Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miestäni vaivaa?

Vierailija
05.08.2018 |

Miksi mieheni kertoo minulle julkisella paikalla mitä me ollaan tehty aiemmin. Esim. jos ollaan ruokakaupassa niin kertoo minulle mitä ruokaa me tehtiin eilen tai vaikka lentokoneessa kertoo minulle jos jossain lomareissulla nähty joku harvinainen eläin tai erikoinen asia.

Ei tätä koskaan tapahdu jos ollaan kahdestaan kotona tai autossa tai jos ulkopuolisia ei ole kuuntelemassa. Olen joskus kysynyt että miksi mutta en ole saanut vastausta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjaa

Vierailija
2/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä ,miten tämä haittaa sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo varsinaisesti haittaa, mutta onko tuohon käyttäytymiseen joku (psykologinen?) selitys. On se silti outoa jos vaikka olen eilen tehnyt uunilohta niin minulle kerrotaan että "mekin tehtiin eilen uunilohta". Vai onko?

Vierailija
4/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
5/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää.

Vierailija
6/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kertooko se vain sulle näitä vai onko mukana tilanteessa muita? Jos on muitakin kuulijoita, niin ehkä miehesi ei kohdistakaan sanojaan sinulle, vaan kertoo niille muille mitä olette tehneet?

Vierailija
7/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo varsinaisesti haittaa, mutta onko tuohon käyttäytymiseen joku (psykologinen?) selitys. On se silti outoa jos vaikka olen eilen tehnyt uunilohta niin minulle kerrotaan että "mekin tehtiin eilen uunilohta". Vai onko?

"Mekin"? Onko hän kokkaillut sitä jonkun toisenkin kanssa?!

Vierailija
8/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on tarve kertoa elämästään ulkopuolisille. Hän toivoo että muut olisivat kiinnostuneita ja alkaisivat kysellä lisää.

Vierailija
9/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kertooko se vain sulle näitä vai onko mukana tilanteessa muita? Jos on muitakin kuulijoita, niin ehkä miehesi ei kohdistakaan sanojaan sinulle, vaan kertoo niille muille mitä olette tehneet?

Ap sanoi, ettei tätä koskaan tapahdu kun ovat kahdestaan kotona. Erikoiselta tuntuisi, jos mies kaupassa tai lentokoneessa haluaa satunnaisille ihmisille ilmoittaa, mitä ovat ap:n kanssa tehneet.

Vierailija
10/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan puhu kenellekään muulle suoraan. Vaan esim. jos keskustelemme vaikka mitä ostetaan niin sitten saattaa jatkoksi sanoa noin.

Vierailija
11/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mekin"? Onko hän kokkaillut sitä jonkun toisenkin kanssa?!

Ei. Yleensä minä olen tehnyt ruuan ja hän on kävellyt valmiiseen pöytään. Kerrotut asiat ovat tapahtuneet minun kanssani.

Ap

Vierailija
12/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoi, ettei tätä koskaan tapahdu kun ovat kahdestaan kotona. Erikoiselta tuntuisi, jos mies kaupassa tai lentokoneessa haluaa satunnaisille ihmisille ilmoittaa, mitä ovat ap:n kanssa tehneet.

Juuri näin mutta miksi? Ap

Vierailija
13/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole mitään tavatonta. Muistin apua ja meidän" kehua.

Vierailija
14/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisiä nykyään vaivaa? Joka ikisestä luonteen piirteestä ja persoonallisuudesta pitää välttämättä voida tehdä diagnoosi? Kaikki mikä ei sovi omaan ahtaaseen A4 on mielisairauden merkki, tai ainakin jokin täytyy tuota ihmistä viirata. 

Henk.koht en voisi kuvitella tylsempää maailmaa kuin jos kaikki olisimme toistemme tarkkoja klooneja. Ilmeettömiä mauttomia hajuttomia robotteja. Olisi se kai suurelle osalle ihmisistä turvallista, kaikki poikkeavuus kun pelottaa niin perhanasti!

Vierailija
15/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmisiä nykyään vaivaa? Joka ikisestä luonteen piirteestä ja persoonallisuudesta pitää välttämättä voida tehdä diagnoosi? Kaikki mikä ei sovi omaan ahtaaseen A4 on mielisairauden merkki, tai ainakin jokin täytyy tuota ihmistä viirata. 

Henk.koht en voisi kuvitella tylsempää maailmaa kuin jos kaikki olisimme toistemme tarkkoja klooneja. Ilmeettömiä mauttomia hajuttomia robotteja. Olisi se kai suurelle osalle ihmisistä turvallista, kaikki poikkeavuus kun pelottaa niin perhanasti!

No ei pelota. Yhdessäkin oltu jo parikymmentä vuotta. Kiinnostaa vaan kun sama kuvio toistuu vuodesta toiseen ja taas eilen tapahtui. -Ap

Vierailija
16/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi tekee tätä yleensä kun haluaa kehuskella kuuloetäisyydellä oleville. Tyyliin: " Huomennako me äiti mennään sinne Linnanmäelle/Floridaan/you name it?". Vaikka hyvin tietää että huomenna. Saattaa tehdä tätä myös kerrottaessa menneistä asioista. Ärsyttävää ja noloa välillä.

Vierailija
17/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekopää.

kumpi?

Vierailija
18/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettii paljon mitä muut ajattelevat teistä.

Vierailija
19/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi tekee tätä yleensä kun haluaa kehuskella kuuloetäisyydellä oleville. Tyyliin: " Huomennako me äiti mennään sinne Linnanmäelle/Floridaan/you name it?". Vaikka hyvin tietää että huomenna. Saattaa tehdä tätä myös kerrottaessa menneistä asioista. Ärsyttävää ja noloa välillä.

Varmaan se on tätä samaa. Ja ärsyttävää ja noloa. Mutta mikä tarve aikuisella on toimia noin. Onko tuo jotakin huomionhakuisuutta? Ap

Vierailija
20/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se on tätä samaa. Ja ärsyttävää ja noloa. Mutta mikä tarve aikuisella on toimia noin. Onko tuo jotakin huomionhakuisuutta? Ap

Heikko itsetunto. Alemmuudentuntoa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän