksi tykkään hennan luonnollisesta punaisesta ja siitä että se luonnontuotteena tekee hiuksille hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä vaatevärit näyttää teistä hyvältä punatukkaisella, itsellä vaatekaappi täynnä sinistä ja mustaa.
ap
Tummanvihreä, yönsininen, tumma petroli, musta, luonnonvalkoinen, harmaa, oranssi, ruskea.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hennalla värjätyt pitkät hiukset, luonnostani olen vaalea. Vaaleana olen todella valju näky, henna antaa kasvoilleni ikäänkuin kehykset. Lisäksi tykkään hennan luonnollisesta punaisesta ja siitä että se luonnontuotteena tekee hiuksille hyvää.
mitä värejä vaatteissa käytät? kerrostuuko henna, joutuuko joskus vaalentamaan, onko hiukset hyvässä kunnossa?
ap
Miksi muuttaa optimi suboptimiksi? En käsitä.
en taida kuitenkaan enää laittaa hennaa.....säästän mielummin kampaajalle että saan taas puhtaan vaaleat hiukset.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos haluaa näyttää weeteeltä.
Näyttikö kuningatar Elizabeth wt:ltä? Entä Tizianin maalausten mallit? Eivät näyttäneet.
Pisamat ja punainen tukka ovat kaunis yhdistelmä.
Ite kans miettinyt.