Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: harmittaisiko sua jos vaimosi pettäisi sua toisen naisen kanssa?

Vierailija
06.08.2018 |

Ja antaisitko pettämisen vaimollesi anteeksi jos se suostuisi kerran kolmistaan sänkyyn, eli sinä + vaimosi + se toinen nainen?
...
Ihan tosi, jos joskus menen vaikkapa naimisiin niin ei mua kyllä yhtään haittaa jos vaimoni säännöllisesti vehtailee jonkun toisen naisen kanssa tai vaikkapa monen naisen kanssa. Ei edes tarvitsisi päästä kolmistaan sänkyyn, mitään anteeksi annettavaa ei olisi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ainakaan minua haittaiai vaikka vaimo ottaisi toiselta naisselta suihin tai panisivat toisiaan keinotekoisella vehkeellä.

Vierailija
22/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä sama homma toisinpäin? Mies pettäisi vaimoaan miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan ei haittaisi vaan jopa toivon sitä mutta turha toivo, niin on estynyt että ei tule tapahtumaan. Itse olen kyllä käynyt sekä vieraissa naisissa että miehissä ja tulen käymään jatkossakin. Toisaalta toivon myös että hän pettäisi miehen kanssa ja jäisi kiinni jotta voisin syyttää häntä uskottomuudesta ja ottaa eron jolloin minä olisin se petetty ja jätetty ja saisin ehkä helposti myös säälip*llua.

Vierailija
24/27 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua harmittaisi pettäminen ihan kenen tahansa kanssa. Mutta enemmän haittaisi henkinen pettäminen kuin pelkkä pano, sillä siinä menee parisuhde aikalailla romukoppaan. Itse kyllä olen syyllistynyt nimenomaan tuohon henkiseen pettämiseen ystäväni (nainen) kanssa, koko homma lähti kun olimme työkavereita ja jatkui senkin jälkeen. Mitään halausta läheisempää ei ole fyysisesti koskaan tehty.

M40

Vierailija
25/27 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertoisi asiasta niin kyllä vaimo naisen kanssa saisi olla. Ei varmaan ole kiinnostunut kuitenkaan asiasta.

Olen sen miettinyt niin että naisen kanssa voi olla koska siinä voi olla kokemuksia mitä minun kanssa ei. Toista miestä en hyväksy koska ihan normikokoisella vehkeellä ja molempia tyydyttävälläkin seksielämällä mennään.

Vierailija
26/27 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En petä, mutta neljänkympin jälkeen kaikki seksifantasiat ja unet ovat siirtyneet kokonaan naisiin. Ainoastaan nainen kiihottaa alastomana.

N45

Vierailija
27/27 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei kyllä tapahtuisi, kun vaimo ei edes tykkää olla nuoltavana. Todellakaan ei nuolisi toista naista, paitsi ehkä tuorekelmun läpi, mitä minunkin pitäisi käyttää, jos joskus saisin nuolla häntä.