Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hellehullut räkättäjät eivät käsitä tai piittaa

Vierailija
05.08.2018 |

millaista on monille elää ympäri vuorokauden 30 asteen lämpötilassa. Moni asunto ei käytännössä yölläkään viilentynyt oleellisesti sen alle. Olo on tukala, ei voi nukkua, työkyky menee täysin terveiltäkin. Sairaista puhumattakaan, moni kuoleekin. Hurmioitunut räkätys vaan kiihtyy ;-(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä piti avata tieskö kuinka mones ketju? Menes nyt pihalle rauhoittumaan, siellä käy mukavan vilakka tuuli tänään.

Vierailija
2/15 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin räkätys. Missä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuolla ulkona ole edes 30 enää, vai onko jossain? 24 näyttää täällä ja tuntuu vähän jopa viileältä varjossa :D. Mene ulos ja sulje tämä palsta. Sisällä on paljon kuumempi, ellei sinulla ole ilmalämpöpumppua tms.

Vierailija
4/15 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vaan kuvitella, että kaikki vittuilee just sulle, jos ei jatkuvasti ole itkemässä säästä. Voin kertoa, että ei meistä kukaan tälle säälle voi mitään. Ja nythän tuolla on ihan tavallinen kesäsää, ei erityisen kuuma. Ja huomenna vähän viileämpää.

Vierailija
5/15 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me helteen rakastajat emme toivo kenellekään pahaa, emmekä valitettavasti voi vaikuttaa säähän, joten nautimme siitä. Harmi, että se aiheuttaa joillekin pahaa mieltä ja tukaluutta (siis se helle).

Vierailija
6/15 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sääjumalahan pistää sitä enemmän lämpöä mittariin mitä ihmiset sanovat ääneen että pitävät helteestä

Vierailija
7/15 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset ajattelevat vain itseään. Minä en kärsi, siis solvaan kärsiviä, kuolkoot saatanat ;-(

Vierailija
8/15 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sä ap enemmänkin ole hellehullu räkättäjä kun uliset asiasta jatkuvasti?

Valitan, säätila ei muutu sen mukaan mitä mieltä mä siitä olen. Jos on helteet niin on helteet, tykkäsin mä siitä tai en. Siksipä mä nyt nautin kun lämmöstä kun voin. Btw, on ollut näin yötyöläisenä aika hikistä nukkua päivisin, luulen että sulla ap on ollut kuitenkin hieman viilempi nukkumismahdollisuus kuin mulla...että älä räkätä siinä!

Vierailija
9/15 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pärjään kyllä kotonani, aina on voi hankki ilmanlämpöpumpun ja tuulikoneita viilennykseen. Ulkona on tuulen vire, en ole kaupungissa läkähtänyt.

Mutta entäpä luonto? Iltasanomissa hyvä juttu siitä, että lämpimät luonnon vedet aiheuttavat hapen puutosta ja kalat kuolevat. Metsän eläimet kuolevat pystyyn, kun ei ole vettä. Kanadanhanhilta on poikkueita kuollut kuivuuteen ja hyvä niin.

Vierailija
10/15 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saamme nauttia helteestä, vaikka joku niistä kärsiikin. Ihan kuten saamme nauttia myös pakkasista, vaikka joku muu ei niistä pidä tai saa sydärin lumitöitä tehdessään. Joku kärsii syyssateista, joku toinen rakastaa niitä. Joku nauttii ukkosista, vaikka jotkut pelkää ja jotkut jopa kuolee salamaniskuun, kuten perjantaina kävi veljeksille Juuassa.

Vierailija
11/15 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän helteistä, vaikka itsekin kärsin niistä vähän. Meilläkin kämpän lämpötila pysytteli aika pitkälti yli 26 asteessa ja välillä jopa 30ssä. Mutta rakastan lämpöä ja vihaan kylmää.

Vierailija
12/15 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me saamme nauttia helteestä, vaikka joku niistä kärsiikin. Ihan kuten saamme nauttia myös pakkasista, vaikka joku muu ei niistä pidä tai saa sydärin lumitöitä tehdessään. Joku kärsii syyssateista, joku toinen rakastaa niitä. Joku nauttii ukkosista, vaikka jotkut pelkää ja jotkut jopa kuolee salamaniskuun, kuten perjantaina kävi veljeksille Juuassa.

Ja sä vaan nautit, kun toiset kuolee? - aika sairas olet.

Vierailija
13/15 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä vaan nautit, kun toiset kuolee? - aika sairas olet.

Joka säällä jotkut kuolee. Pitäiskö vihata kaikkea säätä?

Mahtaa elämäsi olla surkeaa. Säälin sinua.

Vierailija
14/15 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siel viel kuuma en jaksa odotaa talvea 

Vierailija
15/15 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet oli ja toivottavasti meni jo. Tulisi kunnon pakkastalvi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän