Facebookin uusi deittisovellus antaa valita viidestä eri sukupuolesta
https://www.google.pl/amp/s/www.telegraph.co.uk/technology/2018/08/04/f…
Luulen että vaihtoehdot ovat:
Mies
Nainen
Huomiokipeä
Mielenterveysongelmainen
Aivopesty
Kommentit (25)
Sukupuolia on vain, mies ja nainen. Vähäinen osuus "muita" on geneettisiä häiriöitä.
Sukupuoli-identiteetti on sitten oma lukunsa. Voi olla biologinen mies, joka tuntee itsensä transnaiseksi. Ja hän voi olla lesbo tai bi.
Menee treffisovellukset pian vaikeaksi käyttää. Ja saako valintoja muuttaa myöhemmin (korjattu, ei korjattu). Poistuuko matchit muutosten jälkeen vai saavatko kaikki ilmoitukset "Heikki on nyt käynyt hoidot läpi" jonka jälkeen pitää mahdollisesti poistaa tykkäys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulla, kun voit lukea jutusta mitä ne todellisuudessa olivat. Itse transtaustaisena en pidä tätä mitenkään mahtavana asiana, koska en todellakaan halua tuoda taustaani esiin, mutten toisaalta halua tulla syytetyksi valehtelijaksikaan.
Niin eiks nyt olekaan olla coolia erilainen. Nythän maailmaa parannetaan teidän hihhuleiden vuoksi ja tehdään asioita helpommaksi. Silti mikään ei riitä.
Eikös viestin kirjoittaja sanonut, ettei halua tuoda taustaansa esiin? Tuskin hän pitää asiaa mitenkään coolina.
Eli häpeää olla se mikä on.
Miksei lgbt-väki voi tyytyä siihen että pidetään biologinen ja sosiaalinen sukupuoli erillään? Sen voisi uskoa tyydyttävän useimpia mutta ei.
Biologinen sukupuoli
mies [x]
nainen [ ]
muu [ ]
Sosiaalinen sukupuoli
mies [ ]
nainen [ ]
perhonen [x]
Vierailija kirjoitti:
Miksei lgbt-väki voi tyytyä siihen että pidetään biologinen ja sosiaalinen sukupuoli erillään? Sen voisi uskoa tyydyttävän useimpia mutta ei.
Biologinen sukupuoli
mies [x]
nainen [ ]
muu [ ]
Sosiaalinen sukupuoli
mies [ ]
nainen [ ]
perhonen [x]
No trans-X kattaa tuon sosiaalisen ja antaa vinkin biologisesta sukupuolesta. Mutta entä suuntautuminen? Olen miehen kropassa oleva nainen, lesbo, en ole menossa korjaukseen.
Jos on helppo toteuttaa eikä ole muilta pois, niin miksi se ärsyttää? Tämä on iso askel monelle jotka painivat identiteettinsä kanssa.