Miksi naiset yrittää pokata mun miestä, vaikka olisin siinä miehen vieressä?!
Kertokaa mulle, miksi naisia ei haittaa vaikka avovaimo/vaimo seisoo vieressä niin silti yritetään laivalla tai baarissa pokata komeaa miestä? Tiedän, että mun mies on komea ja myös minä kaunis. Mutta eikö naisia ollenkaan haittaa, että toinen nainen on jo miehen seurassa ja luultavasti miehen tyttöystävä??!! Ihmettelen vaan.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Olet vissiin ”vähän” yliarvioinut kauneutesi.
Juu, kauniita ihmisiä kun ei ole edes olemassa eivätkä he nyt itse voi olla kyseisestä piirteestään tietoisia...
Muutama arvaus:
-miehesi katselee myös naisia
-teitä luullaan sisaruksiksi
-olet hermoheikko ja mustasukkainen
-et ole miehesi tasolla ulkonäöllisesti
-miehellä on ollut ennen sinua aika vauhdikas menneisyys ja vanhat tutut muistavat sen
-naiset kokeilevat mahdollisuuksiaan
- Miten tuo "pokaaminen" ilmenee? Pilke silmäkulmassa juttelua, flirttailua, kehuja, suoraa ehdottelua?
- Joissain tilanteissa eivät ehkä huomaa tai kiinnitä huomiota sinuun. Esim. jos tilanteessa on paljon muitakin ihmisiä, niin ei siinä välttämättä automaattisesti hahmota, kuka on kenenkin kanssa.
- Ehkä miehesi on helposti lähestyttävä. Hymyileekö paljon, onko pilke silmäkulmassa?
Yksi syy voi olla viehätysvoiman testaaminen. Koitetaan saako mieheltä huomiota vaimosta huolimatta. Tätä harrastaa kaikista alhaisimmat, heikkoitsetuntoisimmat, luusereimmat ja reppanimmat naikkoset.
Otan osaa ap! Mulla oli ex-miehen kanssa sama tilanne. No ei ehkä ihan niin räikeästi että kirjaimellisesti olisin vieressä ollut, mut esimerkiksi baarissa ei tarvinnut ku vessassa käydä niin johan oli joku naikkonen siihen miehen pöytään jostain kulkeutunut. Rasittavaa mutta sinällään harmitonta kun mies ei koskaan antanut ymmärtää että olisi ollut millään lailla kiinnostunut näistä tyrkyistä. Kiusaantunut lähinnä, aika ujo kun oli. Erosimme sitten ihan muista syistä. Kolmatta pyörää suhteessa ei ollut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
- Miten tuo "pokaaminen" ilmenee? Pilke silmäkulmassa juttelua, flirttailua, kehuja, suoraa ehdottelua?
- Joissain tilanteissa eivät ehkä huomaa tai kiinnitä huomiota sinuun. Esim. jos tilanteessa on paljon muitakin ihmisiä, niin ei siinä välttämättä automaattisesti hahmota, kuka on kenenkin kanssa.- Ehkä miehesi on helposti lähestyttävä. Hymyileekö paljon, onko pilke silmäkulmassa?
Olemme tumma ja vaalea, joten ei voi luulla sisaruksiksi. Mieheni on ujo, ei hänellä ole ollut montaa naista ennen minua eikä ole mitään pelimies tyyppiä.
Naiset yrittää saada mieheeni katsekontaktia ja hymyilevät hänelle. Jotkut yrittää esim tanssilattialla työntää takapuiltaan ja itseään häntä kohti. Vasta, kun alamme halailla ja suudella ja kulkea käsi kädessä niin naiset menee kauemmas. Mutta emme me koko aikaa ole toisissamme baarissa kiinni, vaan juttelemme esim. muiden seurueessa olevien kavereiden kanssa välillä.
Miksi minua ei tule naiset ikinä pokaamaan, juttelemaan, ei mitään ja jos menen jonnekin missä on naisia kaikki poistuvat samantien paikalta.
Mutta örveltäjä ja riidan haastaja äijiä riittää aina, ei sellaista baarireissua ettei tarvitse alkaa kouluttamaan jotain tyyppiä.
Etkö luota mieheesi? Pelkäätkö että laivan diskosta ryömii sinua kauniimpi naaras ja komistuksesi käy kicksauttamassa naikkosta tuhannen päissään? Oletko kenties epävarma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Joissain tilanteissa eivät ehkä huomaa tai kiinnitä huomiota sinuun. Esim. jos tilanteessa on paljon muitakin ihmisiä, niin ei siinä välttämättä automaattisesti hahmota, kuka on kenenkin kanssa.- Ehkä miehesi on helposti lähestyttävä. Hymyileekö paljon, onko pilke silmäkulmassa?
Olemme tumma ja vaalea, joten ei voi luulla sisaruksiksi. Mieheni on ujo, ei hänellä ole ollut montaa naista ennen minua eikä ole mitään pelimies tyyppiä.
Naiset yrittää saada mieheeni katsekontaktia ja hymyilevät hänelle. Jotkut yrittää esim tanssilattialla työntää takapuiltaan ja itseään häntä kohti. Vasta, kun alamme halailla ja suudella ja kulkea käsi kädessä niin naiset menee kauemmas. Mutta emme me koko aikaa ole toisissamme baarissa kiinni, vaan juttelemme esim. muiden seurueessa olevien kavereiden kanssa välillä.
Jaa, mistä ihmeestä naiset sitten tietävät, että mies on varattu, jos kerran juttelette eriksenne muiden kanssa? Kuka sitä oikeasti muistaa joka jampan vieressä ehkä joskus illan aikana seisoneita naisia? Ja mitä ilmeisemmin miehesi ympärilleen katselee aika avoimin mielin, joten tottakai kivan näköistä miestä saatetaan katsoa takaisinkin. Se on sitten miehen asia sanoa näille naisille, että on varattu. Tanssilattialla hanurilla lähentely on joillekin vain tapa tanssia ja pitää hauskaa, sen huomaat kyllä muutenkin ja sinuna vain naureskelisin tilanteelle tanssahdellen siihen väliin itse.
Mieti siis nyt itsekin tilannetta, jossa menet sinkkunaisena baariin. Jossakin seisoo kivan näköinen mies juttelemassa poikaporukassa ja katseenne kohtaavat. Hymyilet ja saatatpa mennä juttelemaankin miehen kanssa, eihän tällä kerran näyttänyt ketään naista käsipuolessa olevan. Ihan normaalia toimintaa, ei suinkaan mitään epätoivoista tai vastaavaa. Kun sitten huomaat, että miehen viereen kiilautuu nainen, niin ok, hän on varmaan varattu, se siitä miehestä.
Sanopa siis sille miehellesi, että pitää katseensa vain kavereissaan ja lopettaa ympärilleen vilkuilun. Tai jos joku siihen tulee, niin hän voi heti sanoa, että on varattu. Helppo juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle, miksi naisia ei haittaa vaikka avovaimo/vaimo seisoo vieressä niin silti yritetään laivalla tai baarissa pokata komeaa miestä? Tiedän, että mun mies on komea ja myös minä kaunis. Mutta eikö naisia ollenkaan haittaa, että toinen nainen on jo miehen seurassa ja luultavasti miehen tyttöystävä??!! Ihmettelen vaan.
No voihan. Antaako miehesi kuitenkin vääränlaista viestiä kehollaan? Olen vapaa ...
Silloin kun pimppi kostuu niin siinä ei mitkään varaukset merkkaa mitään...komeita miehiä on niiiiin harvassa.
Lapsena tullut huomattua tämä ilmiö myös, kun isää on monesti yritetty iskeä, vaikka siis nähty, että on perheellinen.
Joillain naisilla, kuten ei joillain miehilläkään, ei vain ole mitään moraalia.
Kristillinen etiikka perustuu siihen, että tee toiselle, kuten tahtoisit itsellesi tehtävän, äläkä himoitse toisen omaa jne. - mutta eivät kaikki jaa näitä käsityksiä ja arvoja.
täyttä totta tollanen ihme iskuyritys, yhden seurustelusuhteen aikana, poikkista yritettiin iskeä ,jos oltiin yhdessä baaris ym,tupattiin syliin ym.myös sähkopostia ja viestejä kännykkään tuli miehelle luvattiin vähän vihjaten seksiä( mies näytti nää viestit mulle )ei ollu pettäjä tyyliä eikä kiinnostunu näistä naisista, hänen teoria oli et muut naiset kateellisia mulle. ihmetteli et miten nää naiset luulee, että häntä kiinnostais joku inhottavan luonteen omaava pettämisvalmis nainen. voimia sulle oot varmaan kivan näköinen
Turhaan hermostut niin kauan kuin sun miehes osaa sanoa niille olevansa varattu. Kyllä kai sitä saa yrittää - varatulla on velvollisuus kieltäytyä ja olla pettämättä.
Mä panen varattuja raukat on aina ihan puutteessa ei vaimo ota edes suihin :( eilenki sain kullia 30v personal trainerilta jonka meikkibeibe vaimo ei haluu imee oli ku seittemännessä taivaassa kulli mun huulien ympärillä sen autossa sori muuten tais unohtuu rintaliivit teiän autoon!
Aina jos joku tuntematon nainen lähestyy miestäni kun olemme vaikkapa ravintolassa, niin poistun tilanteesta, jolloin mieheni vaihtaa ehkä pari sanaa naisen kanssa (yleensä "joo sori hei, mä meen nyt tuonne vaimon luo"). Helppoa ja kätevää, ja tulee kaikille selväksi kenen luo se mies taas jälleen kerran onkaan menossa.
Tuuliis kirjoitti:
Mä panen varattuja raukat on aina ihan puutteessa ei vaimo ota edes suihin :( eilenki sain kullia 30v personal trainerilta jonka meikkibeibe vaimo ei haluu imee oli ku seittemännessä taivaassa kulli mun huulien ympärillä sen autossa sori muuten tais unohtuu rintaliivit teiän autoon!
Moi Eki :)
Miehesi on epäilemättä mielissään saamastaan huomiosta, ja flirttailee huomaamattasi.