Miten sinulle on vitttuiltu kadulla tuntemattomien toimesta?
Mulle eräs mies lohkaisi ohi mennessään, että kuka muakin on suostunut panemaan, kun muksun olen saanut aikaiseksi. En edes viitsinyt näin alatyyliseen kommenttiin sanoa mitään. Tiedän itse että olen ruma ja lihava. Mutta onneksi se ei ole estänyt minua saamasta ihanaa aviomiestä.
Itse ajattelen, että se kuka noin rumasti ajattelee, ei ole sisäisesti kaunis ihminen, kun noin ilkeästi heittää jollekin kommenttia, vaikka olisi miten itse kaunis tai komea ihminen.
Kommentit (63)
Kukaan ei ole ikinä tullut mulle avautumaan tuntemattomien toimista.
Eräs mies haukkui yhteiskunnan elätiksi moneen kertaan. Tai sanoi useasti että 'taidat olla näitä yhteiskunnan elättejä'. Ja ei ollut humalassa tai muissa aineissa.
Ei ole. Viimeksi joskus 20 vuotta sitten. Kaipa sen jälkeen kaikki kadulla mölisijät on muuttaneet helsinkiin.
Hyvä niin.
Miksi tuntemattomien TOIMESTA?????
Olin saanut migreenin kaverin luona ja koetin ajaa pyörällä kaverilta kotiin, tuohon aikaan ei ollut kännyköitä mutta oli puhelikioskit ja sain soitettua isäni hakemaan minut. Odotin siinä ja oksensin, kun ventovieras keski-ikäinen nainen tuli huutamaan että " nuoriso vain ryyppää keskellä päivää ja hajusta päätellen pas kat kin housussa!" En edelleenkään tajua , että noin vain tullaan raivoamaan ihmiselle jota ei tunne enkä varsinkaan tuota viimeistä syytöstä, ei todellakaan ollut mutta ehkä olin sitten huomaamattani pieraissut,,,
Eräät miehet jotain siinä rupes vittuilemaan että miltä näytän. Nonhaloo! Hei! Oon vast 13 ja he oli tyyli 60+.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi tukevaa miestä tuli lenkillä vastaan ja toinen heistä huusi minulle: "Juokse tyttö, juokse! Sillä ne läskit lähtee!".
En oikein tiennyt, miten suhtautua, enkä vastannut mitään. Kyllähän minä juoksemaan olin menossakin, mutta lämmittelin vasta lihaksia reippaalla kävelyllä. Ja vaikka rasvaprosenttini ei ole nolla, painan kuitenkin vain puolet huutelijan painosta...
Juoksivatko huutelijat itse? Tuli mieleen, että jos tuo oli vain kömpelösti toteutunut yritys "tsempata" kanssalenkkeilijää. Ehkä he viittasivat myös omiin läskeihinsä.
Miksi käytät epäsuomalaista toimesta-ilmaisua? Miksi et kysy "Miten tuntemattomat ovat vttuilleet sinulle kadulla"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi tukevaa miestä tuli lenkillä vastaan ja toinen heistä huusi minulle: "Juokse tyttö, juokse! Sillä ne läskit lähtee!".
En oikein tiennyt, miten suhtautua, enkä vastannut mitään. Kyllähän minä juoksemaan olin menossakin, mutta lämmittelin vasta lihaksia reippaalla kävelyllä. Ja vaikka rasvaprosenttini ei ole nolla, painan kuitenkin vain puolet huutelijan painosta...
Juoksivatko huutelijat itse? Tuli mieleen, että jos tuo oli vain kömpelösti toteutunut yritys "tsempata" kanssalenkkeilijää. Ehkä he viittasivat myös omiin läskeihinsä.
Eivät juosseet. Hyvä kun edes kävelivät. Vaikuttivat siltä, että olivat aamupalalla juoneet kahvin sijasta viinaa...
Enpä muista että kukaan tuntematon olisi v**tuillut.
En saanut bonuskorttia heti ensi yrittämällä menemään huoltoaseman tankilla, niin joku nainen tuli siihen hirveen ärhäkkänä, että ei tässä oo koko päivää aikaa ootella. Sanoin, että ei meinaa huolia tätä bonus-korttia niin nauroi ivallisesti takaisin, että ei kai ne boonukset niin tärkeitä oo. Olin ihan, että mitä vit...?!
Raskaana ollessani joku n. 40-v siististi pukeutunut mies huusi terassilta "Kummalla puolella sulla on perse?" ja nauroi. Lyllersin vain ohi sanaakaan sanomatta ison mahani kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En saanut bonuskorttia heti ensi yrittämällä menemään huoltoaseman tankilla, niin joku nainen tuli siihen hirveen ärhäkkänä, että ei tässä oo koko päivää aikaa ootella. Sanoin, että ei meinaa huolia tätä bonus-korttia niin nauroi ivallisesti takaisin, että ei kai ne boonukset niin tärkeitä oo. Olin ihan, että mitä vit...?!
Tommosen jälkeen olis parmepi olla sitä aikaa odotella :p
Kerran keksihyllyn edessä seistessäni (syömishäiriöstä toipuessani) tuntematon nainen katsoi päästä varpaisiin ja totesi yllättyneenä että "Onpa ohuet jalat". Silloin ei naurattanut, enkä edelleenkään voi kuin äimistellä ihmisrodun tahdittomuutta.
Ihmiset on pärseestä ei niistä kannata välittää, kaduilla ei oo paljoo tullu huutelua, mitä nyt perus h*oraa, töissä sen sijaan tuli joskus aivan jäätävää kommenttia (yllätys ravintola-ala) ihan suoraan on tultu kyselemään tuntitaksa koska eihän tatuoitu nainen voi olla mikään muu kun "rakkauden ammattilainen" tai perus "panisin sua tänään muttakun oot niin ruma" toisesta korvasta ulos vaan nää kommentit
Vierailija kirjoitti:
Tuohon olisit voinut heittää takaisin että "Ai jaa, lähtee vai? Ei näytä sulta ainakaan lähteneen..."
Saakassa ohikulkija sanoi ohituksen kohdalla siaksi. Jälkeenpäin arvelen että luuli mua puolalaiseksi kun juttelin paikallisen kanssa aiheesta. Pänni hetken.
Vierailija kirjoitti:
Mulle eräs mies lohkaisi ohi mennessään, että kuka muakin on suostunut panemaan, kun muksun olen saanut aikaiseksi. En edes viitsinyt näin alatyyliseen kommenttiin sanoa mitään. Tiedän itse että olen ruma ja lihava. Mutta onneksi se ei ole estänyt minua saamasta ihanaa aviomiestä.
Itse ajattelen, että se kuka noin rumasti ajattelee, ei ole sisäisesti kaunis ihminen, kun noin ilkeästi heittää jollekin kommenttia, vaikka olisi miten itse kaunis tai komea ihminen.
Missä ihmeessä te tämmösiä ihmisiä kohtaatte? En pysty ymmärtämään.
Huudettu että "älä näytä noin nyrpeältä!" Jonkun tuntemattoman, kännisen miehen suusta.
Jouduin käymään asioilla Itäkeskuksessa, jota yleensä vältän.
Odotin bussia ja istuin kukkapenkin reunakivetyksellä, koska voin huonosti. Nuori ruotsalaisnainen tuli viereeni ja huuteli kavereilleen mummosta, joka ei jaksa edes seistä. Kassissani oli pullo, jota hän oletti alkoholiksi eli olin yllättäen alkoholistimummo. Olen lapseton absolutisti ja tytön äidin ikäinen.
Olin syöpähoitojeni vuoksi niin uupunut, etten jaksanut vastata hänelle mitään.
Oletan, että tyttö oli käytöksestään päätellen humalassa.