Oletteko huomanneet, että tietyt ulkonäköpiirteet yhdistyisivät ilkeä luonteen kanssa?
Ja jos olette, niin mitkä ulkonäköpiirteet ovat teidän kokemustenne mukaan yleisiä ilkeillä ihmisillä?
Kommentit (220)
Ohuthuulisuus ja muukin kireys kulkevat käsi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaisuus
Huutista
Vierailija kirjoitti:
Jostakin syystä elämääni vaikeuttamaan pyrkineet ilkeät miehet (opettaja, armeijassa kouluttaja ja työnjohtaja) ovat olleet kaikki kuin samasta puusta veistettyjä: lyhyenläntiä (n. 170 cm) pyknikkotyyppejä, jotka ovat hyvin ulospäin suuntautuneita - aluksi ystävällisiä (ainakin näennäisesti), mutta hyvin pian he ovat osoittautuneet kylmäluonteisiksi riidanhaastajiksi.
Tämä! Exäni.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeni koskaan tapaamani (nais)henkilö näyttää ulospäin aivan normaalilta. Punaiset hiukset, siniset silmät (joissa usein kylläkin ilkeä ilme) ja normaali ulkonäkö, mutta todella aivan kammottava ihminen.
Punaiset hiukset on ns "varoitusväri" en ole koskaan tavannut kilttiä punapäätä. Aina ovat hyvin voimakastahtoisia, usein "tempperamenttisia ja suorasanaisia" = konfliktin vaara 99% varma. Ja punapäällä tarkoitin niitä jotka värjää, luonnostaan punapäällä ei ole kokemusta. Punainen on värinä voimakas, kertoo ihmisen persoonasta jos käyttää sitä vaatteissa/ värjää tukan sillä. Hissukat ei käytä punaista.
Mulla on pienet silmät, ja näytän kuulemma ylpeältä ja kuljen nokka pystyssä. minulla on myös bitch resting face. Tiedän tämän, mutta en voi sille mitään että olen syntynyt tämän näköiseksi. Hauskaa on kun ihmiset minuun tutustuttuansa sanovat että ovat yllättyneitä siitä miten mukava ja nauravainen ihminen olenkaan :)
Keski-ikäiset käheä-ääniset tupakkaa vetävät naiset, omaavat vähän räkäisen ivallisen naurun. Ne työpaikan tupakkiriniläiset, kyllä te kaikki tiedätte tämän naistyypin.
Juuri kun ajatteli, ettei palsta voi enää pahemmaksi mennä, av-mammat tekevät uuden pohjanoteerauksen tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Ohuthuulisuus ja muukin kireys kulkevat käsi kädessä.
tuli mieleen se tubettaja risingstar86 vai oliko se misery86?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeni koskaan tapaamani (nais)henkilö näyttää ulospäin aivan normaalilta. Punaiset hiukset, siniset silmät (joissa usein kylläkin ilkeä ilme) ja normaali ulkonäkö, mutta todella aivan kammottava ihminen.
Punaiset hiukset on ns "varoitusväri" en ole koskaan tavannut kilttiä punapäätä. Aina ovat hyvin voimakastahtoisia, usein "tempperamenttisia ja suorasanaisia" = konfliktin vaara 99% varma. Ja punapäällä tarkoitin niitä jotka värjää, luonnostaan punapäällä ei ole kokemusta. Punainen on värinä voimakas, kertoo ihmisen persoonasta jos käyttää sitä vaatteissa/ värjää tukan sillä. Hissukat ei käytä punaista.
Tuo hiusvärijuttu on niin totta, mutta itse oon hissukka, joka rakastaa ja käyttää lähes pelkkiä punasia vaatteita 😁
Eikö tule mieleen, että jos ihmisellä on tietynlaiset kasvonpiirteet, häntä kohdellaan niiden mukaisesti, eli äärimmäisen pinnallisesti?
Jos vihaisen näköistä kohdellaan kuin hän olisi oikeasti vihainen, veikkaan että siinä tulee vihaiseksi.
Jos näyttää blondilta bimbolta, tuskin kohdellaan kuin järkevää ihmistä.
Kyllä olette fiksuja.
olemus kertoo ja vaihtuu kaikenaikaa. Tarkoitan että ettekö tiedä ilkeän olemuksen mielenkiinnosta väitän että voi olla minkä näköinen tahansa jos näkökyky on mutta se mikä tila on tekee ihmisestä ilkeän näköisen väittäen mikä on oma vastaanottava tila katsoa toista ihmistä. Reaktio mutta usein ilkeän näköinen ihminen on mikähän se on. Valokuva pikimusta jossa ei edes näy piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Mustaksi VÄRJÄTYT hiukset
Ohuet ja kissamaiset silmät
Pitkät mutta yksiväriset kynnet
Juuri tällainen ja meikkaa todella paljon. Kuvittelee olevansa muita parempi ja haukkuu kaikki selkänsä takana, niin työkaverit kuin ystävänsä. Pukeutuu pitkälti mustaan ja harmaaseen tyylinsä takia.
Vierailija kirjoitti:
Frankenstein-otsa.
Apinamainen luisuotsa, tyyliin "isäni oli Oparin miehiä"
fdgppogrkogrglrg kirjoitti:
Oon ainaki ollu huomaavinani, sellaset pistävät ja viirun muotoset silmät. :D Ja sit luisevuus/laihuus.
mut noiki on mielikuvii osittain, sitä saattaa aatella et joku palloposkinen kiltinnäkönen on oikeesti kiltti muttei sit kuitenkaan ole. xD
mut monesti mun mielestä viirusilmänen ja pienisilmänen on ollu ilkeä.
Nyt tuli mieleen eräs hyvin ylipainoinen ja positiivinen ja "lupsakka" naisihminen, joka suuttuessaan kävi kiinni naapuriinsa. Ja ylpeili vielä julkisesti asialla. Kun tämä toiminta ei saanutkaan ymmärrystä ja kannatusta, hän hermostui ja suuttui.
Siis tiedehän ei mitään tuollaista kykene osoittamaan mutta mammaraati tietää...
Oma kokemus yleistetään suruttomasti koko ihmiskuntaa käsittäväksi totuudeksi. Ja mammoiksi määrittelen myös miespuoliset tällä palstalla roikkujat.
Vierailija kirjoitti:
Mustaksi VÄRJÄTYT hiukset
Ohuet ja kissamaiset silmät
Pitkät mutta yksiväriset kynnet
Ehdottomasti tämä. Yleensä vielä pikimustaksi värjätyt hiukset naisilla. Kynsiin en ota kantaa mutta ilkeä luonne ja sysimustat hiukset yhdistelmään törmää erittäin usein ja se on kyllä mielenkiintoinen juttu.
Hymyilee, mutta silmät eivät hymyile, vaan ne katsovat ikäänkuin kohtalokkaasti.
Kaikki huiveja kaulallaan käyttävät keski-ikäiset tädit on yleensä kenkkuja :|