Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työpaikallani eräs ylemmässä virassa oleva mies ei katso minua silmiin kun puhun hänelle?

Vierailija
05.08.2018 |

Tämä on alkanut häiritä minua. Aina kun menen nykyisin puhumaan hänelle (työasioista tietenkin) hän ei koskaan katso silmiin! En epäile että hän olisi ihastunut, siitä ei missään tapauksessa ole kyse. Minusta tuntuu että joku on puhunut hänelle minusta pahaa selän takana. Voisiko katsekontaktin välttely johtua siitä? Pelkää, että katse paljastaa ajatukset?
Toivon todella että näin ei ole ja kuvittelen vain.

Voisiko tuo tapa olla vain hänen tapansa? Että hänestä on kiusallista katsoa toista puhuessa?

Tämä ihminen on sellainen mitä arvostan (hän muistuttaa veljeäni), joten tuntuu pahalta ajatella että hän ei arvostaisi minua.

Sanokaa mulle, että mä vain kuvittelen!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottateko te puhujaa silmiin ihan koko ajana... lähinnä pelottavaa 😂

Vierailija
22/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on jostain syystä vaikea katsoa silmiin kaikkia muita, paitsi todella tuttuja ihmisiä (perhettä, todella läheisiä ystäviä). Joskus täälläkin jotkut kaupan kassat on valittaneet töykeistä ihmisistä, jotka ei katso silmiin, mutta mä en vaan pysty, pakko katsoa vähän ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijottateko te puhujaa silmiin ihan koko ajana... lähinnä pelottavaa 😂

Joo tietenkin, ja välillä huudetaan KATO MUA KU PUHUN SULLE, jos katsekontakti katkeaa 🙄

Vierailija
24/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger? Muu sosiaalisen kanssakäymisen vaikeus? Näihin liittyy usein vaikeus katsoa juttukumppania silmiin. Jos muuten on ystävällinen sinua kohtaan, en huolestuisi.

Vierailija
25/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on pähkäilyä, eikö nyt tosiaan yksinkertaisin selitys ole se, ettei heppu luonnostaan katso liiemmin silmiin?

- "Näitkö, Matti raapi nenäänsä juuri. Se oli varmaan salainen viesti jollekin tarkkailijalle."

- "Ehkä sitä vaan kutitti?"

- "Ei, kyllä tässä nyt jotain on. Se on varmaan ottanut nenäänsä jonkin implantin."

Vierailija
26/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Yritän olla miettimättä asiaa. Olen kai joskus vähän liian dramaattinen.

-ap

Vierailija
27/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se psyko vihaa sua. Varmaan tehnyt joskus jotain kauheaa :(