Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä heitti kaulakoruni pois kun sai kuulla että se oli lahja exältä

Vierailija
07.08.2018 |

Järjestelin vanhoja valokuvia ja poikaystävä kysyi yhdestä kuvasta että oliko toi koru sulla jo tuolloin (vuosi x) ja sanoin että oli, sain sen *Mikolta silloin vuosipäivälahjaksi. Poikaystävä oli vähän nuiva muttei sanonut mitään. Seuraavan kerran kun etsin korua rasiasta niin poikaystävä tuli siihen viereen vinoilemaan että onko joku hukassa, jos sitä kultapupusi korua kaipaat niin mene kaivelemaan jätelaitokselta. Oli siis heittänyt sen roskikseen. Ei se kovin kallis ollut mutta tärkeä minulle. Heitänkö kostoksi jotain hänelle tärkeää roskiin?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain toisen kunnioittamiseksi ja arvostamiseksi voisi jättää ne exien ostamat korut kaappiin. Vaikka ne ovatkin vain tavaraa, niihin liittyy oma signaalinsa, jonka toinen voi tulkita väärin.

Vierailija
42/60 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas ilkeä. Voit kuvitella miten mustasukkainen on jos saatte lapsia ja mies ei saakaan enää kaikkea huomiotasi. Heittääköhän se sitten lapset roskiin?

Mies vaihtoon.

Ottaisin tän muuten vakavasti. Minulla oli tuollainen mies, ja kun tuli vauva, hän oli mustasukkainen kun en enää paaponut häntä koko ajan, osoitti mieltä eikä tehnyt mitään, riiteli, ryyppäsi ja pelasi vaan. Ei äijän luonto kestänyt jäädä hetkeksi kakkoseksi omalle vauvalleen. Yli nelikymppinen mies vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, olisiko miehen tuomitseva mielipideasetelma toisinpäin, jos sitä exän ostamaa korua olisi pitänyt mies?

Vierailija
44/60 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin minä. Pistä nykyinen ostamaan tilalle aina vähän kalliimpi kuin se, minkä hävittää. Ei kovin montaa kertaa nakannut mun omaisuutta menemään, kun rahaa alkoi mennä. Esim. exäni ostaman 30€ sormuksen tilalle joutui ostamaan tuplasti kalliimman, muuta en kelpuuttanut. Nykyään jo tajuaa miten lapsellinen oli.

Vierailija
45/60 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just kuuntelin yhen naisen tilitystä siitä, että heitti pois kaikki miehen eksän ostaman, kun muuttivat yhteen. Konttiin lähtivät monet paidat, pussilakanasetit ym. Kysyin, et mitä mies tuosta mietti...no kuulemma ei uskaltanut sanoa mitään. Kivalla pohjalla suhde. Nainen mustasukkainen, epävarma ja kontrolloiva.

En minäkään haluaisi nukkua lakanoissa, joissa mies on eksänsä kanssa pyörinyt ja yleensä omatkin petivaatteet on mennyt vaihtoon siinä kun kumppanikin. Tajuan toki, että jotkut ajattelevat (eli eivät ajattele) vähän käytännöllisemmin, mutta uusi alku ja uudet petivaatteet.

Mitä? Ollaan miehen kanssa viisikymppisiä ja eronneita, lapsiakin molemmilla. Ihan selvää, että kaikenlaista on nähty ja tehty molemmat. Olennaista on että nyt on löytynyt kumppani, jonka kanssa halutaan jakaa elämä.

Menisi aika vaikeaksi, jos kaikki tavara pitäisi laittaa uusiksi tässä vaiheessa, eikä lomalla koskaan mennä minnekään missä on ollut jonkun muun kanssa kolmekymmentä vuotta sitten, ja jos joku on joskus juonut samasta mukista tai antanut jonkun korun. Ne on minun elämää, ei sitä voi millään pyyhkiä pois. Deal with it.

Vierailija
46/60 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain toisen kunnioittamiseksi ja arvostamiseksi voisi jättää ne exien ostamat korut kaappiin. Vaikka ne ovatkin vain tavaraa, niihin liittyy oma signaalinsa, jonka toinen voi tulkita väärin.

Kasva jo aikuiseksi. Niihin ei liity mitään "signaalia". Exäni antama kalevalakoru on ollut mulla 8 vuotta päivittäisessä käytössä niin arjessa kuin juhlissa. Jos nyt tapaan uuden miehen niin en kyllä hänen draamansa takia ota tätä pois. Ennemmin etsin miehen, joka on aikuinen eikä välitä siitä, että mulla on joskus ollut joku toinen, joka on ostanut mulle korun joululahjaksi.

Vierailija
47/60 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä varmaan olen myös sairaan mustasukkainen. Kyllä mua vtuttaa kun nyksä laittaa eksän ostamia kaulakoruja aamuisin, ja korvajutut myös. Ollaan puhuttu kyllä, ja sovittiin että heti lähtee roskiin noi kun hommaan uudet, ja niin se varmaan on reiluinta. Eli mä lähden kaupoille ja hommaan uudet, tai siis me lähdetään koska enhän mä osaa ostaa oikeita.

Hei kuule, eiköhän se riitä, että eksäsi laittaa ne korurasian pohjalle. Ja jos ei riitä, kannattaa mennä itseensä. Mutta hän toki voisi lopettaa niiden käytön, kun tietää sen loukkaavan sinua. 

Vierailija
48/60 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasva jo aikuiseksi. Niihin ei liity mitään "signaalia". Exäni antama kalevalakoru on ollut mulla 8 vuotta päivittäisessä käytössä niin arjessa kuin juhlissa. Jos nyt tapaan uuden miehen niin en kyllä hänen draamansa takia ota tätä pois. Ennemmin etsin miehen, joka on aikuinen eikä välitä siitä, että mulla on joskus ollut joku toinen, joka on ostanut mulle korun joululahjaksi.

Ja miehesi voisi myös pitää exältään saamaansa korua?

Vierailija
49/60 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi?

Vierailija
50/60 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä varmaan olen myös sairaan mustasukkainen. Kyllä mua vtuttaa kun nyksä laittaa eksän ostamia kaulakoruja aamuisin, ja korvajutut myös. Ollaan puhuttu kyllä, ja sovittiin että heti lähtee roskiin noi kun hommaan uudet, ja niin se varmaan on reiluinta. Eli mä lähden kaupoille ja hommaan uudet, tai siis me lähdetään koska enhän mä osaa ostaa oikeita.

Hei kuule, eiköhän se riitä, että eksäsi laittaa ne korurasian pohjalle. Ja jos ei riitä, kannattaa mennä itseensä. Mutta hän toki voisi lopettaa niiden käytön, kun tietää sen loukkaavan sinua. 

Siis ei toki eksäsi mutta eksän ostamat korut. 

Vierailija
51/60 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee ihan homona, kun tyttöystävä pukee isoimpana juhlana päällensä exän ostamat korut. Joo on aitoja helmiä kaulassa ja timantista rakennettu kaulakoru. Mutta kun ne on exän ostamia lahjoja. En ehkä ole yhtä rikas kun en moisia pysty hänelle hankkimaan. Ja se ottaa miehisen itsetunnon päälle, uskokaa tai olkaa uskomatta. En mä niitä silti ole kieltänyt käyttämästä tai todellakaan roskiin ollut heittämässä.

Vierailija
52/60 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä oiva parisuhteen tasotesti. Kun suhde on riittävän vahva, nuo eivät ärsytä etkä etenkään mene tuhoamaan mitään toisen omaisuutta. Jos tekee mieli heittää jotain pois, repiä tai valittaa siitä, keskity vahvistamaan teidän välinen yhteys, älä materian ja muistojen kontrollointiin. 

Vierailija
53/60 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SE ON EDELLEEN TAVARAA.

Älkää ihmeessä kertoko mikä keneltäkin on saatu jos se on noin kauheen vakavaa.

Vierailija
54/60 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi?

Silloin kaikki on ok, jos toimii molempien osalta, eli myös miehelle sallitaan exän ostamat korut.

Vierailija
55/60 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanks mä pitää mun ex:ältä saamani luistimet?

=D=D=D=D=D=D

Vierailija
56/60 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi?

Silloin kaikki on ok, jos toimii molempien osalta, eli myös miehelle sallitaan exän ostamat korut.

No kun ei se ole. Minun eksäni tuhosi ensimmäisen poikaystäväni lähettämät kirjeet sekä valokuvia. Minulla ei todellakaan ollut mitään tarvetta vastaaviin offensiiveihin hänen yksityiselämäänsä liittyen. Yleensä se toinen on hullu ja toinen ei. (Toki saa tulla tunteita, mutta niistä pitää pystyä puhumaan eikä ikinä saa tehdä mitään omatoimisia hävitystoimia tai painostaa toista vastoin tahtoaan tekemään jotain). 

Vierailija
57/60 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että täällä olisi helvetillinen meteli, jos se koru olisi ollut miehen kaulassa.

Vierailija
58/60 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee ihan homona, kun tyttöystävä pukee isoimpana juhlana päällensä exän ostamat korut. Joo on aitoja helmiä kaulassa ja timantista rakennettu kaulakoru. Mutta kun ne on exän ostamia lahjoja. En ehkä ole yhtä rikas kun en moisia pysty hänelle hankkimaan. Ja se ottaa miehisen itsetunnon päälle, uskokaa tai olkaa uskomatta. En mä niitä silti ole kieltänyt käyttämästä tai todellakaan roskiin ollut heittämässä.

Kasvata itelles munat. Ei mulla muuta.

Vierailija
59/60 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle tehtäisiin noin, niin todellakin lopettaisin suhteen eikä asia olisi sittenkään vielä loppuunkäsitelty.

Vierailija
60/60 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus poliisille ja ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi