Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sinulle on vitttuiltu kadulla tuntemattomien toimesta?

Vierailija
07.08.2018 |

Mulle eräs mies lohkaisi ohi mennessään, että kuka muakin on suostunut panemaan, kun muksun olen saanut aikaiseksi. En edes viitsinyt näin alatyyliseen kommenttiin sanoa mitään. Tiedän itse että olen ruma ja lihava. Mutta onneksi se ei ole estänyt minua saamasta ihanaa aviomiestä.

Itse ajattelen, että se kuka noin rumasti ajattelee, ei ole sisäisesti kaunis ihminen, kun noin ilkeästi heittää jollekin kommenttia, vaikka olisi miten itse kaunis tai komea ihminen.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä festareilla on sanottu että oon kauheen valkoinen "onkohan siinä jotain vikaa" ja "Miten oot itsestäs tehny noin valkoisen" outo kysymys ja mä käytin silloin vielä meikkivoidetta joka oli tummempaa kun mun ihonväri vastasin sille mulla on anemia

Tosi kiva kun meen festareille pitään hauskaa ja että olis jotain positiivista ja oon maksanu vielä kalliin lipunkin ja sitten joutuu kuunteleen tollasta niin eihän sielläkään kannata käydä

Vierailija
2/63 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo huusi "läskiporsas", nisti huusi "haista vittu". Mä niin tykkään noista yhteiskunnan pohjasakoista:) okei, suuri osa osaa käyttäytyä mutta noi on niitä inhottavimpia esimerkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää panko mitään painoa tunnevammaisten idioottien huutelulle.

Jokaisen naisen ulkonäköä on haukuttu heti torjutun iskuyrityksen jälkeen. Jo se osoittaa, mitä henkisiä kääpiöitä huutelijat ovat. Ja minkä puolueen äänestäjiä...

Klassikko on tietysti tämä: kieltäydyt seurasta, alkaa huorittelu.

Vierailija
4/63 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan koskaan kadulla kommentoinut mitaan, ei ole taalla tapana. Suomalaisilta puuttuu kaytostavat.

Vierailija
5/63 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä joku teinipoika huusi "hyi vittu mee kotiis".

Kerran melko lämpimällä ilmalla minulla oli ohut huivi kaulalla ja joku mies tuli naureskelemaan että onko kylmä.

Joskus parkkipaikalla joku mies naurekeli että ajoit sitten blondiparkkiin.

Vihaan ihmisiä, jotka kommentoivat tuntemattomille jotain.

Vierailija
6/63 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli 19.v ja raskaana viimeisilläni kun bussissa vanhempi rouva tokaisi mulle että hän ei paikastaan luovu, riittää kun joutuu munlaiset yhteiskunnan elätit ja niiden tulwvat jälkeläiset elättämään.

En siis edes pyytänyt paikkaa, seisoin vain ajatuksissani käytävällä kun bussi oli täpötäysi.

Vierailija
7/63 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun USAssa kirjoitti:

Ei ole kukaan koskaan kadulla kommentoinut mitaan, ei ole taalla tapana. Suomalaisilta puuttuu kaytostavat.

Tämä valitettavasti. Ympäri eurooppaa matkustaneena en ole tavannut missään yhtä huonosti käyttäytyviä ihmisiä kuin Suomessa. Suomalainen saattaa huudella ihan mitä vain ja se on aina negatiivista.

Vierailija
8/63 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävelin suositun terassin ohi ja näin jo kauempaa, että lähimmässä pöydässä istui eräs tunnettu muusikkomies kavereineen. Juuri kun olin mennyt heidän ohitseen, tämä mies kommentoi: "Muuten hyvännäköinen, mutta liian leveä perse." Tämä lähinnä nauratti, koska olin tuolloin hädin tuskin 50-kiloinen. Myöhemmin kuitenkin huomasin lehdestä hänen haastattelunsa ja jutussa oli kuvattuna hänen naisystävänsäkin. Nainen oli hoikkaakin hoikempi, ruumiinrakenteeltaan lähes poikamainen. Tuohon naistyyppiin verrattuna takapuoleni varmasti onkin valtava. :-) 

Vierailija
9/63 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveästä takamuksesta on huudeltu joitain kertoja. Inhoan vieläkin kävellä jonkun miehen edessä, varsinkin jos olen kiinnostunut hänestä.

Siaksikin on joskus huudettu ja ryhtiä komnentoitu.

Vierailija
10/63 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä ollessani joku huusi että "Hei pissis missä sun tissis"

Vierailija
11/63 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa: Käyttäisit piilolinssejä (mulla on silmälasit). 

Briteissä: Cheer up love! 

Vierailija
12/63 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kuumeessa käymään kaupassa ilman meikkiä karsean näköisenä kun jouduin kävelemään työmaan ohi jossa monta työmiestä. Yritin huivilla ja takilla peittää kamalaa naamaani kun yksi työmies huusi ”et sä nyt noin pahalta näytä.” Kyllä näytin. Just niin pahalta.

Vierailija
13/63 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin kuumeessa käymään kaupassa ilman meikkiä karsean näköisenä kun jouduin kävelemään työmaan ohi jossa monta työmiestä. Yritin huivilla ja takilla peittää kamalaa naamaani kun yksi työmies huusi ”et sä nyt noin pahalta näytä.” Kyllä näytin. Just niin pahalta.

Ei tuo olllut pahaa vittui*ua. Jos et olisi näyttänyt epävarmuuttasi, sulle ei olisi huudettu mitään.

Vierailija
14/63 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköä arvosteltu ja haukuttu huoraksi ym. muuta kivaa.

Vierailija
15/63 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein 3 kassia tyhjiä tölkkejä kauppaan ja joku spuke lohkasi että ai menet vaihtamaan nuo täysiin vai? Loukaannuin vaikka hän olikin oikeassa.

Vierailija
16/63 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16v ja kävelin viimeisilläni raskaana sillan yli pyörää taluttaen.

Ukko tokaisi mulle, että puhkesko kumi?

Itku pääsi...

Vierailija
17/63 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tukevaa miestä tuli lenkillä vastaan ja toinen heistä huusi minulle: "Juokse tyttö, juokse! Sillä ne läskit lähtee!".

En oikein tiennyt, miten suhtautua, enkä vastannut mitään. Kyllähän minä juoksemaan olin menossakin, mutta lämmittelin vasta lihaksia reippaalla kävelyllä. Ja vaikka rasvaprosenttini ei ole nolla, painan kuitenkin vain puolet huutelijan painosta...

Vierailija
18/63 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle olla koskaan mitään ikävää sanottu. Minusta kyllä löytyisi muutamakin juttu, mitä voitaisiin kommentoida, mutta siltikään en ole kuullut yhtään mitään. Mistä lienee johtuu?

Vierailija
19/63 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 16v ja kävelin viimeisilläni raskaana sillan yli pyörää taluttaen.

Ukko tokaisi mulle, että puhkesko kumi?

Itku pääsi...

Tämä oli itse asiassa aika hauska ja nokkela heitto (jos viittaus sekä sinuun että pyörän renkaaseen).

Vierailija
20/63 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole huudeltu yläasteen jälkeen. Silloinkin se oli sitä "älä ole huomaavinasi niin kyllä ne lopettavat" koulukiusaamista.