Jos saisit nyt tyttövauvan, niin mitkä olisi nimiehdokkaat top5 hänelle? Peukutellaan samalla!
Eli jos pitäisi miettiä 5 nimiehdotusta tyttövauvalle, mitkä ne olisi? Ei tarvitse olla paremmuusjärjestyksessä. Samalla peukutellaan muiden vastauksia :)
Pidetään keskustelu asiallisena. Kiitos!
Kommentit (2791)
Frida, Helga, Ronja, Matilda, Martta 😊
Milja, Silja, Isla, Saana, Janina.
Luultavasti kompromissina miehen kanssa päädyttäisiin johonkin melko suosittuun ja yllätyksettömään, kuten Eleonoraan, Helenaan, Iirikseen, Lindaan tai Annaan.
Itse tykkään kovasti luontoaiheisista ja vanhemmista suomalaisista nimistä (Viola, Pihla, Inkeri, Aini jne.) ja mies puolestaan on tuonut ilmi tykkäävänsä joistain lähinnä englanninkieleen sopivista, esimerkiksi Mirandasta... :)
Unna
Hertta
Ainu
Edith
Sylvia
Aika vahvasti ajateltu, että minä voisin lapsen ensimmäisten elinviikkojen perusteella selvittää että se olisi tyttö. Eihän sitä voi tietää mikä se on, se vaan voi aluksi näyttää tyttöoletetulta.
Siksi nimi pitäisi olla sukupuolineutraali.
Rauni, Kaino, Lumi, Tuisku tai Aurinko
En osaa nimetä enempää vaihtoehtoja äkkiseltään kuin Ellen ja Matilda. Kauniita nimiä on paljon, mutta moni en tunnu kuitenkaan "omalta".
Vierailija kirjoitti:
En osaa nimetä enempää vaihtoehtoja äkkiseltään kuin Ellen ja Matilda. Kauniita nimiä on paljon, mutta moni en tunnu kuitenkaan "omalta".
Mimosaakin voisin ehkä harkita. Nyt kun on tavallisempi.
Tessa
Lumikki
Maaria
Kirsikka
Tuike
Malena
Martta, Kerttu, Matilda, Aurora on vielä käyttämättä mulla. Oikeasti Lykke olis hieno nimi.
Milja,Pihla,Adisa,Ermina,Emina
Raisa-Sofia
Elli
Hilja
Heli
Marjo
Vierailija kirjoitti:
Jossain taisi just olla artikkeli, että Top10 nimet seuraavina vuosina on:
1. Karmen
2. Gabriella
3. Roxy
4. Adriana
5. Anita
6. Angelina
7. Belladonna
8. Bobbi
9. Annette
10. Ava
Annette ja Angelina ovat ihania nimiä. Voisin hyvin antaa nuo nimet omalle tyttärelle. Pidän myös nimistä Susanne, Paula, Lilja ja Linda
Rauna, Heleni, Roselii, Darja, Safiira395