Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Buddha tekisi jos häntä haukuttaisiin tyhmäksi?

Vierailija
07.08.2018 |

Mun mies on aika paha suustaan ja mietin miten suhtautua tähän buddhamaisella tyyneydellä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisi korkeintaan että selvä, koska muiden negatiiviset mielipiteet susta on vain niiden omien ongelmien heijastusta. Muiden näkemykset ei määrittele sinua buddhalaisen näkemyksen mukaan. :)

Vierailija
2/8 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta! Kysyisin vielä että miten ihminen sitten määrittelee itsensä? Ja löytyisköhän jostakin buddhalaisia neuvoja avioliittoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buddha kysyisi itseltään, että miksi haluaa vapaaehtoisesti olla parisuhteessa ilkeän ihmisen kanssa.

Vierailija
4/8 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buddha sanoisi: koska maailmankaikkus on kuviteltu projektio, ja kollektiivinen mieli on yhteinen, kaikki sanomasi minulle on sanomasi itselle. Kun haukut toista tyhmäksi, haukut itseäsi, sillä se toinen on sinä, ja sinä olet se toinen.

T. 20v esoteerista tutkimustyötä tehnyt

Ps. Ylläoleva on myös eräällä tapaa totta

Vierailija
5/8 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kohtaa pahat sanomisensa seuraavassa elämässään. Niistä kertyy karmaa jonka hän ”maksaa” joutumalla hieman samanlaisiin haasteisiin tai ongelmiin.

Vierailija
6/8 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi buddhalainen avioajatus on, ettei toinen voi tehdä sinua onnelliseksi, mutta hän voi hyväksyä sinut.

Tyhmäksi kutsuminen ei minun nähdäkseni ole erityisen hyväksyvää. Mutta toki sinä buddhalaisena voit hyväksyä hänen pahasuisuutensa.

Vierailija
7/8 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buddhaa sanoisi: Ei minua kiinnosta mitä sinä ajattelet minusta. Haukkuminen kertoo enemmän tarpeesti saada huomiota. Sitäpaitsi en usko että itse olet älykäs, todista oma älykkyytesi

Vierailija
8/8 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buddha ja Jesse olivat muuten hyvä ystäviä aikaisemmassa elämässään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän