Kukaan akateeminen ei tykkää Nightwishistä tai Apulannasta
Näiden kahden suosikkiyhteen diggailu kertoo yleensä matalasta koulutustasosta, yleensä ammattikoulutaustasta.
Kommentit (45)
Pieleen meni. Tykkään Apulannasta ihan älyttömästi!
T: Ope
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Kaikki Nightwish-fanit jotka mä tunnen on tohtoreita.
Astrologian tohtoreita?
Pidän molemmista, kiitos.
T. Tekniikan tohtori ja filosofian maisteri
Jep. Melkein yhtä varma wt:n merkki kuin tatuoinnitkin.
Ukko35 kirjoitti:
Määrittele akateeminen.
Sinä et ainakaan ole sellainen.
En pidä kummastakaan, enkä ole korkeasti koulutettu.
Juu, mäkin kävin lukion jälkeen ensin ammattikoulun ja sitten aikuisena suoritin ylemmän korkeakoulututkinnon. Siis jos en diggailis, olisin kai sit väitellyt.
(Jännä tuo kävin/suoritin, mitenkä muuten?)
Otahan nyt jokin vihannes, ja sovita se sinne haarovälissä olevaan aukkoon josta tulee välillä pahaa hajua ulos.
Apulanta oli nuorena kova juttu. Odotin aina Tonin haastattelua, siihen aikaan ne ajatukset uppos, ja kun kuuntelin tarkemmin vuosia sitten sanoituksia, niin nehän on taidetta! Joten kävi ainakin mun angsti kauteen. Nykyään olen akateeminen. Räyh!
Tykkään Apulannan musiikista, ja olen akateeminen jo ainakin viidennessä sukupolvessa.
Vierailija kirjoitti:
Pieleen meni. Tykkään Apulannasta ihan älyttömästi!
T: Ope
Autokoulun ope?
Vierailija kirjoitti:
Apulanta oli nuorena kova juttu. Odotin aina Tonin haastattelua, siihen aikaan ne ajatukset uppos, ja kun kuuntelin tarkemmin vuosia sitten sanoituksia, niin nehän on taidetta! Joten kävi ainakin mun angsti kauteen. Nykyään olen akateeminen. Räyh!
No tämä selitys ehkä on uskottava. Teininä diggailee tuollaista teinimusaa ja aikuisena kokee sen jotenkin nostalgisena, vaikka onkin jo kasvanut yli siitä lapsellisesta kaudesta.
Oletko tehnyt tutkimusta asiasta?
Akateemiset kuuntelevat sekä Nightwishiä, jazzia että klassista musaa, mutta ap saa rauhassa kuunnella finnhitsejä for all I care.
Tykkään muutamasta kumpaisenkin kappaleesta. t.DI
Akateemisen pitäisi osata välttää tällaisia yleistyksiä, ja lisäksi tämä menee muutenkin metsään.
Tykkääkö ylipäätään kukaan, kun punkkarit huutaa turhuuksien perään...?
Ainakin melkoinen älykkö pitää olla jos löytää merkityksen Nightwishin laulujen sanoista.
Siis mitä? Kaikki Nightwish-fanit jotka mä tunnen on tohtoreita.