Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka saivat aina teininä jotain marketin halpiskamaa, kun toiset saivat merkkituotteita?

Vierailija
06.08.2018 |

Täältä löytyy yksi. Silloin oli pinnalla Dakinen reppu niin eiköhän isä kiikuttanut minulle marketista jonkun vähän sinne päin olevan. "No siinähän on tuollainen naruvirityskin, tuohan on melkein saman näköinen"

Sain sitten kuulla siitä halpisrepusta koko seiskaluokan ja sain lempinimen tyyliin "pulsu-Petra" kun perhettämme pidettiin köyhänä. Molemmat vanhemmat olivat ihan normaalituloisia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lama-ajan nuorena sitä oli tyytyväinen, että edes joskus sai rahaa meikkeihin, Seppälä ym. Vaatteet oli yleensä kirpparilta, 501 löysin Hietutsusta kun teimme sinne päiväretken maalta :). Kesätyörahat meni vaatteisiin heti. Eikä haitannut lainkaan, että toisilla oli enemmän. Eihän sitä edes osannut haaveilla kalliimmista tuotteista. Sitä jo nuorena ymmärsi, että olimme onnekkaita kun työt loppuivat ja vanhemmat jaksoivat sen karmean ajan. 90-luvun aikaan, kun niitä itsemurhia tapahtui kaiken mentyä...

Vierailija
22/26 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuluttaja-lehti testasi 17 kasvovoidetta. Ykköseksi nousi jälleen Lidlin hehkutettu halpisrasva – ja kallein voide jäi viimeiseksi."

https://www.is.fi/mystyle/art-2000001939065.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sait upouuden repun ja kehtaat valittaa?

Vierailija
24/26 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä kun äiti ei suostunut ostamaan sikahintaisia surkealaatuisia merkkifarkkuja. Suututtihan se silloin. Nykyään olen kiitollinen kun vanhempani ovat opettaneet minulle järkevää rahankäyttöä.

Vierailija
25/26 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain käytettyjä vaatteita. en edes tajunnut pyytää uusia, kun olin niin tottunut vanhempien pihiyteen.

Vierailija
26/26 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sain käytettyjä vaatteita. en edes tajunnut pyytää uusia, kun olin niin tottunut vanhempien pihiyteen.

Oliko vanhempasi pihejä, vai eikö heillä ollut rahaa? Siinä on ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan