Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kai sinullakin on jo aamiaiskaappi?

Vierailija
06.08.2018 |

Iltasanomat tietää kertoa, että kukaan ei enää halua kuivauskaappia keittiöön, vaan kaikki ottaa aamiaiskaapin. Kai sinäkin?

WTF aamiaiskaappi??!!?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaan homokaappi kotona.

Tsemii sulle. Mulla on vaan kaappihomo. Toi homokaappi kuulostaa vielä kuormittavammalta.

Vierailija
22/61 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kuivauskaappia tarvitse jättää pois, vaikka aamiaiskaapin hankkiikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamiaiskaappi ei riitä, vaikka sillä onnistuukin välipalojen laitto. Minulla koko keittiö mahtuu kaappiin. Laitan myös lämmintä ruokaa. Keittiössä vain tarvittavat työkalut ja astiat, kauniit, käytännölliset ja laadukkaat. On kätevää saada sotkut nopeasti piiloon, kun ovikello soi.

Minulla on keittiössä ovi.

Ja eikö olisi mukavaa, jos tasot olisivat tyhjät? Vai laitatko esim. kahvinkeittimen kaappiin aina käytön jälkeen?

Vierailija
24/61 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän jättää. Etkö ole lukenut iltasanomia, siellä sanotaan, että kuivauskaapin SIJASTA aamiaiskaappi.

Vierailija
25/61 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamiaiskaappi ei riitä, vaikka sillä onnistuukin välipalojen laitto. Minulla koko keittiö mahtuu kaappiin. Laitan myös lämmintä ruokaa. Keittiössä vain tarvittavat työkalut ja astiat, kauniit, käytännölliset ja laadukkaat. On kätevää saada sotkut nopeasti piiloon, kun ovikello soi.

Ja eikö olisi mukavaa, jos tasot olisivat tyhjät? Vai laitatko esim. kahvinkeittimen kaappiin aina käytön jälkeen?

Mun kahvinkeittimestä tulee ainakin sen verran vesihöyryä, että en voi sitä missään kaapin sisällä käyttää, kyllä se täytyy jollain tasolla olla.

Vierailija
26/61 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä aamiaiskaappi? eikö se ole ennemminkin keittiölaitekaappi?

Vierailija
27/61 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo suklaansyöntikaappi on ihan hyvä idea.

Vierailija
28/61 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin huoneessa jossa oli hella ja tiskipöytä  kaapissa, kun ovet laittoi kiinni mitään ei näkynyt.  Ei siellä paljonkaan ruokaa laitettu.  Kahvit keitettiin suodattimen läpi.

Vierailija
29/61 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sekä aamiaiskaappi että kuivauskaappi. Koen, että aamiaiskaappi on todella hyvä keksintö. Leivänpaahtimen, kahvinkeittimen, mikron ja blenderin saa siististi piiloon, mutta kuitenkin ovat koko ajan käyttövalmiina. Keittiön muiden pintojen pyyhkiminen on paljon helpompaa, kun ei ole pienkoneita siirreltävänä. 

Meillä on muuten myös avokeittiö eikä suljettavaa, erillistä keittiötä, koska paljon ruokaa laittavana ja illanistujaisia järjestävänä tykkään siitä, ettei emännän (tai isännän) tarvitse lukittautua yksin suljettuun tilaan kun muut pitävät hauskaa toisaalla. Myös perheen yhteinen yhdessäolo toteutuu ihan toisella tavalla, kun samassa "ilmatilassa" voi katsoa telkkaria, lukea kirjaa, tehdä läksyjä, syödä ja kuoria perunoita. 

Vierailija
30/61 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin ehkä käytännöllisempi kuin kuivauskaappi. Aina ihmetellyt, kun kaikki ylistävät pyhää astiankuivauskaappia vaikka se on ihan turha. Sinne ne jää astiat säilytykseen, vaikka paljon näppärämpi on tiskata astiat ja kuivata saman tien oikeille paikoilleen. 

Minä pidän astioota kuivauskaapissa, koska niille ei ole ahtaassa yksilssä muutakaan paikkaan. Toisellapuolen on liesituuletin ja luivaaine kaappi, toisellapuolen jääkaappi. Alaalla löytyy taas hella, laatikosto ja roskaastiat.

Vierailija
31/61 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sekä aamiaiskaappi että kuivauskaappi. Koen, että aamiaiskaappi on todella hyvä keksintö. Leivänpaahtimen, kahvinkeittimen, mikron ja blenderin saa siististi piiloon, mutta kuitenkin ovat koko ajan käyttövalmiina. Keittiön muiden pintojen pyyhkiminen on paljon helpompaa, kun ei ole pienkoneita siirreltävänä. 

