Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä heitti kaulakoruni pois kun sai kuulla että se oli lahja exältä

Vierailija
07.08.2018 |

Järjestelin vanhoja valokuvia ja poikaystävä kysyi yhdestä kuvasta että oliko toi koru sulla jo tuolloin (vuosi x) ja sanoin että oli, sain sen *Mikolta silloin vuosipäivälahjaksi. Poikaystävä oli vähän nuiva muttei sanonut mitään. Seuraavan kerran kun etsin korua rasiasta niin poikaystävä tuli siihen viereen vinoilemaan että onko joku hukassa, jos sitä kultapupusi korua kaipaat niin mene kaivelemaan jätelaitokselta. Oli siis heittänyt sen roskikseen. Ei se kovin kallis ollut mutta tärkeä minulle. Heitänkö kostoksi jotain hänelle tärkeää roskiin?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä koko mies. Ei noin saa tehdä.

Vierailija
2/60 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on mustasukkainen mies. Kannattaa seurata varauksella mitä hän seuraavaksi tekee/sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole henkisesti terve tuo poikaystäväsi. Juokse, kun vielä voit.

Vierailija
4/60 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava poika. Ei vielä ymmärrä ettei toisten tavaroihin kosketa. Onko päässyt jo ylä-asteelle?

Vierailija
5/60 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi teki ihan oikein. Miksi säilyttelet edes tuollaisia?

Vierailija
6/60 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ilkeä. Voit kuvitella miten mustasukkainen on jos saatte lapsia ja mies ei saakaan enää kaikkea huomiotasi. Heittääköhän se sitten lapset roskiin?

Mies vaihtoon.

Vierailija
7/60 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Oletteko te 16 vuotiaita? Pelaako sinun nöpöpupusi 15h päivässä konsolia? Juoko hän kenties 3l energiajuomaa päivässä ja ajaa osamaksuBMW:llä?

HANKI MIES!!!

Vierailija
8/60 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mustasukkasuuden, että kumppani käyttää jotain minkä sai entiseltään. Mutta olihan tuo vähän hölmöä toimintaa. Jutellakin voi.

Vierailija
9/60 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hiton lapsellinenhan tuo ap:n mies on. Mutta veikkaan, että av:lla on paljon ihan vastaavanlaisia mammoja, joiden pyllyä kutittaa jos miehellä on exän hankkimia vaatteita, koruja tai valokuvia exästä esillä.

Niin monesta ketjusta olen lukenut, ettei voi miehen exän valitsemissa lakanoissa nukkua tai mitä milloinkin.

Vierailija
10/60 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on menneisyys ja toisen muistoja pitää kunnioittaa.

Vierailija
11/60 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin kyllä, jos mieheni edes vihjaisi, että pitäisi hävittää exäni hankkimia koruja. Minulla on niitä kahdenkymmenen vuoden aikana kertynyt paljon ja käytän niitä kyllä edelleen enkä tarvi siihen kenenkään lupaa. Näyttää ex-miehenikin käyttävän minulta saamiaan kaulakoruja.

Vierailija
12/60 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korun pois heittäminen ei poista eksän olemassa oloa..

Vierailija
13/60 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä jotain hänelle tärkeää pois ja aloita jännittävä koston ja intohimon kierre. Jossain vaiheessa voitte siirtyä lyömiseen ja pettämiseen.

Vierailija
14/60 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle että jos otti noin tunteisiin niin ostaa itse sinulle korun.

Vierailija
15/60 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan idiootti taitaa olla. Ei tulisi itselleni mieleenkään heittää toisen koruja pois sillä perusteella keneltä ne on saanut.

Kannattaa varmaan sanoa, että han nyt varmaan haluaa hankkia paremman tilalle, kun aiempi oli niin huono, vai pitääkö itsekkin alkaa harkita mikä on elämässä tarpeetonta.

M30

Vierailija
16/60 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan laita mies vaihtoon. Mustasukkaisuus on myrkkyä.

Vierailija
17/60 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on exän ostama sormus sormessa, Kalevalakorua. Tunnearvoa sillä ei ole, mutta se on kaunis ja kalliitakin nämä ovat.  Nykyistä miestä asia ei haittaa tipan tippaa.

Vierailija
18/60 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korut kannattaa viedä kanikonttoriin, sieltä saa rahaakin jos tulee tarve.

Vierailija
19/60 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ihan terveeltä toiminnalta.

Mustasukkaisuus voi lähteä eskaloitumaan, kohta saat pitää tiliä menemisistäsi ja selittää miksi tulit töistä 5 minuuttia myöhemmin kuin normaalisti ja pyytää luvan että pääset ulos kotoa.

Tällaista on ihan oikeasti.

Vierailija
20/60 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot miehelle että jos otti noin tunteisiin niin ostaa itse sinulle korun.

Minun ex-mies oli mustasukkainen mummoni ostamasta korusta. Mummoni oli antanut pienen kultaisen sydämen, johon oli kaiverrettu nimikirjaimeni. Pidin korua aina. Ex oli mustasukkainen ja sanoi, että vain rakastettu voi ostaa tuollaisen korun. Ex osti samanlaisen korun ja vaati, että alkaisin käyttää hänen ostamaansa korua mummoni ostaman sijaan. En suostunut vaatimuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä