Mies haukkuu - missä menee raja?
Millaisia kokemuksia muilla on kumppanin haukkumisesta? Mua haukutaan jatkuvasti rumaksi, huoraksi, miehiseksi, tyhmäksi, idiootiksi, kertoo kuinka en mitään osaa, eikä musta ole mihinkään. Suutuspäissään on sanonut, et en oo läheskään niin hyvännäköinen saati seksikäs kuin naiset ennen mua. Mä en ole ruma ja ihan fiksukin olen, mutta silti loukkaa. En oo ikinä vastaavaa joutunut kokemaan ja tää tuntuu todella epämiellyttävältä.
Kommentit (20)
Ei ole kokemuksia vastaavasta, koska en anna muiden kohdella minua kuin yllä kuvailit.
Tuntuuko että suhde ottaa enemmän kuin antaa? Jos näin on, miksi olet tuossa suhteessa?
Kysymys kuuluu: miksi sä vielä elät tossa parisuhteessa? Hyvä puoliso kuuluu kehuu ja kannustaa. Ei tollasta tarvitse kenenkään kuunnella.
Miksi ihmeessä olet tuollaisen ihmisen kanssa?
No eihän tuo tod ole ok. JSSAP. Jos vielä
kattelet, niin karjaise takaisin että ole sinä pikkum.....kku hiljaa.
Ap, silloin lähdetään kun se h-sana tulee ekan kerran miehen suusta. Siinä menee raja, sitä ei anneta anteeksi eikä sellaiseen suhteeseen jäädä.
Sano eipä ne sinua näköjään ole viittineet kattella enkä kohta minäkään jos ei jutut muutu.
Oikeasti kenenkään ei pitäis joutua kuuntelemaan tollasta. Lähtisin koska tollanen vie itsetuntoa eikä se tee kellekää hyvää
Jätä heti mies. Tuo tuosta vain pahenee ja sitten sinulla ei ole itsetuntoa ollenkaan.
Niin kuin haukkumisella pitäisi olla raja? Toista kunnioittava ei hauku missään tilanteessa, etenkään noilla termeillä.
Koska itse tiedät, että olet kaunis ja fiksu, sinun ei tarvitse kuunnella tuollaista. Elämästä selviytyy ilman tuollaista miestäkin tai oikeastaan, sinulle on tarjolla parempaakin.
Mitäpä itse luulet,kun luet tekstis?
Öö mikä joitakin ihmisiä vaivaa? Kuka jää tuollaiseen suhteeseen? Mä olisin ollut menossa laukun kanssa ovesta jo, kun eka loukkaus oisi ollut puolivälissä.
Se on selvästi pettynyt sun ulkonäköön. Ootko heittäytynyt " vahingossa" raskaaksi ja napannut jonkun komean tyypin, joka luuli, et kävis vaan höyläämässä jotain vaatimattoman näköistä, mut helppoa naista? Se selittäis agression.
Eroa vaan heti. Mies ei muutu. Ei tarvitse kuunnella nalkutusta, henkistä väkivaltaa tai haukkumista, ei mitään negatiivista. Suhteet perustuvat positiivisuuteen ja välittämiseen.
Raja menee siinä, mihin sen laitat. Miksi mies haukkuu sinua? Onko miehellä heikko itsetunto vai muuten vaikeaa? Pelkääkö mies menettävänsä sinut? Helpoin ratkaisu on lähteä, sillä haukkuminen ei arvattavasti ole ainut ongelma, joka miehellä on.
Mulla oli huoritteleva mies. Syynä oli järkyttävä lapsuus. Huorittelu jäi pois useamman vuoden jälkeen. Mustasukkaisuuden kanssa ongelmia oli pitempään.
Itsekunnioitusta nainen. Mun mies jos jossain mielenhäiriössä sanois tuollaisia, tulis kyllä suusta sellaista tekstiä ettei mies uskaltais puhua mulle kuukauteen. Pidä puoliasi, kukaan muu ei sitä tee sun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Raja menee siinä, mihin sen laitat. Miksi mies haukkuu sinua? Onko miehellä heikko itsetunto vai muuten vaikeaa? Pelkääkö mies menettävänsä sinut? Helpoin ratkaisu on lähteä, sillä haukkuminen ei arvattavasti ole ainut ongelma, joka miehellä on.
Mulla oli huoritteleva mies. Syynä oli järkyttävä lapsuus. Huorittelu jäi pois useamman vuoden jälkeen. Mustasukkaisuuden kanssa ongelmia oli pitempään.
Kiitos rakentavasta ja fiksusta kommentista. Kyllä, vaikea lapsuus sekä ollut erilaiset lähtökohdat elämään kuin mulla, kotioloista ja asuinalueesta alkaen. On paljon muitakin ongelmia. Joskus tuntuu, että yrittää vaan lyödä niillä sanoilla, millä tietää loukkaavansa eniten. Miksi se paha olo pitää aina purkaa siihen läheisimpään ihmiseen? En ole ongelmia (kaikkia ainakaan) aiheuttanutkaan, niin miksi joudun maksumieheksi? Tietystikään en mäkään viaton ole. Mulla on omat demonit myös.
Alkuperäinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos rakentavasta ja fiksusta kommentista. Kyllä, vaikea lapsuus sekä ollut erilaiset lähtökohdat elämään kuin mulla, kotioloista ja asuinalueesta alkaen. On paljon muitakin ongelmia. Joskus tuntuu, että yrittää vaan lyödä niillä sanoilla, millä tietää loukkaavansa eniten. Miksi se paha olo pitää aina purkaa siihen läheisimpään ihmiseen? En ole ongelmia (kaikkia ainakaan) aiheuttanutkaan, niin miksi joudun maksumieheksi? Tietystikään en mäkään viaton ole. Mulla on omat demonit myös.
No saa olla melkoisia pirulaisia, että kuuntelet huorittelua sen ensimmäisen kerran jälkeen. Kysyn, niinkuin moni muukin, mitä saat tuollaisesta suhteesta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet tuollaisen ihmisen kanssa?
Vastaan ap:n puolesta:
Pelkää suunnattomasti yksin jäämistä ja sitä, että ei enää kelpaa kenellekään. Ja minä ihmisetkin siitä sanoisivat? Onhan se mies muuten aivan ihana, rikas, komea, mukava ja kohtelias (muille ihmisille). On myös hyvä sängyssä, vaikka siitä ei ole aloittajalle enää mitään iloa, koska kaiken aikaa on epävarmuus siitä, mitä menee väärin.
Parasta mitä ap:lle voi tapahtua on se, että mies jättää hänet, kun löytää uuden uhrin.
Ja miksi en vähääkään epäile tätä provoksi? Ap:n kaltaisia on joukossamme yllättävän paljon. He ovat niitä Kilttejä Tyttöjä, jotka eivät edes koskaan uskalla sanoa vastaan, kun pelkäävät että mies suuttuu.
Kuule, se menee ihan siinä paljonko sinä arvostat itseäsi.Jäämällähän sä vaan todistat että olet just niin surkea kuin miksi mies sua haukkuu.Mies haukkuu sua siksi ettet lähtis koska sitä se pelkää.
Itse en olis jäänyt kuuntelemaan ekaa kertaa enempää. Mutta sulla ei selkeestikään ole vielä tinki täynnä kun olet mieluummin parisuhteessa moisen ääliön kanssa kuin yksinäsi.Ihan vaan jotta sulla ois parisuhde.