Kerkesin jo tottua lämpöön ja siihen, että ulos mentäessä ei tarvitse lisätä vaatetta päälle
Kolmisen viikkoa kuljin pelkissä väljissä hihattomissa hellemekoissa ja ainoa vaatekappale mikä piti ulosmennessä lisätä oli hellehattu. Nyt piti kaivaa pitkät housut ja pitkähihainen taas päälle ja tuntuupa nämä oudolta :(
Kommentit (34)
Ahaa nyt ymmärrän. Ilmeisesti teillä hellehulluilla on hidas aineenvaihdunta/ huono verenkierto kun nyt jo täytyy laittaa pitkät päälle.
Täällä yli 23. Kannattaa käydä lääkärissä jos kovin paleltaa, joku sairaus iskenyt.
Yöllä piti ottaa jo viltti päälle, pelkän pussilakanan kanssa olen nukkunut.
En minä ainakaan kalsareissa ulos mennyt helteelläkään.
Täällä pilvistä ja +16, sortsit ja toppi riittää.
Sorakuormaa lapioidessa..
Vierailija kirjoitti:
Yöllä piti ottaa jo viltti päälle, pelkän pussilakanan kanssa olen nukkunut.
Sama täällä. Ei tosin haittaa yhtään viileät yöt, saa paremmin nukuttua. Päivisin kuitenkin vielä lämmintä.
No ei tarvi kaivaa pitkiä housuja, mittari näyttää +25. Eteläisessä Suomessa asutaan.
Tämä anusasunto ei viilene, nyt näyttää olevan taas 29 astetta, HKI.
Vierailija kirjoitti:
Tämä anusasunto ei viilene, nyt näyttää olevan taas 29 astetta, HKI.
Oletko kenties naapurini, kun on sama lämpötila? ;) Juu ei tarvita Helsingissä pitkähihaisia, ja ainakin mun asunnossa se pussilakanakin on öisin liikaa.
Mittari näyttää varjossa 33 astetta, mutta Kumpulan virallinen mittaus tarjoaa 24 astetta. Ei ole vielä pitkähihaiselle käyttöä.
Hellehullut palelee. :) Nyt äkkiä päivystykseen hakemaan vuodepaikkoja sairaalasta.
Onpa hankalaa heittää takki niskaan hellevaatteiden päälle, tsissus.
Taman takia elama Dubaissa on ihanaa :) Shortsit ja toppi riittaa kun painelee ulos sandaaleissa, vuoden ympari.
Mun hellevaatteet on tälle ilmalle juuri sopivat. Viime viikoilla olisi pitänyt varmaan kulkea alasti.
oli ihanaa kun sai nukkua peiton kanssa
Neutraali aloitus säästä ja hellevihaajat heti nälvimässä. Kummatkohan tässä on niitä hulluja.
Vali vali. Ulkona on yli 20 astetta lämmintä.