Olen valehdellut yhdestä asiasta ja nyt pelkään että jään kiinni!
Pelottaa ja surettaa tämmönen. Luulin, että kukaan ei muista ja nyt olen ihan kusessa!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä kaikkea sinä olet oikein valehdellut?
No lähinnä, et mun äiti on ulkomailla rikkaan aatelisen kanssa, joka on maanomistaja, diplomaatti, kirjailija ja mitä nyt milloinkin. Ja hänellä on kaksi lasta, jotka jäi pienenä orvoiksi kun hänen ensimmäinen vaimo kuoli. Ja mä olen kasvanut heidän kanssa ulkomailla lapsuuteni, kunnes mun suomalainen isä halusi mut Suomeen. Mutta edelleen ollaan koko ajan yhteyksissä heidän kanssa.
Tää siis alkoi siitä, että olin köyhästä perheestä, mut superhyvä koulussa. Mulla ei ollut ketään kavereita ja luin kaiket ajat. Opiskelin ihan harrastuksena sen maan kieltä, eli osasin sitä ihan ok jo lukiossa. Pääsin yliopistoon tosi haluttua alaa opiskelemaan. Siellä sitten aloin kertoa näitä juttuja ja se lähti ihan käsistä. Paras oli kun olin siellä opiskelijavaihdossa, niin kerroin et asun isäpuoleni linnassa.
Tätä on jatkunut jo kohta 12-13 vuotta. Olen koitellut painaa asiaa villasella, mutta tää vain seuraa mua ja joudun koko ajan pinnistelemään etten puhu itseäni pussiin.
siis aloit sepittää tällaisia juttuja yliopistossa etkä yläasteella? sori mutta kuulostaa aika älyvapaalta. tuossa iässä ei voi vedota enää siihen että tuli lapsena luettua paljon satuja..
Kehotan jättämään vastaamatta viestiin. olit pahassa paikassa kun luit sen, kiirettä koko päivä. myöhemmin et enää muistanut.
Älä vastaa mitään, menet vain syvemmälle suohon. Sanot vaikka myöhemmin, että unohdit kiireissäsi vastata ja jos on pakko, että ravintola on vaihtanut omistajaa.. Älä nyt missään nimessä ainakaan ohjaa mihinkään ravintolaan.