Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäloman saldo: 500 tyhjää lonkkutölkkiä ja 10 kg lisää painoa

Vierailija
05.08.2018 |

Koko loman on reissannut shorteissa. Yllätys olikin kova kun äsken kokeilin työvaatteita päälle. Ei mene farkut päälle, jäävät reisiin jumiin. Onneksi kesämekko mahtuu :)

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt kesäloma sulla. 

Vierailija
2/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu. Olen juonut kaljaa suurin piirtein saman verran kuin sinä, mutta painoa tuli vain 1,5 kiloa lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki 500 joit itse kuukauden aikana, olet vahvasti matkalla alkoholistiksi.

Vierailija
4/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki 500 joit itse kuukauden aikana, olet vahvasti matkalla alkoholistiksi.

Samaa tässä mietin ja laskeskelin, että jos neljän viikon loman aikana juo 500 tölkkiä on se sellaiset 17-18 tölkkiä /päivä. Ja siis joka ikinen lomapäivä tuon neljän viikon aikana.

Vierailija
5/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuppikoko kasvanut?

Vierailija
6/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni 35 ltk miehen kanssa lomalla, eli kaikki mitä Latviasta tuotiin.

Vierailija
7/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa tässä mietin ja laskeskelin, että jos neljän viikon loman aikana juo 500 tölkkiä on se sellaiset 17-18 tölkkiä /päivä. Ja siis joka ikinen lomapäivä tuon neljän viikon aikana.

Tai sitten kyseessä on kansankynttilä.

Vierailija
8/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Kaikki meni. Mies veti omia juomiaan yhtä rankasti.

Käydään Tallinnassa aina ennen loman alkua, niin ei tuu niin kalliiksi :)

Vierailija
9/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut harvinaisen raitis kesä. Tykkään punaviinistä, ja sitä ei kestä näin kuumalla juoda. Talvella sitten :)

Vierailija
10/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus enemmän ja joskus vähemmän. Jotain 8-10 tölkkiä menee et pääsee känniin. Aiemmin tuli pienemmällä määrällä.

Vierailija
11/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie purkit palautusautomaattiin ja osta rahoilla kuntosalikortti niin saat työstettyä kilot pois.

Vierailija
12/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuokin elämää. Tehdä töitä 11k ja sitten betonikuutiossa juoda aivot pellolle.

Vierailija
13/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Kaikki meni. Mies veti omia juomiaan yhtä rankasti.

Käydään Tallinnassa aina ennen loman alkua, niin ei tuu niin kalliiksi :)

Taitaa olla Porvoon juttuja. Ensinnäkin, Tallinna ei ole enää kovin halpa. Toiseksi, tuo määrä per päivä ei ehdi palamaan, eli olet humalassa 24h. Toivottavasti et ole ajanut autoa.

Vierailija
14/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tuokin elämää. Tehdä töitä 11k ja sitten betonikuutiossa juoda aivot pellolle.

En itse käy Virosta hakemassa juotavia, joten en tiedä hintatasoa. Mutta eikö 500 tölkissä puhuta kuitenkin useammasta satasesta? Johan sillä summalla tekisi lomalla jotain vähän järkevämpääkin. Saatikka se juominen ei taida jäädä vain kesälomalle. Maksa taitaa vahvasti lähettää hätäsanomaa tuolla vauhdilla

Vierailija
15/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin tuoreista kasviksista ja lenkkikeleistä ja kiloja on hävinnyt. Punkkua kaipaa sit talven pimeydessä.

Vierailija
16/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 laatikkoa maksoi jotain 450 e, ei sillä kyllä paljoakaan suomessa tee.

Vierailija
17/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesus mitä juoppoja!

Vierailija
18/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse käy Virosta hakemassa juotavia, joten en tiedä hintatasoa. Mutta eikö 500 tölkissä puhuta kuitenkin useammasta satasesta? Johan sillä summalla tekisi lomalla jotain vähän järkevämpääkin. Saatikka se juominen ei taida jäädä vain kesälomalle. Maksa taitaa vahvasti lähettää hätäsanomaa tuolla vauhdilla

Virolainen Le Cogin lonkku on noin 15e laatikko. Kotimainen lähes kympin enemmän.

Vierailija
19/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sijoittanut Olviin, joten jos juon niin saan kaiken takaisin osinkoina, eli tilanne on vähän niinkuin WIN - WIN.

Vierailija
20/40 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin ap:llä on positiivinen asenne. Kännissä edelleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme