Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia kokemuksia sinulla on Ikean Pax-vaatekaapeista?

Vierailija
05.08.2018 |

Ovatko kestäviä ja mitä laatua ne ovat? Kannattaako hankkia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään. Peiliovet ja korkeus 240 cm. Saan nyt vaatteet paljon paremmin järjestykseen. On riittävästi hengaritilaa ja lisäksi pidän erityisesti vedettävistä ritiläkoreista. 

Vierailija
2/6 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa huolella asennusohjetta. Älä sekoita ruuveja äläkä astu pohjalevylle. Osta paljon hyllyjä. Vaimentimet eivät ole välttämättömiä. Voit täydentää ja muutella myöhemminkin monin tavoin. Yleisarvio: ok 8,5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hyviä ja kestäviä. Meillä on vanhimmat Pax-kaapit vuodelta 2005, yhden muuton läpi käyneet ja sisusteet pistetty uusiksi. Saranat ei roiku, hyllyt edelleen suoria, ei nitku eikä heilu. Sitäpaitsi niiden koottavuus on ihan ylivoimainen verrattuna minkään muun firman kaappeihin. Ikinä en aio ostaa muita jos PAXeja vaan saa vielä

Vierailija
4/6 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta ikeasta mitään. Minä en edes käy siellä enää, kun sieltä saa vain pelkkää kaatuvaa roskaa.

Vierailija
5/6 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ei meille tulekkaan. Meillä vaatteilla käytössä ne 35 syvät liuku-ovilla. En yleensä pidä liuku-ovista mutta nämä toimii, otettiin kuitenkin ne halvimmat ovet. Meillä näitä käytössä useita, neljässä makkarissa, eteisessä ja kodinhoitohuoneessa.

Vierailija
6/6 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta ikeasta mitään. Minä en edes käy siellä enää, kun sieltä saa vain pelkkää kaatuvaa roskaa.

Tuo Pax-vaatekaappi on ainut Ikeasta ostamani huonekalu. Olen todella tyytyväinen.