Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde narsistin kanssa

Vierailija
07.08.2018 |

Vuosikausia olen yrittänyt yhtä ihmistä miellyttää, tehdä kaikki miten hänelle on hyvä.
Kuitenkin hän säännöllisesti on heittänyt minut pihalle. Enemmän keksityillä syillä.
Säännöllisesti kuitenkin kutsunut minut takaisin luvaten, että nyt ollaan viisaampia ja tehdään kaikki paremmin. Kun olen ainoa hänele tarkoitettu ja niin rakas.
Aina olen palannut, mutta nyt taas alkaa olla 'ajolähdön' merkkejä.
Tiedän, että mikäli nyt sanotaan heipat, hän muutaman kuukauden jälkeen taas kertoo, ettei voi elää ilman minua. Kun olemme sielunkumppanit. Ja muuta blaablaa.
Olen ajatellut, että hän kutsuu minua, kun tarvitsee apua ja tuntee tarvetta hyötyä minusta. Sitten kun on jotenkin saanut omaa elämäänsä kuntoon, alkaa kylmetä. Yrittää vittuilla saadakseen minut hermostumaan ja tekemään entisiä virheitä.
En ole tehnyt, mutta kuitenkin välillämme vallinnut universaalinen rakkaus on kuulemma kadonnut.
Ihme, että olen melkein järjissäni tätä kestänyt.
Nyt vähän vielä katson, mutta ei tuollaisen omasta mielestään virheettömän ja empatiakyvyttömän kanssa voi todellakaa elää.
Tavallaan säälin häntä. Mutta miksi tuhlata vähää elämäänsä tuollaisen kanssa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Älä katso vielä vähää aikaa. Tuo sinun kuvaamasi kokemus ei ole vain ohimenevä tunne vaan todellisuutta. Petaa oma elämä muualla valmiiksi ja lähde heti kun pystyt.

Vierailija
2/3 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin. Miksi ihmeessä tuhlata päivääkään ainutkertaista elämäänsä hänen kanssaan? Vai luuletko, että yhtäkkiä hän muuttuu paremmaksi? Tuskin. Miksi siis vietät enää hetkeäkään hänen kanssaan? Ansaitset parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten narsisti liittyy tähän, otsikko jo harhaanjohtava. Narsisti ei päästä kumppania pois.

Mies on mieleltään ailahteleva kusipää ja tekee sinulle mitä haluaa koska olet helppo ja annat sen tapahtua.

Deletoi ihminen heti elämästäsi keinolla millä hyvänsä. Tilanne syö sua syvältä! Hae apua vaikka terapiasta.