Meillä on muuten myös avokeittiö eikä suljettavaa, erillistä keittiötä, koska paljon ruokaa laittavana ja illanistujaisia järjestävänä tykkään siitä, ettei emännän (tai isännän) tarvitse lukittautua yksin suljettuun tilaan kun muut pitävät hauskaa toisaalla. Myös perheen yhteinen yhdessäolo toteutuu ihan toisella tavalla, kun samassa "ilmatilassa" voi katsoa telkkaria, lukea kirjaa, tehdä läksyjä, syödä ja kuoria perunoita. 

Minä ainakin käytän blenderiä, mikroa, kahvinkeitintä ja paahdinta eniten klo 12-23 välisenä aikana. Mitä tekemistä sillä on aamiaisen kanssa? Ap.

Vierailija
32/61 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän jättää. Etkö ole lukenut iltasanomia, siellä sanotaan, että kuivauskaapin SIJASTA aamiaiskaappi.

Ilta-Sanomien sana ei oo laki 😁

Vierailija
33/61 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kahvinkeittimestä tulee ainakin sen verran vesihöyryä, että en voi sitä missään kaapin sisällä käyttää, kyllä se täytyy jollain tasolla olla.

Et ilmeisesti ole nähnyt aamiaiskaappia? Asuntomessujen kuvissa varmaan löytyy esimerkkejä.

Vierailija
34/61 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokauskaapi mulla on. Menen vk.lopuksi sinne ryyppäämään. Ulostaudun sieltä vasta ma aamuna.

Vierailija
35/61 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dokauskaapi mulla on. Menen vk.lopuksi sinne ryyppäämään. Ulostaudun sieltä vasta ma aamuna.

Toi on ehkä vähän sama konsepti kuin se mun haaveilema suklaansyöntikaappi. Onko sulla siellä sänky? Ap.

Vierailija
36/61 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, miksi meillä olisi KEITTIÖSSÄ tuollainen? Meillä on ollut jo iät ja ajat yläkerran päämakuuhuoneen vieressä olevassa takkahuoneessa tuon tapainen kaappi vesipisteellä ja viemäröinneillä,  kahvikoneella, jääkaapilla ja pienellä astianpesukoneella varustettuna. On erittäin näppärä kun ei tarvitse aamulla keittiöön asti vapautua vaan voi nauttia rauhassa kahvit.  Kaappi vain kiinni ja huone on siisti.

Vierailija
37/61 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas on kiva pitää ne keittimet ja muut nimenomaan tasolla esillä. Olen tarkoituksella hankkinut kauniit keittimet ja muut, jotka on osa sisustusta. Ei niitä huvita kaappiin piiloon tunkea... mikä keittiö se ees enää on jos kaikki keittiöön viittaava raivataan piiloon ovien taakse o.o Ainakin artikkelin kuvien keittiöt oli super ankean näkösiä. Ja epäkäytännöllisiä, tasoilla oli lähinnä kippoja ja kuppeja pölyä sisäänsä keräämässä ilmeisesti jonkinlaisena sisustuselementtinä sitten, kun muuten ammottaisivat tyhjyyttään ankeina kuin työpaikkaruokala kuten jutun toka vian kuvan keittiö. 

Vierailija
38/61 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin ehkä käytännöllisempi kuin kuivauskaappi. Aina ihmetellyt, kun kaikki ylistävät pyhää astiankuivauskaappia vaikka se on ihan turha. Sinne ne jää astiat säilytykseen, vaikka paljon näppärämpi on tiskata astiat ja kuivata saman tien oikeille paikoilleen. 

Astiankuivauskaappi on meidän perheessä aina ollut myös säilytyskaappi. Mitä helkkarin järkeä niitä on eestaas kaapista toiseen siirrellä? On kait sitä mielekkäämpääkin tekemistä kotona vapaalla. Miksi pitäisi erikseen kuivata pyyhkeellä, itsestään kuivuvat kaapissa ja ovat sitten käyttövalmiita sieltä. Tiskin jälkeen takaisin samaan kaappiin.

Vierailija
39/61 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin käytän blenderiä, mikroa, kahvinkeitintä ja paahdinta eniten klo 12-23 välisenä aikana. Mitä tekemistä sillä on aamiaisen kanssa? Ap.

Eli sua ärsyttää se nimi? Jos kaapin nimi olisi blenderi-, kahvinkeitin- ja vedenkeitinkaappi, niin olisit ihan ok asian kanssa?

40/61 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä mutta seuraavassa keittiöremontissa pitää tuollainen kyllä rakentaa. Saa mukavasti koneet jne. piiloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan