Ajattelin olla kaksi viikkoa poistumatta asunnostani
Aloitin eilen. Ei tässä mitään ennätyksiä olla tekemässä, mutta nyt ei vain kiinnosta käydä ihmisten ilmoilla. Laitan puhelimen kiinni ja verhot alas.
Kommentit (28)
Tuota tekee jokainen poika opiskeluaikoinaan kun tietokonepelit vievät mennessään...
Miten usein yleensä käyt ihmisten ilmoilla?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Parempi meille muille.
Näin ajattelin. Tämä oli osasyy päätökselleni.
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa itsekin tehdä samoin 😔
Ikävää. Ehkä joskus saat saman mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Tuota tekee jokainen poika opiskeluaikoinaan kun tietokonepelit vievät mennessään...
Olen 35-vuotias. En omista videopeliä.
Vierailija kirjoitti:
Miten usein yleensä käyt ihmisten ilmoilla?
Ulkona ehkä viitenä päivänä viikossa ja kaupassa kahtena. Nämäkin yleensä yöaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten hoidat ruokahuollon?
En ole ap, mutta mä käytän Alepan kauppakassia sekä Pizzaonlineä. Kotona jo kohta 4 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Pakastin täynnä tarjouslihaa ja kalaa. Täynnä myös kuivakaappi. Parvekkeella kasvaa yrttejä. Hanasta tulee vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta mä käytän Alepan kauppakassia sekä Pizzaonlineä. Kotona jo kohta 4 viikkoa.
Mä en hyväksy näitä. Olen kotiinsulkeutumispuristi. Silloin ei saa edes etuovea avata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en hyväksy näitä. Olen kotiinsulkeutumispuristi. Silloin ei saa edes etuovea avata.
No mä en ole noin fundamentalisti :D
Huhhuh. Eikö tuossa ala jo nuppi viiraamaan. Retorinen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. Eikö tuossa ala jo nuppi viiraamaan. Retorinen kysymys.
Uhmaan sääntöjä ja vastaan retoriseen kysymykseen.
Ei oikeastaan. Olen tottunut tähän jo vuosien ajan, eikä tämä hirveästi poikkea normaalista elämästä. Nuppi voi toki olla jo ennestään viiraantunut, mutta sitä on näin itse itseltä vaikea diagnosoida.
Niin, joskus on kyllä kivaa vaan olla sisällä monta päivää putkeen, niin ettei edes roskia vie. Ei se ehkä hyvää tee, mutta joskus etenkin kaupungissa tuntuu, että se on ainoa tapa kokea olevansa kunnolla rauhassa. Asutko sä ap. muuten kaupungissa?
Olisipa joku mökki, jossa voisi tuon erakoitumisajan viettää. Sitten voisi ulkoillakin...
Joskus kun olin pidempään työttömänä niin leikin olevani sukellusveneen kapteeni salaisella tehtävällä jossakin vihollisen linjojen takana. Sukellusveneen virkaa toimitti kämppäni, ja koska ei saanut paljastua niin piti olla sukelluksissa 30 päivää. Olin sitten kuukauden kotona, onneksi muonavarastot riittivät.
Ei mulla päässä viiraa kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin, joskus on kyllä kivaa vaan olla sisällä monta päivää putkeen, niin ettei edes roskia vie. Ei se ehkä hyvää tee, mutta joskus etenkin kaupungissa tuntuu, että se on ainoa tapa kokea olevansa kunnolla rauhassa. Asutko sä ap. muuten kaupungissa?
Olisipa joku mökki, jossa voisi tuon erakoitumisajan viettää. Sitten voisi ulkoillakin...
Asun. Noin kilometrin ydinkeskustasta. Ja mä kyllä olen rauhassa 95% ajastani, mutta nyt vain tuntuu, että en kestä nähdä ketään, enkä sanoa sanaakaan kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun olin pidempään työttömänä niin leikin olevani sukellusveneen kapteeni salaisella tehtävällä jossakin vihollisen linjojen takana. Sukellusveneen virkaa toimitti kämppäni, ja koska ei saanut paljastua niin piti olla sukelluksissa 30 päivää. Olin sitten kuukauden kotona, onneksi muonavarastot riittivät.
Ei mulla päässä viiraa kuitenkaan.
Tämä oli ilmeisesti piruilua? Ei haittaa, en ottanut itseeni.
Hyvä. Parempi meille muille.