Onko kukaan katsonut elokuvaa Call Me By Your Name?
Onko hyvä elokuva ja voisitko suositella? Tiedän vain,että kertoo homorakkaudesta.
Kommentit (13)
En ole vielä nähnyt leffaa mut luin kirjan. Se oli todella kaunis. Suosittelen!
Oli hyvä. Vähän sellainen mitä nämä nykyajan elokuvat tuppaa olemaan, että ei niin selkeää rakennetta vaan enemmän semmonen slice of life tyylinen. Voin suositella. Näyttelijät oli hyviä rooleissaan.
Aika pahalta näyttää nuo Armie Hammer -uutiset kannibalismista.
Oon niin pettynyt. Rakastan Call Me By Your Name -elokuvaa. Voinko katsoa sitä enää samoilla silmillä?
Ja kun vielä se jatko-osakin "Find Me" oli lyöty lukkoon. Sekä Timonthee että Armie oli allekirjoittaneet sopparin uudesta leffasta. Nyt tuota jatko-osaa tuskin tulee.
Elokuva ei ole tyypillinen "nuori tulee kaapista ulos, vanhemmat hylkäävät ja lopussa jompikumpi päähenkilöistä m*rhataan"-tarina. Enemmänkin se on perinteinen romanttinen elokuva. Suosittelen lämpimästi, kirja on tietenkin parempi.
En tykännyt siitä vanhemmasta osapuolesta leffassa. Kirja tosi hyvä kyllä! Elokuvassakin oli kauniita maisemia ja miljöitä.
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt siitä vanhemmasta osapuolesta leffassa. Kirja tosi hyvä kyllä! Elokuvassakin oli kauniita maisemia ja miljöitä.
Sama, mulla vaikka periaatteessa komea. Varmaan sen sisäisen maailman vaistoaa, siis mikä tullut nyt ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Aika pahalta näyttää nuo Armie Hammer -uutiset kannibalismista.
Oon niin pettynyt. Rakastan Call Me By Your Name -elokuvaa. Voinko katsoa sitä enää samoilla silmillä?
Ja kun vielä se jatko-osakin "Find Me" oli lyöty lukkoon. Sekä Timonthee että Armie oli allekirjoittaneet sopparin uudesta leffasta. Nyt tuota jatko-osaa tuskin tulee.
Oli kyllä huono Rebecassa.
Oli tosi hyvä ja koskettava. Kauniita miljöitä. Kertoo oikeastaan enemmän ensirakkaudesta, rakastuneet vain sattuvat olemaan miehiä.