Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehistä jotka ajavat perheessä paremmalla autolla kuin vaimonsa?

Vierailija
07.08.2018 |

Sillä tavalla, että perheessä toinen auto on selvästi parempi ja uudempi ja toinen vanhempi. Molemmat vanhemmat käyvät töissä ja molemmat myös vievät lapsia satunnaisesti. Jos mies laittaa vaimonsa ajamaan tonnin autolla ja itsellä uudehko Audi tai Mersu alla niin mitä ajattelet tällaisista aviomiehistä? Usein miehillä kai on parempi palkka joten siinä mielessä oikeutettu jos auton on hankkinutkin?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies laittaa? Minun tuntemissani perheissä on kaksi aikuista, toimivat miten itse haluavat. Monilla naisilla on muuten miestään parempi palkka.

Ja silti narisevat jostain naisten eurosta?

Ai narisevat? Minä luulen, että eivät. Minä luulen, että narisijat ovat niitä matalapalkka-alojen naisia, jotka ihan syystä narisevat. Siksi toiseksi, minulla on parempi palkka, kuin miehillä keskimäärin. Silti se on mielestäni matala koulutukseeni ja osaamiseeni suhteutettuna.

Kai oikeasti tajuat, että naiset eivät ole yksi yhtenäinen ryhmä, vaan erillisiä yksilöitä erillisine mielipiteineen.

Miten niin ”syystä narisevat”? Kuinka pässi pitää olla, että menee alalle jossa on huono palkka ja sitten valittaa jälkikäteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla