En uskalla harrastaa seksiä - N20
Tajusin tänään, että en tule koskaan saamaan parisuhdetta, koska en uskalla/halua/pysty harrastaa seksiä. Minua se ei haittaa, mutta luulen, ettei kukaan mies ota seksitöntä kumppania.
Vituttaa myös, kun aletaan keksiä mitä ihmeellisimpiä syitä, jotka pitäisi korjata, kuten hormonihäiriöstä johtuva haluttomuus, väärä kumppani, tai lokeroida aseksuaaliksi, niin seksittömyys on hyväksyttävää.
Tunnen seksuaalista vetovoimaa miehiä kohtaan, itsetyydytän jne. Olen pitkästä aikaa ihastunut mieheen, mutta nyt yritän (alitajuisesti?) tukahduttaa tunteita häntä kohtaan, jotta minun ei tarvitsisi muodostaa parisuhdetta ja harrastaa seksiä.
Käyn terapiassa, enkä pysty edes siellä puhumaan asiasta, koska mielestäni se on kiusallista ja noloa. Ehkä en vaan osaa ottaa asiaa aikuismaisesti. Asia alkaa aina vaivata silloin kun meinaan ihastua johonkuhun.
Vittu.
Kommentit (25)
Jaaha taas yksi mt ongelmainen tyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitse liukasta sykkivää kalua peppuun laskemaan sinne lämpimän lastin.
Unohtuu pelot eikä tule edes raskaaksi!
Ap on heteronainen. Mitä v+ttua hän saisi peräaukkoon panemisesta? Kivun ja peräpukamat? Nehän auttaakin seksiin liittyvässä ahdistuksessa.
Öö, hyvin tuntuvat tykkään naisetkin pyllyyn
Älä huoli, sinusta vain tulee ihan tavallinen erakko, tervetuloa joukkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitse liukasta sykkivää kalua peppuun laskemaan sinne lämpimän lastin.
Unohtuu pelot eikä tule edes raskaaksi!
Ap on heteronainen. Mitä v+ttua hän saisi peräaukkoon panemisesta? Kivun ja peräpukamat? Nehän auttaakin seksiin liittyvässä ahdistuksessa.
Öö, hyvin tuntuvat tykkään naisetkin pyllyyn
Pienimunaisten puhetta.
Älä nyt vielä stressaa tuon asian takia, olet vielä nuori ja koskematon, sellainen On tänäpäivänä harvinaista mutta samalla kaunista ja hyvin yksilöllistä.
Mutta jos vielä 10-15v päästä tilanne on sama niin sitten pitää alkaa jo nopeasti tekemään jotain korjausliikkeitä jotta asiat muuttuu.
Ehkä vielä joskus pääset pelostasi yli, ja se tapahtuu kuin itsestään.
Asioilla on aina tapana järjestyä, suuntaan tai toiseen.