Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako korkeakorkoisissa sandaaleissa kanta kaartua yli pohjan? Vaikea valita

Vierailija
05.08.2018 |

oikea koko, kun pienemmässä tosiaan kanta kaartuu vähän yli pohjan ja seuraava koko hölskyy kannasta ja nilkan kohdalta. Eteen jää puolisen senttiä isovarpaan kohdalla tilaa molemmissa ja ulkoreunassa vähemmän. En tykkää siitäkään, jos varpaan edessä on paljon tyhjää, kuin isosiskon kengät, mutta onko rumaa, jos kanta on hieman yli?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanta=kantapää

Ap

Vierailija
2/12 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuuden ällän ylioppilas enkä ymmärtänyt aloitusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/12 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kantapää ei mahdu kengän lestiin, vaan menee yli? Vai mitä kummaa tää aloitus tarkoittaa?

Vierailija
4/12 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuuden ällän ylioppilas enkä ymmärtänyt aloitusta

Siinä syy!

Vierailija
5/12 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se rumaa jos kenkä on liian pieni, mutta ennen kaikkea liian pieni sandaali halkaiseen sun kantapäät. Kantapään rasvapatja leviää koron ympärille kun litistetty meloni ja hakeilee. Tekee kipeää. En suosittele.

Vierailija
6/12 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt minäkään, mutta viimeiseen lauseeseen vastaan " juu, on rumaa jos kantapää roikkuu kengän ulkopuolella."

Vierailija
7/12 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mielestä haittaa, jos kantapää menee vähän yli. Liian isot ja hölskyvät kengät tuntuvat pahemmalta.

Vierailija
8/12 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Siis kantapää ei mahdu kengän lestiin, vaan menee yli? Vai mitä kummaa tää aloitus tarkoittaa?

Juu ymmärrän, vaikea selittää:D Siis pohjaa ei jää yhtään näkyviin kantapään takaa vaan jalka tulee kantapäästä hiukan yli pohjan.

Ap

Vierailija
9/12 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun mielestä haittaa, jos kantapää menee vähän yli. Liian isot ja hölskyvät kengät tuntuvat pahemmalta.

Niin muuten olisin ottanut ne isommat, mutta ne hölskyivät kannasta. Kenkä ei ikään kuin seurannut heti mukana vaan lompsasi. Ja kyllä, tämä on iso asia, jota pitää pohdiskella naisvoimin.

Ap

Vierailija
10/12 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se voi paljon yli tulla, jos seuraava koko on jo iso. Ottaisin pienemmän.

Vierailija
11/12 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että kenkä on vain väärän mallinen sinun jalkaasi. Sekä liian pieni, että liian suuri sandaali näyttää hölmölle.

Vierailija
12/12 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että kengän malli on väärä ja oikea koon muutos ei auta. Kannattaa etsiä paremmin istuva kenkä. Näin itse vähäisestä mutta kipeästä jalkavaivasta kärsivänä kehotan lämpimästi pitämään hyvää huolta jaloista. Itse en sitä tehnyt.