Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla harrastaa seksiä - N20

Vierailija
05.08.2018 |

Tajusin tänään, että en tule koskaan saamaan parisuhdetta, koska en uskalla/halua/pysty harrastaa seksiä. Minua se ei haittaa, mutta luulen, ettei kukaan mies ota seksitöntä kumppania.

Vituttaa myös, kun aletaan keksiä mitä ihmeellisimpiä syitä, jotka pitäisi korjata, kuten hormonihäiriöstä johtuva haluttomuus, väärä kumppani, tai lokeroida aseksuaaliksi, niin seksittömyys on hyväksyttävää.

Tunnen seksuaalista vetovoimaa miehiä kohtaan, itsetyydytän jne. Olen pitkästä aikaa ihastunut mieheen, mutta nyt yritän (alitajuisesti?) tukahduttaa tunteita häntä kohtaan, jotta minun ei tarvitsisi muodostaa parisuhdetta ja harrastaa seksiä.

Käyn terapiassa, enkä pysty edes siellä puhumaan asiasta, koska mielestäni se on kiusallista ja noloa. Ehkä en vaan osaa ottaa asiaa aikuismaisesti. Asia alkaa aina vaivata silloin kun meinaan ihastua johonkuhun.

Vittu.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vielä stressaa tuon asian takia, olet vielä nuori ja koskematon, sellainen On tänäpäivänä harvinaista mutta samalla kaunista ja hyvin yksilöllistä.

Mutta jos vielä 10-15v päästä tilanne on sama niin sitten pitää alkaa jo nopeasti tekemään jotain korjausliikkeitä jotta asiat muuttuu.

Ehkä vielä joskus pääset pelostasi yli, ja se tapahtuu kuin itsestään.

Asioilla on aina tapana järjestyä, suuntaan tai toiseen.

Vierailija
22/25 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha taas yksi mt ongelmainen tyttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitse liukasta sykkivää kalua peppuun laskemaan sinne lämpimän lastin.

Unohtuu pelot eikä tule edes raskaaksi!

Ap on heteronainen. Mitä v+ttua hän saisi peräaukkoon panemisesta? Kivun ja peräpukamat? Nehän auttaakin seksiin liittyvässä ahdistuksessa.

Öö, hyvin tuntuvat tykkään naisetkin pyllyyn

Vierailija
24/25 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, sinusta vain tulee ihan tavallinen erakko, tervetuloa joukkoon!

Vierailija
25/25 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitse liukasta sykkivää kalua peppuun laskemaan sinne lämpimän lastin.

Unohtuu pelot eikä tule edes raskaaksi!

Ap on heteronainen. Mitä v+ttua hän saisi peräaukkoon panemisesta? Kivun ja peräpukamat? Nehän auttaakin seksiin liittyvässä ahdistuksessa.

Öö, hyvin tuntuvat tykkään naisetkin pyllyyn

Pienimunaisten puhetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi