Mitä teen miniän kanssa joka syö nenän eritteitä, ihonäppyjen sisältöä ym. likaa?
Mitä teen miniän kanssa joka syö nenän eritteitä, ihonäppyjen sisältöä ym. likaa? Kuulostaa varmaankin uskomattomalta mutta tämä on oikeasti totta.
Kommentit (34)
Poikasi tekee sitä myös. Ihan tiedoksi.
Sinullako ei ole outoja tapoja?
Kai kaikki syö räkää, haistelee kainaloitaan, piereksii jne.
Kerää omia eritteitäsi ja tarjoa ne miniälle seuraavan kerran, kun tämä tulee kylään.
Älä ainakaan pyydä syömään tai ravintolaan... Voisin vaikka ehdottaa että muutatte niin kaus että ei tarvitse nähdä kuin kerran vuodessa... Ajatella tulevia lapsenlapsia ja heidän käytöstapojaan.....
Rään syöminen on tutkitusti terveellistä. Ota selvää, miten immuunipuolustus kehittyy, kun ihminen altistaa itsensä pöpöille vatsalaukun happokylvyn kautta! Ihonnäppyjen syömisestä en ole kuullutkaan.
täällä on näköjään paljon jotka tykkää räästä. mulla on sitä iso kupillinen.
Voihan oksennus. Onko pakko jakaa tällaista tietoa täällä? 🤢
Ei tuo ihan siistiä kyllä ole. Jotain on aikuisella pielessä kun syö eritteitään.
Kysy lääkäriltä voidaanko sitä hoitaa. On oikeasti olemassa sellainen sairaus, ´pica´, johon kuuluu outojen juttujen syöminen
Sanottu pojallesi, että hän kertoo tytölle, että tapa on ällöttää.
oletko ollut ylisiisti kotinsa steriloiva äiti kun pojallasi tarve näin kompensoida?
Asia ei kuulu sinulle lainkaan, aika jolloin puutut tuolla tavoin lapsesi elämään on jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Sanottu pojallesi, että hän kertoo tytölle, että tapa on ällöttää.
???
Mulla oli anoppila jossa oltiin viimeiseen saakka pihejä, se ilmapiiri kun mentiin sinne vaikka jouluna oli todella ahdistava kun aina painotettiin miten rahaa ei saa käyttää mihinkään. Olen itsekin tarkka mutta tuo sairaalloinen pihiys herätti minussa vastareaktion, kerran lähdin anoppilasta kaupungille ja ostin heräteostoksena 300e takin joka mulle aivan poikkeuksellista käytöstä. Voisikos siis miniän käytös olla reaktio johonkin sinussa?
Aikuinen ihminen ja vielä nainen, hyi.
Asutteko pohjanmaalla tai muualla raamattuvyöhykkeellä? Sano että jumala kieltää moisen touhun.
Ppydä poikaasi palauttamaan miniäsi Korkeasaareen.
Miten niin mitä "teet"?