Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako huostaanotettu nainen aikuisena hankkia enempää kuin yhden lapsen?

Vierailija
17.07.2008 |

.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei henkisiä resursseja enempää. Usein itsetunto riittämätön ja huono. Hyvin epävarmoja itsestään ja kyvyistään. Hakevat alituisesti uusia vanhempia itselleen.

Vierailija
22/38 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeaa ja siksi en suosittele lapsia vaikeuksia kohdanneille kuin yhden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.sossun täti

Vierailija
24/38 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia laumaa tarvitse hankkia vain näyttääkseen muille että olen hyvä äiti vaikka minut on huostaanotettu.

Vierailija
25/38 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia laumaa tarvitse hankkia vain näyttääkseen muille että olen hyvä äiti vaikka minut on huostaanotettu.

Vierailija
26/38 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/38 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti vaikka tulen mistä tulen.

Vierailija
28/38 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää huomiota tapahtuneella itselleen. Peräten oikeuksia.Henk.koht.mulle sama jos joku huostaanotettu vai ei, mutta en lähtisi asian kanssa niin pitkälle että hankkisin vain siksi lapsia.

Vierailija
29/38 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Huostaanotetun täytyy jo sitä ennen todistaa, että osaa käyttää esim. pesukonetta ja mikroa, ja osaa tavata sanan "vaippa". Useinhan Huostaanotettu on traumojen takia niin jälkeenjäänyt, ettei ole takeita, pystyykö huolehtimaan itsestäänkään.

Tietenkin Huostaanotetun seksisuhde on hyväksikäyttöä jonkun pervon toimesta ja näin hänestä tulee myös Yksinhuoltaja, joka on jo tosi vaarallista.

Onneksi me Kunnon Ihmiset olemme maan päällä. Me vahdimme tarkasti Huostaanotettua, tarjoten sääliämme ja ymmärrystämme. Me tiedämme, ettei hän voi olla normaali, koska on kerta Huostaanotettu. Häntä on ohjattava lempeästi, mutta lujasti.

Muistakaahan pitää huolta ympärillänne olevista eksyneistä Huostaanotetuista, hyvät kanssaihmiset!

Vierailija
30/38 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää huomiota tapahtuneella itselleen. Peräten oikeuksia.Henk.koht.mulle sama jos joku huostaanotettu vai ei, mutta en lähtisi asian kanssa niin pitkälle että hankkisin vain siksi lapsia.

Vierailija
31/38 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Huostaanotetun täytyy jo sitä ennen todistaa, että osaa käyttää esim. pesukonetta ja mikroa, ja osaa tavata sanan "vaippa". Useinhan Huostaanotettu on traumojen takia niin jälkeenjäänyt, ettei ole takeita, pystyykö huolehtimaan itsestäänkään.

Tietenkin Huostaanotetun seksisuhde on hyväksikäyttöä jonkun pervon toimesta ja näin hänestä tulee myös Yksinhuoltaja, joka on jo tosi vaarallista.

Onneksi me Kunnon Ihmiset olemme maan päällä. Me vahdimme tarkasti Huostaanotettua, tarjoten sääliämme ja ymmärrystämme. Me tiedämme, ettei hän voi olla normaali, koska on kerta Huostaanotettu. Häntä on ohjattava lempeästi, mutta lujasti.

Muistakaahan pitää huolta ympärillänne olevista eksyneistä Huostaanotetuista, hyvät kanssaihmiset!

Vierailija
32/38 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei koskaan ole ollut sen kummempia ongelmia elämässäni kuin muillakaan ihmisillä. Lukuunottamatta sitä seikkaa ettei äitini ollut kykenevä huolehtimaan minusta kun olin alaikäinen.

Olen yli kolmekymppinen, ollut hyvässä suhteessa yli kymmenen vuotta ja muutenkin ihan "normi-ihminen". Ja odotan innolla ja suurella sydämellä ensimmäistä lastani.

Teistä yksikään ei uskoisi, että olen joskus asunut nuorisokodissa, eikä se teille kuulukaan.

Tunnen lisäkseni kaksi ihmistä jotka ovat päässeet elämässä pitkälle, huostaanotosta huolimatta.

Molemmat ovat loistavia äitejä lapsilleen, hyviä aviopuolisoita ja ihan normaaleja ihmisiä. Uskokaa tai älkää!

Ja lisäksi me entiset "laitosnuoret" olemme yllättävän avarakatseisia, emmekä ole heti ensimmäisenä tuomitsemassa muisen ihmisten elämää.

Hyvää kesää kaikille!

Vierailija
33/38 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut huostaanotettiin siksi että vanhempani joivat liikaa kävi vähän vahingossa ilmi. Eivät laiminlyöneet minua tms., mutta jouduin teininä uuteen perheeseen. Noh, traumani tulivatkin SIELTÄ! Minut melkein raiskattiin, sain syömishäiriön jne. ja usein näen painajaisia niistä ajoista. Mutta en koe että olisin muuten mitenkään huonompi ihminen! Vanhempia en hae itselleni, olen jo aikuinen ihminen ja nykyisen miehen kanssa liitossa kuudetta vuotta.

Vierailija
34/38 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu sijoituksessa kolme huostaanotettua lasta ja toivoisin, että yhdelle heistä ei koskaan tulisi lasta, koska hän on kehitysvammainen, eikä luultavasti pysty täysin huolehtimaan edes itsestään. Toiset kaksi tulevat varmasti olemaan aivan yhtä hyviä vanhempia kuin kuka tahansa, vaikka heidät onkin huostaanotettu 6 vrk:n ja 3 vuoden ikäisinä ja sijoitettu perheeseemme.

Vierailija
35/38 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmisetkö puhuvat noin typerästi!? Huostaanotto ei tee ihmistä huonoksi tai kykenenemättömäksi tekemään jotain mitä muut tekevät. Tiedän itse monta lapsena huostaanotettua , jotka aikuisina työskentelevät vastuullisissa töissä. Osa on itse hakeutunut sosiaalialalle ja lastenhuoltoon töitä tekemään. Häpeän tuollaisten ihmisten puolesta, jotka arvioivat ihmisiä tuolla tavalla kuin muutama tässä ketjussa.

Vierailija
36/38 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis, jos ei itse osaa päättää tollasta niin jätäppä se yksikin hankkimatta

Vierailija
37/38 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän menee puurot ja vellit ihan sekaisin. Huono äiti on sen huostaanotetun naisen äiti. Häneltä pitäisi kieltää lastenteko, ei hänen lapseltaan!

Huostaanotettu lapsi on useimmiten täysin syytön kohtaloonsa (paitsi silloin jos hänet on huostaanotettu oman toimintansa kuten huumeidenkäytön takia). Mielenterveydeltään hän voi olla paremmassa kunnossa kuin moni av-mamma.

Vierailija
38/38 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä viestejä kun lukee voi vaan miettiä millaisissa perheissä lapsiparat asuu, jos äidit on niin pahvipäitä, että tälläsiä juttuja täällä kirjoittelee.. Pitäis varmaan ottaa lapset huostaan! Lastenteko pitäisi myös kieltää tyhmiltä kuten..

T. Huostaanotettu