Kesäloman saldo: 500 tyhjää lonkkutölkkiä ja 10 kg lisää painoa
Koko loman on reissannut shorteissa. Yllätys olikin kova kun äsken kokeilin työvaatteita päälle. Ei mene farkut päälle, jäävät reisiin jumiin. Onneksi kesämekko mahtuu :)
Kommentit (40)
Meillä menee miehen kanssa jotain 20 laatikkoa koko kesän aikana. Pitäis varmaan parantaa tahtia ;)
Tölkin palautusautomaatilla porukka ihmettelee et miks palautatte kun niistä ei Suomessa saa mitään...
Saat paikalliselta romuäijältä 0,20 e kilo, älä anna Viron tölkkejä ilmatteeksi kauppaan.
Ja vielä olet elossa? Mulla meni noin 50 tölkkiä 4 viikon kesälomalla. Menee noin 6 päivässä ja kun laskee 2 päivää joka viikko, siitä tulee 48 tölkkiä. Ei olisi keho enempää kestänytkään. Toiseksi viimeisenä lomapäivänä vedin ekan lonkeron klo 10 aamulla, ja seitsemäs tölkki aukesi klo 18. Huomasin, että koko päivänä en jaksanut tehdä mitään, koko ajan vähän etova olo. Jäi se 7. tölkki kesken. Onhan siinä aika runsaasti nestettä (yli 2 litraa), ja päälle vielä aamukahvit ja tuoremehut plus maitoa närästykseen.
27 jatkaa... tuo lonkeron lipittäminen ei johdu mulla siis halvoista hinnoista, vaan siitä, että kaikki viinit saa mahahapot sekaisin, olut pierettää ja vetää ripulille ja väkevät vetää pään sekaisin. Mulla on tämä maharaukka sellainen, että jossain vaiheessa se ei tod.näk. tule kestämään edes lonkkua. Toista se oli 20-25 vuotta sitten, kun pystyi juomaan mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä olet elossa? Mulla meni noin 50 tölkkiä 4 viikon kesälomalla. Menee noin 6 päivässä ja kun laskee 2 päivää joka viikko, siitä tulee 48 tölkkiä. Ei olisi keho enempää kestänytkään. Toiseksi viimeisenä lomapäivänä vedin ekan lonkeron klo 10 aamulla, ja seitsemäs tölkki aukesi klo 18. Huomasin, että koko päivänä en jaksanut tehdä mitään, koko ajan vähän etova olo. Jäi se 7. tölkki kesken. Onhan siinä aika runsaasti nestettä (yli 2 litraa), ja päälle vielä aamukahvit ja tuoremehut plus maitoa närästykseen.
Kyllä minä otin kymmenenkin harmaata, ennen lenkille lähtöä. Siinä ne juostessa tulee pihalle ja saunassa taas maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vie purkit palautusautomaattiin ja osta rahoilla kuntosalikortti niin saat työstettyä kilot pois.
Viroon!
Tämän positiivisempaa avausta saa kyllä hakea :)
Vierailija kirjoitti:
Saat paikalliselta romuäijältä 0,20 e kilo, älä anna Viron tölkkejä ilmatteeksi kauppaan.
No niin, tienestillekin pääset.
Te kyllä osaatte lomaillakin tyylillä. Kateeksi käy. Minulla meni kaksi (2) normipulloa viiniä, seitsemän viikkoa lomaa, yksin elän. Paljona pidin.
Tänään onkin sitten pitämätön sairaslomapäivä, joten G:N kutsun kuulen ja rannalle!
Lonkerovalas!
Itse vedin vain kahdet kännit. Muuten kävin säännöllisesti salilla ja söin terveellisesti. Lihasta tullut mukavasti ja paino laskenut pari kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän positiivisempaa avausta saa kyllä hakea :)
Parasta kehopositiivisuutta!
Vierailija kirjoitti:
Lonkerovalas!
Itse vedin vain kahdet kännit. Muuten kävin säännöllisesti salilla ja söin terveellisesti. Lihasta tullut mukavasti ja paino laskenut pari kiloa.
Känniin juominen on tyhmintä mitä tiedän. Paljon mielekkäämpää on olla pikku tinassa kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lonkerovalas!
Känniin juominen on tyhmintä mitä tiedän. Paljon mielekkäämpää on olla pikku tinassa kokoajan.
Todellakin ja känniin juominen kannattaa tehdä työviikolla, niin ei tarvitse krapulapäivää viettää "omaan piikkiin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lonkerovalas!
Todellakin ja känniin juominen kannattaa tehdä työviikolla, niin ei tarvitse krapulapäivää viettää "omaan piikkiin".
Amatöörit. Pikku tinassa olo on ajanhukkaa. Ei pysty treenaamaan, ei ajamaan auto, eikä paljon muutakaan. Kunnon kännit ja hauskanpito joskus on paikallaan.
Mä en laskenut tölkkejä mutta päivittäin kaljaa kittasin tissuttelutyyliin. Lisäksi en laittanut ollenkaan ruokaa vaan söin pelkkiä eineksiä, kotiin tilattua pikaruokaa, karkkia, jäätelöä, ravintolaruokaa jne. Lopputulos: 8 kg lisää läskiä entisen ylipainon päälle. Mutta hauskaa ja ihanan rentoa oli joten oli se sen arvoista.
Itse tissuttelin koko kesän ja kävin humalassa salilla. Painoa lähti 7 kg näillä toimenpiteillä, huomasin et alkoholi kiihdyttää aineenvaihduntaa.
Huomenna duuniin kun lomat on jo lusittu! Vähän tekisi harmaata mieli vieläkin, ehkä sitä dösässä aamulla nappaa.