Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kumpi on ex-miehelle pahempi, se että nainen löytää paremman miehen vai se, että nainen alkaa menestyä työssään, pystyy itsenäiseen elämään ja laittaa itsensä parhaaseen mahdolliseen kuntoon?

Vierailija
05.08.2018 |

Tietenkin, nuo kaksi asiaa eivät sulje toisiaan pois. Mutta ihan tällainen ajatusleikki. Siis jos ajatellaan, että pettäjä-eksällä on vielä tunteita naista kohtaan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahasti on kiinni ex miehessä, jos hänen tunteitaan tuolla tasolla miettii.

Monet naiset menestyvät työssään jo liitossa ollessaan ja pystyisivät elättämään myös yksin perheensä.

Vierailija
2/28 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pahasti on kiinni ex miehessä, jos hänen tunteitaan tuolla tasolla miettii.

Monet naiset menestyvät työssään jo liitossa ollessaan ja pystyisivät elättämään myös yksin perheensä.

Voihan se niinkin olla. Sitä en kuitenkaan kysynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että löytää paremman miehen. Sikäli mikäli nyt mitään tu teitä sinua kohtaan on, jos kerran pettänytkin.

Itselleni olisi ainakin aivan sama miten joku ex pärjää työssään jne. Jos on statusten perään ja elämä pintaliitoa niin toki silloin näilläkin voi olla merkitystä, mutta näillä taas ei ole tunnemielessä mitään merkitystä. Jos nämä menee edelle niin hyvä pohtia mille suhde on ylipäätään perustunut.

Vierailija
4/28 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos nuo jälkimmäiset saavuttaa niin eiköhän se mies pidä huolen itse itsestään. Siis että ap saa lopulta kaiken tuon. Mene siis eka kohtaan b. Menesty, laita itsesi kuntoon. Silloin meihet alkaa juosta perässäsi ja voit valita parhaimman.

Vierailija
5/28 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että löytää hyvän miehen, koska miehet ajattelevat että se on ainoa asia mikä naisille merkitsee. Ellei ole samalla alalla kuin mies.

Vierailija
6/28 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Jos on kuitenkin äiti toivon kaikkea hyvää - tai vaikkei olisikaan. Eihän se ole enää muilta pois.

Vierailija
7/28 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ensin määrittelisit sen "paremman" miehen?

Koska ei  se "parempi" mies välttämättä sen exän mielestä ole parempi mies.

Miestä ketuttais enemmän jos nainen menestyisi  eikä  mies saisi siitä  puolisona kunniaa, koska on ex.

Vierailija
8/28 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpäs on taas niin tekopyhää porukkaa paikalla. Ei kiinnsota eksän asiat pätkääkään". Joopa juu. 

Vierailija
9/28 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin omalle ex:lleni toivon kaikkea hyvää... Kaikki ei eroa hirveissä riidoissa.

Vierailija
10/28 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin omalle ex:lleni toivon kaikkea hyvää... Kaikki ei eroa hirveissä riidoissa.

no miks hitossa sitä edes eroaa sitten. Tai edes ylipäätänsä menee suhteeseen toisen kanssa, jos tunnepuoli on noin hataralla pohjalla.

Vierailija
11/28 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ex, mutta ei pettäjä ex. Hän kuitenkin aina kannusti työasioissa ja oli aidosti iloinen ylennyksistäni ja menestyksistäni. Erottiin sovussa, ja hän on tyytyväinen, että olen löytänyt uuden onnen. Sen kuulee äänestä, että ihan oikesti on hyvillään puolestani. MInä lopulta päätin erosta, mutta ei hän siitä katkeroitunut. 

Vierailija
12/28 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö. Mua ottaa aika paljon päähän tuollasiet kommentit. Mä en ole eronnut, minut on erotettu. Kukaan ei ole kysynyt missään vaiheessa haluanko erota, haluanko rikkoa lapsilta perheen. Joten: mulla on täysi oikeus erota sitten vähän riidoissa, olla sille eksälle vihainen ja katkera. Mä en todellakaan ala esittää mitään lempeää eksää vain sen takia, että erot jotnekin kuuluu nykyään hoitaa niin v***n kauniisti ja hiensoti ja selittää kaikille, että "ollaan hyvinä kavereita edelleen". Jos sä halaut elämässä hoitaa sivistyneesti asiat ilman, että näytät todellisia tunteuitasi niin siitä vaan. Mä en siihen kuitenkaan ryhdä ja mulla on siihen täysi oikeus. 

ps. Olen helvetin iloinen, että ex-mieheni luonne tuli esille tässä vaiheessa. Olisi ollut pahempaa tajuta se esim 20 vuoden päästä. 

