Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö teille koskaan niin että unohdatte syödä?

Vierailija
06.08.2018 |

Minulle käy usein näin, etenkin aamuisin, mutta joskus muulloinkin. En vaan älyä syödä. Saattaa olla että vasta töissä huomaan, etten syönytkään mitään. Tarkoitus ei siis ole laihduttaa tai olla syömättä.
Muita yhtä huithapeleita?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mun elämä pyörii syömisen ympärillä.

Vierailija
2/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun kävisikin,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monestikin, mutta olen silti lihava.

Vierailija
4/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En unohda, syön kun on nälkä, en kellon mukaan.

Vierailija
5/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ja yksin ollessa kyllä, mutta miehen kanssa ei pääse syöminen unohtumaan. Etenkin miesten elämä pyörii koko ajan ruuan ympärillä.

Vierailija
6/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Rakastan ruokaa, ja päivän lempparihetki on illallinen. Toiseksi paras hetki on lounas... tai viikonloppuna brunssi.

Vierailija
7/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy todellakin, ja toisinaan aivan liian usein. Elämä on erittäin kiireistä, joten ei aikaa väsäillä ruokia tai välttämättä edes muista käydä kaupassa ostamassa jotain välipalaa, jolloin vasta illalla vatsan kurninta saattaa kertoa että pitäisi syödä. Sitten syön jos vain mahdollista. Toisinaan paino putoaa reilustikin esim kiireisellä työmatkalla, mutta sitten rauhallisempina päivinä yritän syödä hyvin ja saada painoa takaisin normaaliksi.

Vierailija
8/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ja se kostautuu sitten illalla. Päivän voin hyvinkin olla niukalla ruualla, mutta illalla sitten tulee syötyä senkin edestä. Painonhallinnan vuoksi pakotan itseni syömään tasaisin väliajoin.

Vierailija
9/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkava muistisairaus?

Vierailija
10/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uppoudun johonkin mielenkiintoiseen tehtävään niin saattaa käydä, etten malta lopettaa edes syömisen ajaksi.

Olen testannut ja juuri tuosta syystä en voisi olla alani yrittäjä. Ei mitään järkeä.

Vierailija
11/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ainoa asia, jota en tätä nykyä unohda.

Vierailija
12/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikein tunnista nälkää kunnolla, tai en vaan reagoi siihen jostain syystä normaalisti. Kahvia ja teetä juon kyllä pitkin päivää, mutta syöminen tuppaa jäämään. Ei ole mielitekojakaan.

Hyvä olisi syödä kuitenkin kolmesti päivässä jotain. Siinä minulle tavoitetta.

Vierailija
13/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esim tänään, aloin siivoamaan ja puuhailemaan heti aamusta ja vajaa tunti sitten huomasin, että vatsa kurnii. Söin äsken, ekaan nälkään vedin vaan ison lasin vettä. Jos olisin aina lomalla painaisin varmaan 10 kg vähemmän. Kun on kivaa, ruoka unohtuu. Tiedän, että kun viikon päästä palaan töihin alan taas syömään tylsyyteen....

Vierailija
14/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tuotakaan ongelmaa

Vierailija
15/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, etenki työpäivinä aamuvuorossa. Ja oon siis pulska.

Vierailija
16/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikein tunnista nälkää kunnolla, tai en vaan reagoi siihen jostain syystä normaalisti. Kahvia ja teetä juon kyllä pitkin päivää, mutta syöminen tuppaa jäämään. Ei ole mielitekojakaan.

Hyvä olisi syödä kuitenkin kolmesti päivässä jotain. Siinä minulle tavoitetta.

Niin, sinä täytät vatsan kahvilla ja teellä ja siksi ei tule nälkä. Ihan yleistähän tuo on monilla, että ateria korvataan jollakin juomalla. Useimmiten laihduttajat tekevät näin.

Kokeilepa vähentää noiden juomista huomattavasti, niin taatusti se nälkäkin alkaa ilmoittelemaan itsestään.

(eri vastaaja)

Vierailija
17/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivinä monesti unohdan syödä. Syön kyllä aamupalan, mutta päivällä en muista syödä mitään. Joskus illalla alkaa olemaan kumma olo. Minä en tunne nälkää mahalla vaan tulee heikko ja huono olo ja kaikki alkaa v*tuttaa. Siinä vaiheessa pitäs ruoka olla valmista heti.

Vierailija
18/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin vapaapäivinä saattaa olla että iltapäivällä huomaan että en ole vielä syönyt mitään - yleensä olen kyllä juonut pannulisen kahvia - kai se kahvi pitää nälän loitolla tiettyyn rajaan saakka..

Vierailija
19/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jos on kiinnostavaa tekemistä.

Vierailija
20/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti IT-alan etätöissä, kun mielenkiintoinen homma työnalla ja flow päällä. Sitten joskus iltapäivällä alkaa ihmettelemään, kun poskia puuduttaa ja pää ei toimi ja huomaakin, ettei ole syönyt aamupalan jälkeen mitään.