Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä ystävä koko kesän lomalla, mutta ei ole halunnut nähdä, joten hän saa jäädä.

Vierailija
06.08.2018 |

Löysi itselleen poikaystävän, sen jälkeen aika ei enää riittänyt minulle, parhaalle ystävälleen. Ennen näimme viikottain, enää emme ollenkaan. Ei myöskään kysele kuulumisia enää, eikä omistaankaan kerro. Ikää kuitenkin lähes 50. Päätin, etten ole odottamassa ihmistä joka vielä tässä iässä unohtaa parhaan ystävänsä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen roikkuja-"kaveri" siellä. Hyvä vaan kaverille että pääsi eroon.

Vierailija
2/11 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuo ilmiö on sitten aika iästä riippumaton. Hyvin tavallistahan se on, että uuden suhteen alkaessa ystävät "unohtuu" hetkeksi. Kyllä se ystävä sieltä takaisin tulee kunhan suhteessakin arki alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vastarakastuneille aikaa. Alkuhuumassa kavereiden näkeminen yleensä jää hetkeksi. Kyllä hän vielä ottaa yhteyttä, ole kärsivällinen.

Vierailija
4/11 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hän ymmärtää myös, että minulla on paljon muita ystäviä jotka ovat halunneet tehdä kesällä kaikkea kivaa yhdessä. En istu odottamassa koska hänellä on aikaa rakkaudeltaan. Enkä ole roikkuja, mutta jos ei edes kesän kuulumiset kiinnosta, koko kesänä, niin en kai odota koska ne kiinnostaa.

Vierailija
5/11 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikealta päätökseltä. Teet samalla myös palveluksen ystävällesi - noin ehdottomasta kaverista irti pääsy on pelkästään helpotus!

Vierailija
6/11 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oikealta päätökseltä. Teet samalla myös palveluksen ystävällesi - noin ehdottomasta kaverista irti pääsy on pelkästään helpotus!

Niin on. En kadu mitenkään jos tämä on palvelus myös hänelle. Tuskin ne muutkaan ystävät siellä istuvat odottamassa josko kiinnostaa edes kuulla, saati nähdä.

Vierailija
7/11 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kummallista, ettei yhtäkkiä koko kesänä kysy edes mitä kuuluu, kerro mitä hänelle kuuluu, tai ehdottaisi että olisi kiva nähdä. Minulla sellainen ystävä. Olin tukena sairastumiset, erot ja vaikeat ajat. Nyt on uusi mies, ja uudet kuviot, kas kummaa, ei kuulu mitään. Olen surullinen,mutta päätin että turha odottaa parempia aikoja jos ne ovat hänelle niitä huonompia jolloin ystäväkin kelpaa.

Vierailija
8/11 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän 50 v.? Oletko itsekin jäänyt sellaiseen teini-iän ystävyystasoon? Sitten suututaan ja kostetaan.

Vierailija
9/11 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti hän ymmärtää myös, että minulla on paljon muita ystäviä jotka ovat halunneet tehdä kesällä kaikkea kivaa yhdessä. En istu odottamassa koska hänellä on aikaa rakkaudeltaan. Enkä ole roikkuja, mutta jos ei edes kesän kuulumiset kiinnosta, koko kesänä, niin en kai odota koska ne kiinnostaa.

Jostain syystä kuulostaa, ettei ystäviä ole paljon.

Yhden poissaolo aiheuttaa tällaisen kriisin.

Vierailija
10/11 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ystäviä pitäisi olla paljon? Siksikö ettei haittaa jos jotakuta ei kiinnosta nähdä eikä kuulla? Jos ollaan ku paita ja peppu, ja yhtäkkiä ei olla oikein mitään, onko se oikeaa ystävyyttä?

Vierailija
11/11 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ystäviä pitäisi olla paljon? Siksikö ettei haittaa jos jotakuta ei kiinnosta nähdä eikä kuulla? Jos ollaan ku paita ja peppu, ja yhtäkkiä ei olla oikein mitään, onko se oikeaa ystävyyttä?

Paita ja peppu ystävyys on yleensä teini-iän ystävyyttä.

Sitten tulee työ ja perhe, vuorokaudessa tunteja 24, joista nukut 8 ja töissä olet toiset 8.