Vierailija
13/28 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se kiinnostaa sinua?

Minua ei kiinnosta entiset hoidot ja niiden tekemiset.

Vierailija
14/28 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen eksvaimoa harmitti eniten se, kun hä huomasi että en olekaan mikään muutaman viikon heila, vaan miehen elämänsä rakkaus. Kun heidän yhteinen lapsi kertoi exälle että olemme menneet kihloihin, alkoi pommittaminen ja mustamaalaus. Sama rumba uudestaan kun menimme naimisiin. Itsellä hänellä on edelleen sama mies jonka kanssa miestäni petti, mutta ilmeisesti se silti kovasti kirpaisee nähdä miten onnellinen se ex-mies onkaan jonkun toisen naisen kanssa.

Miehen työ ei sen sijaan ole kiinnostanut vaimoa muussa kuin elatusavun nousemisen toivossa.

Vierailija
15/28 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen eksvaimoa harmitti eniten se, kun hä huomasi että en olekaan mikään muutaman viikon heila, vaan miehen elämänsä rakkaus. Kun heidän yhteinen lapsi kertoi exälle että olemme menneet kihloihin, alkoi pommittaminen ja mustamaalaus. Sama rumba uudestaan kun menimme naimisiin. Itsellä hänellä on edelleen sama mies jonka kanssa miestäni petti, mutta ilmeisesti se silti kovasti kirpaisee nähdä miten onnellinen se ex-mies onkaan jonkun toisen naisen kanssa.

Miehen työ ei sen sijaan ole kiinnostanut vaimoa muussa kuin elatusavun nousemisen toivossa.

no voi kun ihanaa. Kyllä se on mahtavaa onnea kun olet saanut rikottua toisten perheen ja jaksat vielä olla iloissaan siitä, että miehesi ex-vaimolla menee huonosti. Ei tarvitse tulla sitten tänne inisemään kun mies tekee samat temput sullekin. Ja varmaan muuten olet oikea saalis, kun olet MIEHEN ELÄMÄN RAKKAUS WOUW! Mahdat olla oikea pakkaus. Mutta hei. Luuletko ettei miehesi ole sanellut samaa litaniaa myös ex-vaimolleen? 

Vierailija
16/28 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no voi kun ihanaa. Kyllä se on mahtavaa onnea kun olet saanut rikottua toisten perheen ja jaksat vielä olla iloissaan siitä, että miehesi ex-vaimolla menee huonosti. Ei tarvitse tulla sitten tänne inisemään kun mies tekee samat temput sullekin. Ja varmaan muuten olet oikea saalis, kun olet MIEHEN ELÄMÄN RAKKAUS WOUW! Mahdat olla oikea pakkaus. Mutta hei. Luuletko ettei miehesi ole sanellut samaa litaniaa myös ex-vaimolleen? 

Et taida olla ihan järjen jättiläinen? Selvästi tekstissä lukee että exällä on sama mies jonka kanssa petti miestä, joten eiköhän joku muu ole rikkonut sen perheen, esim. tämä vaimo.

Vierailija
17/28 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kylläpäs on taas niin tekopyhää porukkaa paikalla. Ei kiinnsota eksän asiat pätkääkään". Joopa juu. 

Eipäs. Silloin on erottu aiheesta ja kunnolla, kun ei exän asiat enää kiinnosta.

Vierailija
18/28 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs. Silloin on erottu aiheesta ja kunnolla, kun ei exän asiat enää kiinnosta.

Ja yksipuolinen rakkaus ei ole mahdollista? Ei ne erot kuule mene aina silleen että kumpikin on samassa moodissa ja haluaa samoja asioita.

Kasva aikuiseksi

Vierailija
19/28 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me melkein viikoittain ollaan tekemisissä ex:n kanssa. Kumpikin toivoo varmasti toiselle kaikkea hyvää. Joskus parisuhteet syystä tai toisesta ajautuu umpikujaan ja silloin on turha jatkaa. Raha-asiatkin saatiin ihan asiallisesti sovittua ilman valtavaa draamaa. Onpa minulla vielä käyttöoikeus ex:n tiliinkin.

Vierailija
20/28 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikki eivät ole sinun kaltaisiasi, vaikka sinä mieluusti niin kuvittelisit. Ei  todellakaan kiinnosta exän asiat, sikshän se ex onkin.