Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkit tupakanhimon taltuttamiseen

Vierailija
07.08.2018 |

Mitä olette syöneet/juoneet/tehneet, kun tupakanhimo iskee? Yritän lopettaa säännöllistä tupakointia, jäätävän hankalaa ei VIELÄ ole ollut, mutta toki tupakalle meno säännöllisesti mielessä käy. Day 2 menossa, eilen poltin kaksi (normaalisti 15).
Lakuja? Porkkanaa? Viinirtpäleitä? Nicorette? Mitä näitä nyt on?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin aikanaan lopettaa moneen kertaan, aina jokusen kuukauden olin polttamatta kunnes aloitin taas. KUNNES päätin lukaista stumppaa tähän kirjan, opin että tärkeintä lopettamisessa on se asenne millä lopettaa ja tupakoinnin tiedostaminen itsessään. Itse olen sitä mieltä ettei korvikkeita tarvitse eikä oikeastaan kannatakkaan hankkia missään nimessä! Suosittelen kokeilemaan kirjan lukemista. T. 5v tupakoimatta

Vierailija
22/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea lopetuksen. Luin näitä vinkkejä mielenkiinnolla. Olen yrittänyt lopettaa monta kertaa korvaushoidolla, lääkkeillä, käynyt henk kohtaisesti keskustelemassa terveydenhoitajan kanssa, lukenut tuon Stuppaa tähän- kirjan ja aina repsahtanut uudestaan. Toivottavasti onnistut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitin aikanaan lopettaa moneen kertaan, aina jokusen kuukauden olin polttamatta kunnes aloitin taas. KUNNES päätin lukaista stumppaa tähän kirjan, opin että tärkeintä lopettamisessa on se asenne millä lopettaa ja tupakoinnin tiedostaminen itsessään. Itse olen sitä mieltä ettei korvikkeita tarvitse eikä oikeastaan kannatakkaan hankkia missään nimessä! Suosittelen kokeilemaan kirjan lukemista. T. 5v tupakoimatta

Tuosta kirjasta olenkin kuullut paljon hyvää, täytyypä kokeilla sitä! :)

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi