Miksi naiset yrittää pokata mun miestä, vaikka olisin siinä miehen vieressä?!
Kertokaa mulle, miksi naisia ei haittaa vaikka avovaimo/vaimo seisoo vieressä niin silti yritetään laivalla tai baarissa pokata komeaa miestä? Tiedän, että mun mies on komea ja myös minä kaunis. Mutta eikö naisia ollenkaan haittaa, että toinen nainen on jo miehen seurassa ja luultavasti miehen tyttöystävä??!! Ihmettelen vaan.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Olet vissiin ”vähän” yliarvioinut kauneutesi.
Vaikka olisinkin, miten tämä vaikuttaisi siihen että mun miestä yritetään pokata mun edessäkin?
Iskijä naiset taitavat olla erittäin humalassa, kun yrittävät iskeä miestäsi, etenkin laivalla :) Miksi niitä sinä siinä vieressä kiinnostaisit?
Mutta jos eivät ole humalassa, johtuu ne isekmiset siitä, että miehesi on joko narsisti tai sitten kunnon alfa.
Pokaamaan tulevat naiset pitävät teitä epäsuhtana parina eli mies saisi paremmankin
Tyhmiä naisia. Mitähän luulevat saavuttavansa, kun miehelläsi on jo nainen, josta välittää.
Itse olen jo keski-ikäinen ja mies on mustasukkainen naapurin nuoresta miehestä, joka änkeytyy mulle juttelemaan koko ajan. Jouduin jo komentamaan, että ulos meidän pihalta.
Lopetti, kun esiinnyttiin yhdessä kunnolla ja mies oli negatiivinen.
Yököttää ajatuskin lapsekseni sopivasta miehestä.
Sinä olet se syy, tai oikeastaan kauneutesi. Kadehtivat sitä ja haluavat ärsyttää sinua flirttaamisellaan. (Toinen vaihtoehto on, että ovat epävarmoja itsestään ja testaavat, vastaako miehesi flirttiin. Jos mies vastaa flirttiin, kuvittelevat olevansa yhtä kauniita tai kauniimpia kuin sinä. Mutta veikkaan, että useimmiten tuo ensimmäinen) Koettu tuota samaa nuorempana. Miesystävät sanoivat, ettei heille flirttailtu ollenkaan niin paljon kuin silloin, kun minä olin mukana, että saivat olla aika rauhassa. Paras keino päästä niistä eroon on näyttää siltä ettei sinua haittaa pätkääkään vaikka miten yrittäisivät. Naureskele vain, sillä aika säälittäviä tapauksiahan tuollaiset reppanat ovat. Normaalilla itsetunnolla varustetut eivät tunne tuollaiseen tarvetta. Nopein tapa päästä eroon on alkaa jututtaa niitä. Kysele jotain niitä näitä hymyillen ja ota aikaa kuinka nopeasti lähtevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vissiin ”vähän” yliarvioinut kauneutesi.
Vaikka olisinkin, miten tämä vaikuttaisi siihen että mun miestä yritetään pokata mun edessäkin?
Jos olisit miehen tasoinen, eivät yrittäisi
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet se syy, tai oikeastaan kauneutesi. Kadehtivat sitä ja haluavat ärsyttää sinua flirttaamisellaan. (Toinen vaihtoehto on, että ovat epävarmoja itsestään ja testaavat, vastaako miehesi flirttiin. Jos mies vastaa flirttiin, kuvittelevat olevansa yhtä kauniita tai kauniimpia kuin sinä. Mutta veikkaan, että useimmiten tuo ensimmäinen) Koettu tuota samaa nuorempana. Miesystävät sanoivat, ettei heille flirttailtu ollenkaan niin paljon kuin silloin, kun minä olin mukana, että saivat olla aika rauhassa. Paras keino päästä niistä eroon on näyttää siltä ettei sinua haittaa pätkääkään vaikka miten yrittäisivät. Naureskele vain, sillä aika säälittäviä tapauksiahan tuollaiset reppanat ovat. Normaalilla itsetunnolla varustetut eivät tunne tuollaiseen tarvetta. Nopein tapa päästä eroon on alkaa jututtaa niitä. Kysele jotain niitä näitä hymyillen ja ota aikaa kuinka nopeasti lähtevät.
Ei ne naiset tule juttelemaan, mutta yrittävät änkäytyä lähelle ja yrittävät pitää silmäpeliä. Sitten kun näkevät meidän olevan lähekkäin, ymmärtävät kuitenkin mennä kauemmas.
Kiitos asiallisesta vastauksestasi. Olet ihana. Tämä asia oikeasti vaivaa minua. Minua taas yritetään enemmän silloin kun olen yksin. Miehen kanssa liikkuessa kukaan ei uskalla tulla lähellekään. Miehet kunnioittaa toisen omaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmiä naisia. Mitähän luulevat saavuttavansa, kun miehelläsi on jo nainen, josta välittää.
Itse olen jo keski-ikäinen ja mies on mustasukkainen naapurin nuoresta miehestä, joka änkeytyy mulle juttelemaan koko ajan. Jouduin jo komentamaan, että ulos meidän pihalta.
No nyt saa sitten miehesi olla rauhassa naapurin nuoren miehen kanssa. Vai tarkoititko kuitenkin, että miehesi on mustasukkainen sinusta eikä siitä naapurista.
Vaikutat niin huononnäköiseltä mieheen verrattuna ettet voi olla tyttöystävä tai sitten miehesi vaikuttaa helpolta.
Pitäs kyllä ensin nähdä tilanne että vois kommentoida...
...Sattuu vaan itselläni olemassa lähipiirissä (sukulainen) muutama sanotaanko "erityisherkkä" ihminen, joilla on miten nyt sanoiskaan.. "himpan" verran mustasukkainen luonne, ja joka ikinen jutustelu vastakkaisen sukupuolen edestajan kanssa kuvataan pokausyritykseksi..
Ihan en suorilta käsiltä näitä juttuja niele
Vastaan pokkuroija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt saa sitten miehesi olla rauhassa naapurin nuoren miehen kanssa. Vai tarkoititko kuitenkin, että miehesi on mustasukkainen sinusta eikä siitä naapurista.
Jaaha. Taisi tulla kirjoitettua väärin. Varmaan ymmärsit kuitenkin.
Ehkä ette näytä pariskunnalta, mies vilkuilee ensin näitä naisia, mies näyttää helpolta saalilta...
Miehesi on vilkkusilmä ja hakee katseita (joita sinä et huomaa). Kannattaa kahlita kotona patteriin!
Aika jännää, me ollaan kummatkin miehen kanssa rumia sekä ylipainosia, pari kertaa on tultu mun miestä iskemään mun silmien edessä, ollaan varmaan niin rumia että oletetaan meidän olevan sinkkuja yms.
ns. komeat miehet ovat kuspäitä eikä niille yksi nainen riitä, koska saavat useampiakin. Eli hakee siis katseita ja saa myös seuraa, kun et ole paikalla.
Varmaan haluavat jotain egopönkitystä et sais iskettyä varatun tms. tai sitten miehesi tuijottelee heitä itse.
Varattu mies on naisista aina haluttavampi kuin sinkku mies. Naiset on aika pimeitä sillä tavalla.