Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolemanpelko

Vierailija
07.08.2018 |

On ollut jo vuoden verran. Kuin antaisi periksi eikä jaksa enää yrittää mitään, tavata ketään, ostaa mitään uutta, unelmoida tulevasta kun kohta kuolee kumminkin. Onko muilla. Olen 53 v. nainen. Tietääkseni olen terve ja aika hyvässä kunnossa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se välillä käy mielessä. Nauttikaamme jokaisesta hetkestä!

Vierailija
2/10 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se alkoi juuri vuosi sitten? Kuolemanpelko on elämän pelkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuolemaa tarvitse pelätä. Se on samanlaista kuin ennen syntymää. Elä vain jokainen päivä, kuolema tulee kun tulee, ei sille voi mitään. Elä jokainen päivä kuin se olisi ensimmäinen, ihmettele kaikkea kaunista ja kaikkea mitä voi olla olemassa. Loppujen lopuksi elämä on ihmeellistä, kaikki elämä. Kuolema on vain lempeä opettaja, ja antaa lopuksi rauhan ja levon. Ilman kuolemaa, ei uutta voisi syntyä.

N.44

Vierailija
4/10 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä iskee ja sitten muutamat hyvät yöunet, niin ei jaksa taas välittää.

Vierailija
5/10 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten vain pimeää ja tyhjää. Ei enää ajatuksia. Koskeeko kuolema.

Vierailija
6/10 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuolemaa pitäisi pelätä? Tänne olen syntynyt ja täältä lähden joskus. Uskon, että kuoleman jälkeen tapaan Jeesuksen.

Vierailija
7/10 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman jälkeen pääsee Nangijalaan, ja siellä jos päätyy itsemurhaan, pääsee Nangilimaan, joka on niinkuin Nangijala, mutta parempi =)

Vierailija
8/10 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pelätä, kaikki kuolevat kuitenkin. Jos haluat jotain taivastarinoita, niin hakeudu uskovaisten jengeihin.ö

Vierailija
9/10 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän kivuliaan kuoleman pelon, mutten kuoleman pelkoa sinäänsä. Elämä vain loppuu, henki lakkaa olemasta, tietoisuus lakkaa ja niin loppuu pelko ja kärsimyskin.

Vierailija
10/10 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vasta 35-vuotias ja voin kyllä sanoa pelkääväni kuolemaa. Mulla on kaksi pientä lasta, niin väkisinkin tulee ajateltua, miten niiden käy jos kupsahdan. Mies on töitten takia paljon poissa. Kaipa tuo vanhempi osaisi jo apua hakea, jos minä en reagoisi enää mihinkään. Ja myös itse kuoleminen pelottaa. Miltä se tuntuu? Sattuuko se?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi