Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinulle on vitttuiltu kadulla tuntemattomien toimesta?

Vierailija
07.08.2018 |

Mulle eräs mies lohkaisi ohi mennessään, että kuka muakin on suostunut panemaan, kun muksun olen saanut aikaiseksi. En edes viitsinyt näin alatyyliseen kommenttiin sanoa mitään. Tiedän itse että olen ruma ja lihava. Mutta onneksi se ei ole estänyt minua saamasta ihanaa aviomiestä.

Itse ajattelen, että se kuka noin rumasti ajattelee, ei ole sisäisesti kaunis ihminen, kun noin ilkeästi heittää jollekin kommenttia, vaikka olisi miten itse kaunis tai komea ihminen.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hienot kengät sulla, nainen!" Joku romaninainen huusi, kun kävelin hänen ohitseen kengissä, joiden korot olivat jo niin kuluneet että häpesin käyttää niitä (olin tuolloin n.20-vuotias työtön, eikä ollut rahaa heti uusiin kenkiin), mutta eipä mennyt tuon kommentin jälkeen kauan, että kävin ostamassa itselleni uudet...

Muutama kuukausi sitten metrossa yksi deekuporukan miehistä kysyi minut nähdessään että "mikäs mummo se siinä istuu" (olen 32-vuotias) ja minä kysyin "mikäs juntti se sinä olet?" En edes muista mitä vastasi, kun olin niin hämmentynyt.

Nuorille deekuille olet jo mummo.

Vierailija
62/63 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin viimeisilläni raskaana ja hulmuhelmaisessa kesämekossa tepastelin kaupungilla. Joku vanhempi tätsykkä tuli suureen ääneen pauhaamaan, että miten oon voinut lihottaa itseni noin valtavaksi! En saanut suunvuoroa sanoakseni asian todellista laitaa, kun nainen siitä jo lähti nopeasti jatkamaan matkaansa, koska kuulemma niin pahaa teki katsella ällöttävää läskiä. Olin normaalipainossa jälleen heti synnytyksen jälkeen että niinkin läski.

Hän oli psyykkisesti sairas tai Alzheimer-potilas. Harmi, että jouduit kuuntelemaan tuollaista käytöstä.

No ei ollut varmasti ihan terveimmästä päästä.

Ns. terveet ovat ilkeämpiä ja pahantahtoisempia kuin mieleltään sairaat. Jos voisin, eläisin "mielisairaalassa", joka on taivas verrattuna "normaalien" maailmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hienot kengät sulla, nainen!" Joku romaninainen huusi, kun kävelin hänen ohitseen kengissä, joiden korot olivat jo niin kuluneet että häpesin käyttää niitä (olin tuolloin n.20-vuotias työtön, eikä ollut rahaa heti uusiin kenkiin), mutta eipä mennyt tuon kommentin jälkeen kauan, että kävin ostamassa itselleni uudet...

Muutama kuukausi sitten metrossa yksi deekuporukan miehistä kysyi minut nähdessään että "mikäs mummo se siinä istuu" (olen 32-vuotias) ja minä kysyin "mikäs juntti se sinä olet?" En edes muista mitä vastasi, kun olin niin hämmentynyt.

Nuorille deekuille olet jo mummo.

Olivat minua vanhempia, n. 50-vuotiaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi