Mikä on taa uusi villitys että pojat tunkee kaikki vaatteet housuihinsa?
Okei teepaidan vielä ymmärrän, mutta kun vielä pitää tunkea hupparin ja takinkin helma housuihin.
Kommentit (13)
Huomaa että ap ei seuraa muotia, Suomeen kaikki tulee jälkijunassa.
Jossain maallako tälläinen muotia?
Asutaan helsingissä, eikä ainakaan minun 11v poikani, eikä hänen kaverinsa pukeudu noin.
Olin jotain 10 kesäinen ja näin ukkini pitävän paitaa housuissa. Katsoin ukkiani siihen aikaan ylöspäin ja ajattelin että isona minäkin haluan tehdä tuota. Kun täytin 16 aloin pitää kaulus ja pikeepaitojen helmaa housuissa ja sillä tiellä ollaan vielä vajaa nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Jossain maallako tälläinen muotia?
Asutaan helsingissä, eikä ainakaan minun 11v poikani, eikä hänen kaverinsa pukeudu noin.
Helsinki onkin takapajula. Terveiset Tampereelta.
Pitkähihainen kauluspaita kuuluu housuihin, muuten tulee vilu. Muut ei. Kyllä tuo toppatakin housuihin tunkeminen tunnettiin jo Nykäs-Matin nuoruudessa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkähihainen kauluspaita kuuluu housuihin, muuten tulee vilu. Muut ei. Kyllä tuo toppatakin housuihin tunkeminen tunnettiin jo Nykäs-Matin nuoruudessa.
Eli oisko tätä teinien ysäri ihannointia?
Riippuu vaatekaapin koosta sopiiko kaikki vaatteet housuihin.
Kapinaa, kun enen oli muka niin muodikasta että teepaita leptti housujen päällä niin halutaan olla erilaosia ja tunkea kaikki helmat housuihin.
Pojat on poikia. Ne tekee joskus ihan tosi tyhmiä juttuja joten annetaan poikien rauhassa olla tyhmiä.
Se haluaa kertoa muille että on homo.
Sukkamytty nivusiin. Mainostus kannattaa aina.
Homokutsu. Näkyy perse paremmin. Tätä ois tarjolla. Linnassa tehdään samalla tavalla jos kiinnostaa pyllyn rassaus.