Facebookin uusi deittisovellus antaa valita viidestä eri sukupuolesta
https://www.google.pl/amp/s/www.telegraph.co.uk/technology/2018/08/04/f…
Luulen että vaihtoehdot ovat:
Mies
Nainen
Huomiokipeä
Mielenterveysongelmainen
Aivopesty
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Tuossa artikkelissahan ne lukee.
No mitkä ne sitten on?
Syrjintää jos ei ole kultasuomuisia puuhaltijamato-olentoja tuossa mukana.
Miksi luulla, kun voit lukea jutusta mitä ne todellisuudessa olivat. Itse transtaustaisena en pidä tätä mitenkään mahtavana asiana, koska en todellakaan halua tuoda taustaani esiin, mutten toisaalta halua tulla syytetyksi valehtelijaksikaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yksisarvisseksuaali ja välillä koen olevani kissa
Konservatiivin unelma: transihmiset eivät olekaan miehiä ja naisia vaan transmiehiä ja transnaisia?
Hetero
Pari kokeilua ei tee homoksi
Melko homo
Melkein täysin homo
Homo
Vierailija kirjoitti:
Trans woman
Woman
Trans man
Man
Non-binary
Miksi faktaa alapeukutetaan?
Vierailija kirjoitti:
Hetero
Melko homo
Melkein täysin homo
Homo
Tuo on itse asiassa paljon realistisempi luokittelu kuin tämä nykyinen vouhotus. Kuulemma biseksuaaleja katsotaan kieroon setassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trans woman
Woman
Trans man
Man
Non-binaryMiksi faktaa alapeukutetaan?
Epösuosion osoitus
Vaikka kuulostaa naurettavalta, niin se on iso asia monelle. Ja helpottaahan se vastakkais sukupuolta sitten ymmärtämään mitä itse etsii ja kartoittamaan keitä ei lähesty.
Pieni asia meille , mutta iso asia monelle muulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetero
Melko homo
Melkein täysin homo
Homo
Tuo on itse asiassa paljon realistisempi luokittelu kuin tämä nykyinen vouhotus. Kuulemma biseksuaaleja katsotaan kieroon setassa.
Seta katsoo kaikkea kieroon mikä ei sovi heidän agendaan
Vierailija kirjoitti:
Konservatiivin unelma: transihmiset eivät olekaan miehiä ja naisia vaan transmiehiä ja transnaisia?
Eikös tuo pillastuta lähinnä ne joiden mielestä sukupuolia on kymmeniä ja transut ovat oikeita miehiä ja naisia ilman transu-etuliitettä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulla, kun voit lukea jutusta mitä ne todellisuudessa olivat. Itse transtaustaisena en pidä tätä mitenkään mahtavana asiana, koska en todellakaan halua tuoda taustaani esiin, mutten toisaalta halua tulla syytetyksi valehtelijaksikaan.
Niin eiks nyt olekaan olla coolia erilainen. Nythän maailmaa parannetaan teidän hihhuleiden vuoksi ja tehdään asioita helpommaksi. Silti mikään ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eiks nyt olekaan olla coolia erilainen. Nythän maailmaa parannetaan teidän hihhuleiden vuoksi ja tehdään asioita helpommaksi. Silti mikään ei riitä.
Miksi voit asian vuoksi noin pahoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös viestin kirjoittaja sanonut, ettei halua tuoda taustaansa esiin? Tuskin hän pitää asiaa mitenkään coolina.
Vierailija kirjoitti:
Syrjintää jos ei ole kultasuomuisia puuhaltijatarmato-olentoja tuossa mukana.
Tuossa artikkelissahan ne lukee.