Mitä teen miniän kanssa joka syö nenän eritteitä, ihonäppyjen sisältöä ym. likaa?
Mitä teen miniän kanssa joka syö nenän eritteitä, ihonäppyjen sisältöä ym. likaa? Kuulostaa varmaankin uskomattomalta mutta tämä on oikeasti totta.
Kommentit (34)
Miniä ei halua olla anopin kanssa tekemisissä, joten tekeytyy mahdollisimman ällöttäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Poikasi tekee sitä myös. Ihan tiedoksi.
Miniäkö vastasi. Häpeä jäl keen jää nyt.
Vierailija kirjoitti:
Miniä ei halua olla anopin kanssa tekemisissä, joten tekeytyy mahdollisimman ällöttäväksi.
Fiksu miniä häipyisi maisemista jos noin on. Tämä on kyllä joku apukoululainen.
Aja pois tuommoinen. Hyi olkoon. Onko sillä kaikki yläkerrassa kunnossa.
Olisin häpeissäni . Kuinka olen voinut kasvattaa pojan, joka tälläisen naisen haluaa. Ehkä poikasikin syö räkää. Ja tulevat lapsenlapset, yök.
On tainnut huomata ettei ole toivottu teillä.
Vierailija kirjoitti:
Miniän äo? kun ei hiffaa et sitä ei toivota. Normaali ei änkeä jos ei tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Tavallista hitaampi miniä kun tunkee vaikka selvästi ei haluta sitä.
Kiristää ilmeisesti poikaasi muutenkin ja tiedetään millä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen nähnyt appiukon kaivavan nenäänsä. Onhan se ällöä, mutta ei ole tullut mieleen yrittää tehdä asialle jotain. Käännän vain katseeni muualle.
on kyllä eri asia kaivaako nenää vai syökö räkää, eläintarhassa noita on.
PorttiKIELTO,kunnekka oppii tavoille.Tynnyrissäkö,vai laitoksessa kasvatettu?Ei ollenkaan normaali käytös.Sano itse ihan suoraan miniällesi.että inhottaa!
Minäkin olen nähnyt appiukon kaivavan nenäänsä. Onhan se ällöä, mutta ei ole tullut mieleen yrittää tehdä asialle jotain. Käännän vain katseeni muualle.